Ja haha, normaal we wou om de dag klussen maar deze week hadden we wel toevallig zin om sex van eergisteren en gisteren.. hoop wel gelukt van deze maand!
Vandaag heel de dag een zeurend gevoel in mijn buik uitlopend naar mijn lies. Vanmiddag gelijk een berichtje gestuurd naar mijn vriend dat het vandaag wel eens de dag kan zij . Vanmiddag bij thuiskomst gelijk een test gedaan maar wederom een vaag streepje . Dus helaas nog niet mijn ei gevonden. Met mij vriend gaat het nog niet lekker, maar gelukkig gaan we vanaf vanavond wel klussen (ook hij begint het wachten op een zwangerschap zat te worden ) Wij klussen trouwens om de dag. Dat was het advies van de huisarts omdat iedere dag echt de kwaliteit verminderd.
ik wil ook wel graag op de lijst. newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma nod is de 17e. ik had vanochtend de knalpositieve test en vanavond zo'n ontzettende last van de eisprong, wat deed dat zeer, en het is nu weer weggezakt, dus hij is gesprongen denk ik. Vanavond, gister en zaterdag gezellig gemaakt en vorige week ook wel. Nu morgen misschien nog een keer voor het eitje en dan kunnen we weer wachten. Worden weer 2 lange weken pff
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (4): Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 Bl0empje, 24 jaar, 2e kindje ronde 1 17 juni (9): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Dniese, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Saskia2015, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma 18 juni (3): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, 2e ronde 19 juni (2): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje 20 juni (8): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Water27, 29 jaar, 2de ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Beempie, 31 jaar, ronde 4, 1ste kindje 21 juni (2): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde 22 juni (1): wens86, 29, 1e kindje, ronde 5 Datumloos (2): Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Totaal: (31) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Goed bezig allemaal Ik moet zeggen dat ik er niet zo op let wanneer wij klussen. Bij ons gaat het gewoon wanneer we zin hebben, wel met de eisprong in gedachte maar als we dan net geen zin hebben dan is het volgende maand maar weer... Gebruiken jullie trouwens allemaal ovulatietesten? Ik ben nog maar net bezig dus vind dat nog niet echt nodig maar misschien dat dat bij jullie anders is.
Dit is voor mij de 1e keer en zou het normaal ook niet hebben gedaan, maar nu mn cyclus zo lang en raar is weet ik niet wanneer mn ei is dus is dit een mooie manier om m weer te vinden! Mits dat lukt natuurlijk !
Wij gebruiken ovu testen omdat het elke maand een verrasing is wanneer m'n eisprong is van wege onregelmatige cyclus. Ergens tussen de 29 en 48 dagen in m'n cyclus.
Ik wilde deze maand beginnen met ovu testen, maar moet heel veel overwerken.. Dus te moe om te klussen Waar ik me echt kapot aan kan ergeren is dat er zoveel mensen zijn die vragen of we nog een kindje willen, of ik zwanger ben en blabla.. Mn kindje is nu ruim anderhalf dus overdreven veel tijd zit er nou ook weer niet tussen.. Bij ons is dit ronde 9, dus lijk me helemaal erg als je al een stuk verder bent en je krijgt zulke vragen of opmerkingen..
Elke dag krijg ik die vraag. Werk in de horeca en zie veel (vaste) gasten. Vanmiddag voelde er nog iemand aan m'n buik . De dame in kwestie zei kan ik al dit doen ( wreef over m'n buik) ik zei ja hoor en als je iets voelt bewegen zijn het m'n darmen.. Ik maakte er maar een grapje van maar het is toch belachelijk!! Het zou echt niet in me opkomen om zo iets te doen. Wij zijn nog maar net begonnen voor tweede kindje maar als t straks langer gaat duren ga ik mensen echt afsnauwen denk ik
Hier precies zo! Vorige keer ben ik zwanger geworden zonder ook maar te weten wanneer mijn eisprong zou zijn...... Gelukstreffer dus.... Snap dat dat nu niet weer zo hoeft te zijn hoor. Wij gaan inderdaad ook niet op de dag af nu.... Ik hou m'n cyclus overigens wel bij, maar het is niet zo dat het op de dagen rondom de eisprong "moetjes" worden. Gebruiken ook geen ovulatietesten trouwens! Kan me wel voorstellen als je al heel lang bezig bent dat je deze "hulpmiddelen" wel in de arm neemt hoor. Succes allemaal!
Heeeeeel herkenbaar, en zelfs van de meest vreemde personen!! Antwoord wat wij gaven was: we weten helemaal niet of er nog wel een tweede kindje komt bij ons. Met als gevolg dat we geen vragen meer krijgen en iedereen denkt dat het óf nog wel 'n tijdje zal duren of misschien echt bij 1 kindje blijft. Werk zelf als kraamverzorgster en in de gezinnen wordt het wel nog veel gevraagd, maar dat vind ik toch anders dan de overbuurvrouw, moeder van een kennis, kennis van de sportvereniging of zoiets dergelijks!
Inderdaad heel herkenbaar die vervelende vragen! Maar als er iemand aan mijn buik zou zitten zou ik toch wel een beetje boos worden denk ik. Een aantal collega's heb ik het na een tijdje wel verteld, dat we wel graag kinderen zouden willen maar dat het gewoon niet zo makkelijk gaat. En nu krijg ik van eentje steeds adviezen. Laatst had ze weer een of ander onderzoek doorgestuurd over mannen die beter zaad kregen dor meer fruit te eten. Erg lief maar ik heb er niet veel aan. Oja en ik kreeg voor m'n verjaardag van een andere zwangere vriendin een zwangerschapstest. Ja ik heb hem toch niet meer nodig!! Jij kan hem vast wel gebruiken, geldig tot juni!! Hoe gênant is dat!! Nou het is inmiddels juni en ben nog niet zwanger...
Heeft iemand van jullie wel eens eipijn in je rug gehad? Heb vandaag of morgen mn ei en heb buik en rugpijn, dat heb ik echt nog nooooooit eerder gehad!
Hey, wat een activiteit. Gezellig! Vanmorgen tweede follikel meting gehad, en er is nu een dominante follikel die bijna groot genoeg is. Goed nieuws dus, ik kan morgen of overmorgen de sprong verwachten. Donderdag doen we weer een meting, en dan ook een post coitum test om te zien of er bewegend zaad in het slijmvlies te vinden is. Fun fact: de verpleegkundige heeft mij zonet aangeraden om zowel morgen als overmorgen te klussen. Ik was er ook een beetje verbaasd over, maar blijkbaar zit er nog wel wat rek in die standaarden die je op Internet tegenkomt.
Hier nog steeds een tuurtestje wat betreft mijn ovulatietest Volgens FF zou ik vandaag mijn eerste vruchtbare dag hebben. Hadden jullie dan al echt streepjes bij jullie ovutestjes?
Ja nu je het zegt had ik gister naast de steken in m'n onderbuik ook last van rugpijn! Had dat niet aan m'n eisprong gelinkt.
Ik denk dat als je 1 x in de maand een paar dagen achter elkaar seks heb dat het dan niet zo slecht is voor de kwaliteit. Als je de rest van de tijd wel dagen overslaat. Het lijkt me wel logisch dat als je altijd elke dag seks hebt (jeetje ik zou het niet kunnen opbrengen maar goed ) dat het dan wel slecht is voor de kwaliteit van het sperma! Maar dat denk ik hoor!