NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde goedehoop, 37 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI ) MMM Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Mamaris123, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde Racesmurf, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde DATUMLOOS: Totaal: 24 Wachtbankje (16), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Vrees dat ik het spel zal breken dan. Heb er totaal geen vertrouwen in deze ronde nu we de uitslag van manlief weten.. Maar... zeg nooit nooit natuurlijk. Wil morgenochtend een 1e testje wagen, 10dpo.
Spannend ik duim voor je! Ik ben ook de hoop verloren na de negatieve test gisteren.. maar jullie geven aan dat 10 dpo te vroeg kan zijn voor een betrouwbaar resultaat? Ik wacht maar gewoon rustig af. Wie weet blijft mijn menstruatie toch uit
Aahww,, nooit de moed opgeven!! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hier heb ik ook totaal geen vertrouwen in dat het raak is maar dat heeft weer een andere reden. Mijn duimen draaien voor je!
Snap je volkomen Beebj maar probeer de moed nog niet op te geven. Al is dat makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk. Het zou kunnen idd dat je met 10dpo te vroeg bent. Maar snap ook dat je uit zelfbescherming er vanuit gaat dat het niks is. Tenminste, zou dat zelf wel hebben, kan het alleen maar meevallen. Nee, ik ga op z'n vroegst zondag testen. Kan niet veel eerder testen ivm de pregnyl dus even geduld hebben. Oh en las dat iemand vroeg naar de utro. Dat is extra progesteron, bedoeld om de menstruatie tegen te houden zodat de tweede helft van de cyclus (LF) langer is. Zijn bolletjes die je 3x daags op vaste tijden vaginaal inbrengt, dus moet zelf om 6.30/14.30/22.30 uur die bolletjes inbrengen. Dan 2 weken na de IUI moet ik testen; is het negatief dan stoppen met de bolletjes en wachten tot je menstrueert. Is de test positief dan moet ik het tot 6 weken zwangerschap gebruiken.
Ik vroeg daarnaar inderdaad. Bedankt voor de uitleg. Waarom mag je met 6 weken zwangerschap stoppen? Waarom niet eerder of later? Sorry voor de vragen hoor, maar vind het wel interessant om te weten.
Sorry voor de vieze praat, maar wat ik net toch had op de wc.. Ik wilde gaan staan om m'n broek terug aan te doen zeg maar, hangt er een hele lange dikke witte sliert uit vanonder😳 Heb ik echt nog nooit gezien. Gisteravond laat wel gevreeen, maar zou dat dan echt sperma geweest zijn? We vrijen toch wel vaker dan alleen gister😂😂 & nog nooit gehad.
Gefeliciteerd Farite! Fijn zeg Hoop dat er de komende dagen meer positieve berichten komen! @Beebj: ik heb met beide zwangerschappen een enorme toename van afscheiding gehad, eigenlijk direct een week na bevruchting. Heeft zo'n beetje de hele zwangerschap aangehouden.. Misschien is dat het? En is het misschien toch een goed teken..?
Zou het mamaris?🙈 Durf het echt niet te hopen.. M'n lijf is wel heel anders dan anders. Ofja. Precies wat je zegt over die afscheiding.
Dat zou best wel eens sperma kunnen zijn, ik heb dat ook wel eens de volgende dag. En is dan heel slijmerig.
@Beebj; ik duim voor je! Maar het kan inderdaad ook sperma zijn.. Maar aangezien je dat nog nooit eerder zo hebt gehad.. hoop ik voor je dat dat niet zo is!
Goh bieniwini, weer wat geleerd😁 Idd wel heel apart dat ik 't nog nooit eerder in m'n leven gezien heb, maar kan natuurlijk. Voor alles de eerste keer!
Weet niet precies hoe het zit. Later stoppen volgens mij normaal niet nodig omdat je lijf dan dusdanig goed zit qua hormonen. En eerder stoppen niet omdat je lijf het dan nog niet zelf overneemt. Maar hoe wat precies dat weet ik eerlijk gezegd ook niet 🙈 @Beebj; ik heb het soms ook de dag erna. Maar lang niet altijd. Maar kan idd ook van zwangerschap komen dat je meer afscheiding hebt. Ik duim natuurlijk dat laatste