Dames, Ik zal jullie ook even op de hoogte brengen. Heb het binnen het zwangerenclubje al verteld maar ik ben na wat bruinverlies en krampen sinds gisteravond stolsels en bloed aan het verliezen wat zeker zo heftig is als een normale menstruatie. De verloskundige acht het het meest waarschijnlijk dat het een vroege miskraam is. Dus nu afwachten of alles er goed uitkomt, ik geen koorts krijg en m'n cyclus weer normaal op gang komt. Ik kan het nu heel zakelijk schrijven maar ik ben er kapot van want stiekem had ik toch al een lief kindje van ons in de wieg zien liggen eind februari..
wat leuk dat jullie een schrikkeljaarkindje topic hebben gestart stel je voor allemaal bevallen op 29 feb 2016 ik had er graag bij willen zijn, maar ja
Even wat mezelf betreft. Testen die horen "op te lopen". Ik heb nu ok de dag nog een testje gedaan. Maar zie niets oplopen, wat vinden jullie Straks de intake van MvM benieuwd hoe die test eruit gaat zien! Verder nog steeds extreem moe nadat ik afgelopen week de hele nacht met een bevalling bezig was, daarna een paar uurtjes heb geslapen en toen weer ben gaan werken. Hakt er wel in. Begin nu ook flinke hoofdpijn te krijgen, iets wat ik normaal zo ongeveer 'n dag voor mijn menstruatie heb, wel eng vind ik.... Al acht ik de kans groot dat het komt omdat ik te weinig gedronken heb en zeker met dit warme weer. Ook puistjes op de plekken waar ik ze normaal ook voor m'n menstruatie heb.... Maarja.... Blijft toch spannend!
Het is zoiezo geen positieve ovulatie test en had woensdag getest met zwangerschapstest alleen als t innestelingsbloeding was dan was ik te vroeg met testen van me vorige ovulatie testen heb ik geen foto
Heb nu ook blauwe aders op me tepels en vandaag wel weer beetje bloedverlies gehad maar denk dat dit laatste is zou r dan toch een late innesteling geweest zijn en me eitje later is geweest want blauwe aders op me tepels heb ik nog nooit gehad en zo weinig en korte menstruatie ook niet