Het zou 3 dingen kunnen betekenen: 1) zoals meiske al zegt, misschien moet je ei nog komen? Ik heb dat ook in de ronde gehad dat ik zwanger raakte van onze dochter. Eerste lh piek sprong hij niet en 10 dagen later wel. 2) wellicht heb je eerder je ei gehad en reageert de test op hcg. In dat geval zou een zwangerschapstest ook al iets moeten laten zien... 3) LH schommelt idd de gehele cyclus...het kan dus zijn dat dit toeval is en niks betekend. Wellicht morgenochtend een zwangerschapstest proberen?
Ik temperatuur niet dus of mijn ei daadwerkelijk gesprongen is weet ik niet met zekerheid te zeggen. Wel weet ik dat ik pas op CD31 een positieve ovulatietest had dus als dit een 2e LH piek is dan is mijn cyclus nog een stuk langer. Ik hoop van niet. Ik weet dat een ovulatietest op HCG kan reageren en daardoor kan knallen, maar deze knalde nog niet hij werd alleen best duidelijk zichtbaar bijna tegen het positieve aan dus technisch gesproken gewoon negatief. Dus morgen een zwangerschapstest doen heeft weinig zin ben ik bang. Morgen ben ik 9 DPO trouwens. Ik ga er maar vanuit dat mijn LH hormoon vandaag iets hoger is dan andere dagen en dat het niks betekent
Hier ook genoten van het lekkere weer, beetje in de tuin kunnen rommelen, de tegels weer schoongemaakt en een zoon die lekker buiten kon banjeren. Sunny het is even afwachten, je zal nooit zeker weten waarom die duidelijk was, tenzij het dus je eisprong zou zijn. Ik heb idd ook wel eens gelezen dat die positief kan zijn van hcg, maar hij hoort in principe natuurlijk niet daarop te reageren.
Een zwangerschapstest kan ook reageren op je LH piek dus denk dat je het beste paar dagen kan afwachten wat gebeurd. Wel vervelend dat je nu beetje in onzekerheid zit.
Ik was ook van plan om niet eerder dan woensdag eigenlijk te testen. Het liefst wil ik nog langer wachten, maar ik ken mezelf Ik denk niet dat mijn eitje opnieuw een poging doet, want heb verder helemaal niet de tekenen die ik anders wel altijd heb met mijn eisprong. Zoals gevoelige tepels, vruchtbaar slijm en hoofdpijn. Ik heb geen hoofdpijn en mijn tepels zijn gelukkig helemaal niet meer overgevoelig. En ik heb ook geen vruchtbaar slijm alleen maar hele waterige afscheiding. Ach het zal wel toeval zijn geweest. Ik wacht het gewoon even af.