NOD lijst 16 maart t/m 22 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Heej Rianne leuk je hier weer te zien! Natuurlijk mag je meeschrijven :D

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Leuk! Ik zit ook nog in het andere lijstje, maar das niet erg toch? Maar ik heb dat lijstje gestart dus ik vind het wel leuk om iedereen daar te blijven volgen :)
    Deze ronde begonnen met teunisbloemolie, heeft dus waarschijnlijk wel wat gedaan want normaal gesproken heb ik mn eisprong pas rond dag 20/21 en nu vermoedelijk op dag 17/18. Toch een paar daagjes "gewonnen" 😃

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Natuurlijk is dat niet erg, ik lees soms ook wel eens mee bij andere lijstjes :p

Maar dan heeft teunisbloemolie wel veel effect zeg! Fijn!
    Ben benieuwd of je luteale fase daarmee ook langer wordt! Maar hopelijk krijgen we daar nooit het antwoord op en ben je binnenkort gewoon zwanger ;)

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik had vanmorgen opnieuw een positieve ovulatietest, maar vanavond is die al weer wat lichter en dus negatief.

Betekent dit ook dat mijn eisprong nu geweest moet zijn? Of zegt dit niet zoveel?

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Meiden jullie gaan snel 😂 alles gelezen maar weet de helft al niet meer 🙈

Jazz morgen of overmorgen is je eisprong, ik denk morgen aangezien je gisteravond al een positieve test had.

6. rianne2985

#266 rianne2985, 8 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2017
    Wat ik heb begrepen heeft het geen effect op de luteale fase. Na mijn eisprong ga ik ook over op tarwekiemolie om de bloedcirculatie te verhogen en het baarmoederslijmvlies dikker te maken wat de innesteling kan bevorderen.

Wat betreft je eisprong, je moet idd uitgaan van je eerste positieve test, dus die van gisteren.
    Dan heb je vanavond of morgen je eisprong, ik denk morgen aangezien je positieve test gisteravond was. Je kunt alleen door te temperaturen erachter komen of je ei idd gesprongen is helaas...

7. rianne2985

NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017

16 Maart
    Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM
    Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM

17 Maart
    saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM
    lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde

18 Maart
    Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM
    Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde
    sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde
    Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde

19 Maart
    Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde

20 Maart
    JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde
    Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI) MMM
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde

21 Maart
    Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde

22 Maart
    bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde
    Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde
    Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA)
    Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk
    KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA

DATUMLOOS:

Totaal: 20

Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja gelukkig temperatuur ik ook, dus morgenochtend weet ik misschien meer!

Ik zit trouwens ook aan de tarwekiemolie. Vorige maand vanaf eisprong 2 per dag..nu begonnen na einde menstruatie met 1 per dag. We zullen zien ;)

9. rianne2985

Oké! Mag ik vragen waarom je vanaf je menstruatie bent begonnen met tarwekiemolie? Ik heb gelezen dat dat je cyclus kan verlengen, of was dat juist de bedoeling? Ik neem nu 3x 500mg teunisbloemolie per dag en na mn eisprong 3x per dag 500mg tarwekiemolie. Ik ben ook benieuwd! Ik hoop morgen of overmorgen een stijging in temperatuur te zien. Gisteren was mijn ovulatietest nét niet positief maar vanmorgen dus wel...

Ps: hopelijk heb ik de meest up-to-date lijst gepakt om mezelf op te zetten, anders alvast excuses!! ;)

10. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ben vandaag voor het eerst pas van dat zware onderbuik gevoel af... Nu begin ik te twijfelen of we niet te vroeg zijn gestopt met klussen .. Dacht zaterdag of zondag mijn eisprong te hebben gehad.. Kan het dan dat je nog een dag of 2 dat drukkende gevoel in je buik hebt? Had vrijdag echt steken .. Dus ging uit van zaterdag of zondag ..

11. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    #271 Meliflua, 8 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2017
    NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017

16 Maart
    Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM
    Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde

17 Maart
    saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM
    lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde

18 Maart
    Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM
    Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde
    sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde
    Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde

19 Maart
    Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde

20 Maart
    JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde
    Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI) MMM
    Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde

21 Maart
    Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde

22 Maart
    bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde
    Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde
    Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA)
    Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk
    KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA

DATUMLOOS:

Totaal: 21

Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Ik meld me ook aan! Hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan zo, zoniet dan hoor ik het graag.. spannend allemaal! :)
    Deze ronde voor het eerst de ovulatietestjes gebruikt, dus stiekem tel ik dit pas als eerste 'echte' ronde mee. :)

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Lovingmyboy bij mij was dat gevoel pas weg na eisprong, dus miss was die bij jou gisteren pas.. die steken zijn van het groeien van je eitje. Heb je het na het weekend niet meer gezellig gemaakt? Lastig als je niks hebt om op terug te vallen.

Welkom Meliflua :) denk dat dit een ouder lijstje is, ik mis een hoop kleur?

13. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Dankje! Sorry verkeerde lijste aangepast. Ik heb het gewijzigd :)

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik ben vanaf de dag nadat mijn menstruatie voorbij was begonnen, omdat dan ook de opbouw van het baarmoederslijmvlies weer begint. Dus ik hoop dat het baarmoederslijmvlies mooi dik is tegen de tijd dat er (hopelijk) een bevrucht eitje aankomt ;)
    Bij mij heeft het geen enkele invloed op mijn cyclus gelukkig!

Vorige ronde slikte ik 2x per dag, maar had toen al een aantal dagen voor mijn menstruatie doorzette telkens bloedverlies, dus misschien dat alles iets te goed doorbloed was.
    Dus daarom nu 1x en dan wel eerder begonnen.
    Zo proberen we maar wat ;)

15. rianne2985

Aha, duidelijk verhaal. Ik hoop dat het je veel goeds brengt!! 😊

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik hoop het ook! Al is het alleen al voor het idee dat ik iets probeer ;)

En welkom Meliflua!

Lovingmyboy hopelijk is je ei in het weekend al geweest! Gelukkig kunnen zaadjes nog wel even overleven..

JK84 hoe gaat het met jou? Denk je dat je ei al geweest is? Morgen komt je man weer thuis toch?

17. beebj

beebj Niet meer actief

Dat klopt meiske, maar als je pas gaat vrijen na de eisprong is de kans dat je te laat bent heel erg groot. Op het moment dat de man ejaculeert, is het sperma niet direct op de juiste plaats uiteraard. Hier gaat nog enige tijd overheen. Vandaar dat m'n gyn altijd zegt dat de bevruchting voor de eisprong plaats vind.

Rianne. Als je vandaag een positieve ovu test had, zou ik uitgaan van je nod op 24/3.

Dat zegt niets over je eisprong zelf Jazz. Vanaf je 1e positieve ovu test tel je 16 dagen er bij op voor je nod. Als je gisteren je 1e positieve ovu test had, is je eisprong uiterlijk morgen, dus je nod 23/3. Tarwekiemolie kun je het best innemen ná je eisprong tot aan je menstruatie (die hopelijk niet komt natuurlijk). Tarwekiemolie idd vanaf 1e menstruatie dag tot aan je eisprong, zoals Rianne ook al zei.

Van lichamelijke "klachten" kun je niet je eisprong herkennen, vind ik dan toch, loving. Als jij denkt zaterdag of zondag je eisprong te hebben gehad, heeft het vanaf maandag geen "zin" meer om te vrijen.

18. rianne2985

Beebj, mijn LF is maar 10-11 dagen dus vandaar dat ik op 20-3 uitkom...Dan zou ik dus weer ongesteld moeten worden, wat ik natuurlijk niet hoop! ;)

Hoe is het met jou? Ik had even terug gelezen en ik begreep dat je man zijn zaad helaas niet goed (genoeg) was? Dat zal vast schrikken zijn geweest. Wat is nu de volgende stap?

19. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ah zo Beebj!

Leuk dat je er hier bij bent gekomen Rianne 😃

20. rianne2985

Dankjewel meiske, weer een aantal bekenden hier uit het vorige lijstje. Hopelijk nu een mooie roze lijst he? Die vorige was verschrikkelijk rood :(

Deel Deze Pagina