Thnx! Had ff gemist Wil jij de lijst bij houden? Helemaal goed hoor! Had het nog nooit gedaan en lijkt me een heel gedoe. Zag alleen dat niemand het nog had aangeboden en dat vond ik ook weer jammer dus vandaar. Ik wil liever nog niet op rood..
Waarom? de dagen daarna stijgt de temperatuur nog niet. Kan dat dan? Niet dat ik je niet geloof hoor trouwens Ik wil alleen gewoon weten hoe en wat. @ water27: nee snap ik! Ik zou ook nog hoop houden als ik jou was. Wie weet!
Wel dat zat ik ook net te denken. Dat jij je eisprong bij die innestelingsdip hed gehad en dat dat dus geen innestelingsdip was. Je temperatuur stijgt alvast heel mooi
Oh jee... maar dan hoop ik maar dat die laatste keer sex een beetje houdbaar sperma was Maar dan snap ik nog niet... waarom bleef mijn temp daarna nog hetzelfde dan? Tot wel drie ochtenden! En hoe kan mijn temp voor 8 juni dan zooooo laag zijn? Dat geeft toch bijna overduidelijk een ovulatie? 14 juni had ik er zelf in ieder geval niet in gezocht. Ik ben benieuwd naar hoe dat dan kan. Ik zit er ook aan te denken dat ik 14 juni misschien buiten beschouwing moet laten... Misschien heb ik toen wel heel raar getest of raar geslapen ofzo. het is zó'n afwijkende temperatuur!!! Ik heb nu ook mijn officiële kaartje van de Sensiplanmethode ingescand en naar mijn lerares gestuurd. Zij heeft er de opleiding voor gedaan en kan vast ook wat uitsluitsel geven. Zo komen we er met zijn allen wel uit.
Je temp was wel iets hoger maar niet veel, en meestal op dag van je ei daalt je temperatuur om vervolgens iets omhoog te gaan en na de aanmaak van progesteron na ongeveer 3 a 4 dagen stijgt deze verder.
Thanks voor je uitleg! Nou dan ga ik er in ieder geval vanuit dat ook dat een mogelijke ovulatiedag was. Als ik dan a.s. maandag ongesteld word, is dat niet zo'n grote teleurstelling dan wanneer ik er vanuit ga dat ik dan al bijna een week overtijd ben.
Wat ik mij nog afvraag Milou is of jij j temperatuur oraal. Vaginaal of rectaal neem? Want ik vind dat het echt eigenlijk heel weinig gestegen is als ik het zo achteraf herbekijk
Oraal, maar volgens mijn cursus moet je 0,2 punt stijgen minimaal om van een ovulatie te kunnen spreken. Bij sommige meiden is die stijging gewoon wat minder denk ik. Sowieso weet ik zeker dat ik een ovulatie heb gehad, een bevruchting en innesteling en ik typ dit met trillende handen en betraande wangen want ik had zojuist een positieve test in handen!!! Een lichte, dat wel, dus misschien dat het inderdaad 10 dpo is, maar ook van een meter afstand zie ik twee roze streepjes staan dus het is echt geen tuurstreep! Ik krijg hem er op de foto niet op want mijn camera stelt scherp op de tafel ipv op de test. Morgenochtend wil ik een clearblue doen, dan kan ik eindelijk een foto sturen.
Jaa milou! Wat goed ben benieuwd naar je test morgen! Ik meen hier een tuuuurstreepje te hebben. Krijg hm amper of eigenlijk niet op de foto. Was het alvast maar morgen!! Vind het zo spannend Edit Bekijk bijlage 462754
Gefeliciteerd milou!! Wat leuk!!! Als mn temp morgen nog hoog is ga ik vrijdag testen. Vind t ook best spannend worden nu.
Oh spannend water27! Ik weet het heel zeker want ik zie nog steeds twee streepjes als ik nu naar de tafel kijk waar hij ligt, maar toch kan ik het niet geloven ofzo. Dan is zo'n clearblue wel handig vind ik! Zullen we morgen allebei een positieve foto hier plaatsen? Masrya wat ontzettend rot voor je! Ik had echt goede hoop maar jouw intuitie zei al wat anders. Heel veel sterkte en toi toi toi in de volgende ronde!
Oh wat zou dat mooi zijn!! Morgen onze dag Clear blue wil ik dan pas doen op nod (vrijdag of zaterdag)
aaah wat fijn!!! heeft wat onzekere dagen gekost voor je maar dit is het begin Ben benieuwd naar de test van morgen