♥ NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. 09. 10. 11. Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * 12. 13. 14. Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (1) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Helaas door een dalende temperatuur nu al zicht op de volgende ronde. Door een consequent laat ei (meestal dag 19-23) kom ik daardoor op 11 mei. Wie kletst er mee?
Net ongesteld geworden.. dus ik mag al weer wat naar voren. Gelukkig niet lang hoeven wachten.. ♥ NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. 09. Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * 10. 11. 12. 13. 14. Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (1) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Ja ik hoop het voor je! Ik zit helaas altijd met een laat ei dus ik verwacht niet nog in die lijst te komen Ik hou je in de gaten Kyra!
Hey... beetje eenzaam nog hier he Ik zit nu middenin een mk helaas en heb de laatste tijd plots een lange cyclus met een laat ei dus denk dat ik hier ergens terecht kom. Zeker weten doe ik het niet meer met 3 miskramen in 5 maanden Maar afgaande op mijn laatste cyclus had ik op dag 23 een positieve test en zou ik nu dus mijn nod hebben op 13 mei, net binnen de lijst. 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. 09. Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * 10. 11. 12. 13. cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje 14. Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (2) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Hey cdvg..morgen je gesprek met de gyn? Je hebt nog geen MMM traject gehad toch? Hopelijk vinden ze een verklaarbare reden voor je miskramen..bijv dat het baarmoederslijmvlies niet goed opbouwt..en kunnen ze je daar ook wat voor geven. Wanneer had je je ei de vorige ronde? Ook laat zei je? Ik vind het zelf ook steeds zoooo lang duren.. Vandaag weer begonnen met medicatie..clomid 100mg. Dubbele dosis. Ben benieuwd..
Hallo lieve dames.. Ik ben nieuw hier in deze kletsgroep! Heb eerder wel eens op het forum gezeten maar daarna een lange tijd niet meer.. Wij hebben een zoontje van 1,5 jaar en willen graag voor een 2e kindje gaan.. 5 April ong geworden dus het is wachten op de eisprong.. Volgens 'berekeningen' 19 april en mijn NOD zal rond 3 Mei zijn.. Heb altijd wel een vrij regelmatige cyclus gehad behalve in de periode van onze miskraam.. Hoop gezellig mee te kunnen kletsen! Liefs..
Ha Bella..3 mei is een ander groepje.. Het gaat per week ongeveer omdat er anders veel te veel zijn.. Kijk even in het nod forum..1-8 mei is al behoorlijk druk. Succes meid!
Dag dames, Na een cyclus van ineens 37 dagen is mijn nod wss 9 mei. Ik ben 28 jaar en het wordt nu ronde 2 voor een eerste kindje
♥ NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 09. Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, eerste kindje 10. 11. 12. 13. Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje 14. Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (4) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Welkom dames, begint al wat drukker te worden. Ik had inderdaad ook mijn ei laat de laatste keer, dag 23 Voor mijn miskramen had ik een keurige cyclus van 29 dagen maar nu telkens rond de 37. Het duurt allemaal al zo lang en dan bij ons nog gemiddeld 10 dagen langer.. Is er bij jou een reden voor? Ik heb nog geen onderzoeken gehad en ben er nog niet zo in thuis, wat is Chlomid precies en waarvoor krijg je dit? Volgende week donderdag mijn afspraak haha, was het maar morgen
Hey Cdvg, ik heb Pcos.. met pieken en dalen...want ook twee keer spontaan zwanger geworden.. Maar na mijn laatste MA kwam de Pcos keihard terug..merk het aan allerlei symptomen en het is bevestigd door progesteroncontrole na een observatiemaand.. Bij pcos rijpen je eitjes niet fatsoenlijk..en ondanks dat we wel een follikel zagen..was de kwaliteit vd eisprong zeer onder de maat.. Clomid is een synthetisch middel dat de eirijping en eisprong stimuleert.. Het werkt voor mij..alleen afgelopen ronde duurde het wel weer heel lang. Daarom wilde de gyn de dosis hoger zodat het misschien ook iets vlotter gaat..(al is dat niet de eigenlijke werking van clomid) Ook met clomid heb ik in het verleden nog NOOIT een eisprong gehad voor dag 18.. ik blijf hoe dan ook een laatbloeiertje..en volgens mijn gyn heeft dat met je eigen lichaamsthermostaat te maken..aard van het beestje zeg maar..lastig maar ik heb het geaccepteerd.. Wel eerder de 100mg clomid gehad en goede hoop weer nu
Hoi meiden, Mag ik erbij? Vandaag op rood aangekomen. Pioenroos92 NOD 8 mei , 23 jaar 1e kindje ronde 1.