Jaaaa ik mag op paars 😃 Gisteren eisprong geweest, vandaag mooie stijging in temperatuur. Nod is hetzelfde gebleven op de 22e.
Voor m'n gevoel kwam ie nooit 😂😂 Zie nog niet alles paars op de lijst. Maar misschien heeft niet iedereen het bijgewerkt. Nog maar een paar dagen en dan zijn er hopelijk de eerste positieve testen!!
Dat wachtbankje duurt altijd een eeuwigheid lijkt het wel he? Hier gisteren een vreselijke avond gehad, ik 39 graden koorts, vriendlief en dochter ook niet lekker. En dochter wilde echt niet gaan slapen. 2,5 uur strijd gevoerd met een kop die als lood aanvoelde en uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen. Pffff wat een ellende zeg! Hopelijk vanavond rustiger :-/ zo nu weer genoeg geklaagd haha. Het schijnt een prachtige dag te worden, 20 graden vanmiddag JOEPIE!!! De eerste bbq van het seizoen staat op de planning 😋
Meliflua, Elke keer vrijen voor de eisprong telt mee als goed😀 Maar als je ovu test positief is, is het béste om die dag nog te vrijen en de twee dagen erna ook. Hier zit de eerste week wachten er op💪 Heb enorme druk/steken rondom m'n rechter eierstok, bah zeg.
Het is altijd lastig te zeggen wat het beste is. Zou je man bijv slechtere zaadkwaliteit te hebben is het helemaal niet goed om iedere dag te vrijen. Dan is om de dag of zelfs om de 2 dagen beter.
Bekijk bijlage 528173 Bekijk bijlage 528174 De bovenste van donderdag om te kijken of pregnyl uit mijn lijf was. De onderste van vandaag... Hopelijk laden de foto's mooi op
Sorry ik zie helaas niks op je testjes, al is de kwaliteit vaak bagger na het uploaden... Ik zit momenteel op 2dpo maar net na mijn toiletbezoek had ik weer veel rekbaar helder slijm nrt als voor de eisprong. Gisteren zo droog als wat. Normaal gesproken heb ik na mijn eisprong witte crèmeachtige afscheiding. Herkent iemand dit?
Rianne vervelend dat je dochtertje het zo moeilijk had gister, beterschap en hopen op een goeie avond! Ik herken het niet van je afscheiding. Farite ik zie ook nog niks, helaas.
Ik zie op de bovenste een hele vage schaduw maar dat zal dan nog van de pregnyl zijn denk ik. Op de onderste zie ik nu niks, wat gunstig is want dan is de pregnyl uit je lijf. En dan nu hopelijk weer oplopende streepjes van je eigen hcg! Ik duim!
Dat uploaden is hier echt waardeloos, maar wat ik met het blote oog en op mijn eigen foto's dat hij aan het oplopen is ipv aflopen... Maandag test ik opnieuw kijken als die verder oploopt. En dat omdat ik wilde weten of de pregnyl uit mijn lichaam was. Zodat ik met een eventuele test niet hoefde te twijfelen 😉
Ik zie helaas ook niks Farite. Maar belangrijkste is dat jij het ziet oplopen! Hopelijk een knaller over een paar dagen 🍀
Eindelijk officieel op het wachtbankje, afgelopen twee dagen gezellig gemaakt ivm n knaller gister. Hopen op n plakker! Zou een mooi kadootje zijn want we vieren m'n zoontje z'n verjaardag morgen en dinsdag is ie echt jarig. Voor alsnog dus m'n NOD 22 maart. M'n duimen draaien Farite ik zie nog niets, wellicht maandag?
Hee dames! @Farite ik lijk iets heeeel erg lichts te zien,, ik hoop dat hij nog meer gaat oplopen, mijn duimen draaien voor je 😊 @Rianne2985 beterschap!! Hier ook ziek ook totaal niet het gevoel dat het raak is hier maar we zullen het wel afwachten, ben echt snot verkoude en super emotioneel 😅 Hoe gaat het hier verder met dames en met de wachtweken? Kom jullie er een beetje doorheen? Nog even over het testen,, Ik testte de vorigge keer al iets meer dan een week voor mijn NOD al licht positief dus ik weet nog niet wanneer en of ik wel ga testen. Niet dat ik de enigste ben maar heb wel een soort van angst dat als het raak is dat het weer voor de 8/9 weken mis zou gaan
Nou dames.. vanochtend een ZT gedaan (Action) en hartstikke negatief helaas. Ben nu 4 dagen voor mijn NOD. Toch wel teleurgesteld..
👶💖💙NOD lijst 16 t/m 22 maart 2017💙💖👶 16 maart 17 maart: goedehoop-37 jaar-3e kindje-1e ronde 18 maart: Beebj - 23 jaar - 2e kindje - 7e ronde MMM 19 maart: 20 maart: Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 21 maart: 22 maart: Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Mag ik aansluiten? Heb mezelf erop gezet. Weet niet of ik het goed heb gedaan is eerste keer zo op een forum.