Nee nog niet doe er morgen ochtend dan maar 1 of is dat dan te vroeg want heb nu nog weer beetje bloedverlies en ben bang voor teleurstelling omdat ik nu niet zeker weet wanneer me ei geweest is en of t nou toch een ongesteldheid is die nu pas doorkomt of toch niet bah vreselijk die onzekerheid
Anders laat je best bloed prikken en dan kunnen ze weten of je zwanger bent of niet en als je niet zwanger bent hoe ver je in jou cyclus bent
Je zou n goedkoop testje kunnen doen.. Maar als je bloedverlies hebt dan denk ik niet direct dat je zwanger bent
Nee ik ook niet alleen bepaalde kwaaltjes lijkt t weer wel zoals blauwe aders op tepels hele week al hoofdpijn en zelf migraine gehad veel trek en ontzettend moe
Dan zou ik op cd 46 zitten en als t klopt op 19 dpo moeten zitten als me eitje dus wel geweest is die dag
Ja maar weet dat niet zeker he of t 19dpo is kan dus toch menstruatie zijn want vind t wel laat voor innesteling afgelopen maandag plus dat weg apart is dat dat op me nod valt of gebeurt dat vaker
Wat een hoop meiden zijn er zwanger! Wow!!! Gefeliciteerd allemaal! Hier nog steeds niet ongesteld en de testen blijven negatief.... Inmiddels naar verwachting op 20 dpo... We wachten (on)geduldig af...