Ik zou tarwekiemolie niet slikken om het te verkorten, naar mijn idee verlengt het je cyclus alleen maar. Caprice had het over teunisbloemolie dat verkort je cyclus wel als t goed is. Maar dan moet je wel zeker weten wanneer je eisprong is. Daarna mag je dat niet meer slikken!
Okee ik las namelijk dat tarwekiemolie dat deed haha ik heb van kruidvat vrouw vitaal daar zit teunisbloemolie bij in zou dat voldoende zijn als ik dat slik tot eisprong?
Tarwekiemolie is volgens mij goed voor de innesteling. Je baarmoederslijmvlies word er dikker van ofzo.. heb er niet veel kaas van gegeten. Heb geen idee meid, zou zeggen van wel. Maar wellicht dat iemand er antwoord op kan geven die het ook gebruikt heeft! Of anders eff een nieuw onderwerp openen in het zwanger worden topic!
Dankje hihi zijn dat allemaal apps waarmee je temp moet meten? Want daar heb ik eigenlijk niet zo een zin in. Zijn er andere apps waar je geen temp bij moet meten fzo?
DaN je het best denk een ander doen. Ik heb zelf een hele poos 'mijn kalender' gebruikt. Gebruik m er nu nog steeds bij. Kan je van alles in zetten en bijhouden. Geeft op Den duur ook t gemiddelde van al je cyclussen aan.
Jaaaaa Milou zeer duidelijk te zien!!! Geweldig meid, wat een spanning en onrust en nu dan eindelijk dat mooie streepje! Gefeliciteerd! X
dank je!! Ik kan het nog steeds niet geloven... @estelleA; Het is idd fertilityfriend. Ik ken geen andere apps die je ovulatie kunnen voorspellen eigenlijk.
Is het trouwens erg als je een cyclus heb van 40 dage een bekende van mij zei dat ik misshien de huisarts erover moes bellen
Kim ik zou de gewone teunisbloemolie gebruiken van de kruidvat. Die is geconcentreerder. 2 pillekes s'morgens en 2 s'avonds tot aan je eisprong. Tarwekiemolie dient om mee slijmvlies aan te maken maar heeft nogal dr neiging de cyclussen te verlengen
Okee heb nu idd ook die vam kruidvat gehaald en net vast 2 genomen maar komt de eisprong eerder met teunisbloemolie? Caprice
ik ben geen caprice , maar volgens mij maakt het je cyclus regelmatiger, tenminste daarvoor gebruik ik het. mijn cyclus hoeft absoluut niet korter. ik denk dat het voor elke vrouw weer anders uitpakt , de enige manier om er achter te komen of het voor je werkt is het proberen. ik heb heel veel terug gelezen hier op zwangerschapspagina over teunisbloem en tarwebloem en heel veel goede ervaringen gelezen en een paar die er niet tevreden over waren . in ieder geval succes