NOD lijst 16 maart t/m 22 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Voorzichtig gefeliciteerd Lietje! Hij is al best heel duidelijk hoor! Hopelijk hele mooie oplopende streepjes!

Gaat super hier met de testen zeg, wauw! Ik wil ook testen hihi :)

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Gefeliciteerd lietje.

Wat spannend KleinMeisje!
    Jammer dat ie niet op de foto komt. Hopelijk gaat ie mooi oplopen.

Ik wil ook testen LVtje 😂
    Maar ben pas 5dpo 😅 Heel misschien ga ik maandag testen maar wil eigenlijk langer wachten.

3. beebj

beebj Niet meer actief

Niet te zien op foto lijkt me sterk kleinmeisje, laat is zien😁😁

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Jaaa super al die mooie testen. Ik wil ook!! Maar ja, ben pas 6dpo dus heeft nog geen zin om te testen.
    M'n temperatuur is gelukkig wel ietsje gestegen weer. Pfff nog 3 dagen wachten. Dan wil ik m'n eerste testje wagen.

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Op foto is hij echt niet te zien 😤
    Had hem daarna gewoon weg gegooid nadat hij was opgedroogd.

Bijgevoegde bestanden:

6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Nou hier vanmorgen negatief getest. .. ga er dus vanuit dat ik ongesteld wordt.. Weet natuurlijk niet precies wanneer mijn NOD is maar zit rond de 10-11 dpo gok ik dus had al wel iets moeten zien volgens mij

7. beebj

beebj Niet meer actief

Eh bah, ik zie idd niets kleinmeisje. Je houd het wel spannend zo zeg!🤗

8. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Heh balen zeg lovingmyboy :(:(

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Inderdaad balen lovingmyboy! Hopelijk was je gewoon nog te vroeg!

Pfff ik begin wel testdrang te krijgen door alle testers hier! Maar ben nog maar 7 dpo..dus beetje vroeg!
    Doel was te wachten tot minimaal 11 dpo...maar ben bang dat ik dat niet ga volhouden! ;)
    Iemand die mij kan aanmoedigen? :p

Bij mijn ovulatietesten van zwanger&kids kreeg ik trouwens eens gratis ultra gevoelige zwangerschapstest, deze zou vanaf 6 dagen voor nod te gebruiken zijn. Iemand ervaring met deze? Is deze gevoeliger dan de K2v5? Twijfel een beetje welke ik als eerste zal gaan gebruiken..

10. beebj

beebj Niet meer actief

Geen idee Jazz. Ik zou er vanuit gaan dat die ook echt 6 dagen voor nod kunnen. Dan zou je hem morgenochtend al kunnen doen.

11. mamaris123

9 mrt 2017
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom test iedereen zo vroeg? één of twee dagen voor nod snap ik heel goed, maar zo vroeg..grote kans dat de test (nog) negatief is en dat is dan toch wel een teleurstelling, terwijl je misschien wel zwanger bent.
    Zwanger zijn duurt over het algemeen 9 maanden ;) Je moet sowieso nog heel lang wachten voordat je baby er is!
    Moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten, ik snap de testdrang wel, die heb ik zelf ook :) maar om jezelf een hoop onzekerheid en misschien wel teleurstelling te besparen..zou ik aan willen raden nog even te wachten met testen.

12. beebj

beebj Niet meer actief

In sommige gevallen is het wel handig om het op tijd te weten mamaris... Als er bij mij niet "snel" gehandeld wordt, stootm'n lichaam het vruchtje direct af. Komt best hard aan je reactie.. 9 Maanden zwangerschap kun je helaas ook niet vanuit gaan, althans, ik niet.

Lekker testen hoor dames😁 Ik snap heel goed dat je het wilt weten zodra het raak is.

13. mamaris123

9 mrt 2017
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om medische redenen snap ik het goed, dan heb je ook geen andere keuze.
    Ik snap niet helemaal waarom mijn reactie hard aankomt? Omdat ik heb gezegd dat een zwangerschap over het algemeen 9 maanden duurt? Ik weet zelf dondersgoed dat het soms geen 9 maanden duurt helaas. Zo bedoel ik dat ook helemaal niet. Ik vraag me alleen af waarom mensen een week voor nod al willen gaan testen (de mensen die dat doen om medische redenen uitgesloten dan), aangezien het nog niet heel erg veel zegt. That's all..

14. mamaris123

9 mrt 2017
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik zeg ook niet dat je niet mag testen..
    Alleen zou ik het niet aanraden, maar daar hoef je ook helemaal niet naar te luisteren, gelukkig maar.. :)
    Ik wacht in ieder geval tot ergens rond mijn nod.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Als mijn zwangerschap test positief is, ga ik ervan uit dat er een baby’tje onderweg is. Dat is misschien heel naïef gedacht van mij. Ik probeer er positief in te staan en niet te bedenken wat er allemaal eventueel fout zou kunnen gaan. Dat jij wacht met testen tot je nod, dat is je goed recht. Dit is echt een heel persoonlijk dingetje, vind ik.

Zo’n zelfde verhaal is; wanneer vertel je dat je zwanger bent. Vele vinden dat je moet wachten tot 12 weken, maar dat is dus weer hetzelfde verhaal. Ik probeer en positief in te staan en niet te bedenken wat er allemaal eventueel fout zou kunnen gaan. Of je het nu vertelt bij 5 weken of bij 12 weken, risico’s heb je altijd. Zelfs tijdens je bevalling kan het nog mis gaan, bij wijze van. Ik vind het fijn om steun te vinden in de mensen om mij heen of bijvoorbeeld op een forum zoals hier, mocht er toch iets fout gaan.

Maar zoals ik al zei, dat is ieder voor zich :D:D

16. mamaris123

9 mrt 2017
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uiteraard! Ieidereen z'n ding en iedereen doet het op z'n eigen manier. Ik wilde ook niemand kwetsen ofzo, wat ik eerder stuurde is hoe ik er over denk (en daar is dit forum ook voor geloof ik) en was gewoon benieuwd waarom mensen vroeg testen. Ik ga ook graag uit van het positieve, zeker weten! Het is allemaal al spannend genoeg, dus wat optimisme kan geen kwaad :) Maar ik wacht liever wel tot rond nod :)

17. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    👶💖💙NOD lijst 16 t/m 22 maart 2017💙💖👶

16 maart
    17 maart
    18 maart: Beebj - 23 jaar - 2e kindje - 7e ronde
    MMM
    Amertje - 31 jaar - 2e kindje - 6e ronde
    19 maart:
    20 maart: Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3
    21 maart:
    22 maart: josephine2010 -23 jaar- 2e kindje- ronde 2

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 4

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

18. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Dag dames, heb mezelf er ook even bij gezet. Kort lijstje dit nog zeg...

Afgelopen paar ronde ff geen NOD-lijstje gedaan, omdat de teleurstelling steeds zo groot was.

Heb deze ronde ovu-testen gebruikt en m'n ovulatie kwam 5 dagen later dan ik dacht. Met 'normale' cyclus had ik gister ongesteld moeten worden. Had gisterochtend wel wat krampjes en heel klein beetje gekleurd afvegen, maar het heeft niet doorgezet. Ik duim daarom nu dat dit innesteling was en dan ga ik zaterdag testen.

Ik ben bijgelovig geworden voor vroeg testen (A) dus dat doe ik niet. Tot nu toe altijd als ik vroeg ging testen werd ik 2/3 dagen later alsnog ongesteld. De ene keer dat ik keurig wachtte op NOD bleek ik zwanger, haha! Zal zo ff de rest van dit topic bijlezen. Spannend weer dames!

19. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Oh chips zie nu dat ik de lijst van pagina 1 gepakt heb ipv de laatste pagina.... zal ff kijken of ik t kan fixen!

20. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je hebt dan ook een verkeerde lijst genomen :p
    Kan hem nu zelf niet aanpassen via tel.

Wanneer testen is voor iedereen verschillend. Voor onze dochter begon ik vaak ook met 9/10 dpo. Om gek van te worden haha, kantelen en draaien en dan denken van; zit er iets of toch niet 😂 maar toch lukte het nooit om te wachten haha.
    Dus wat dat betreft is die pregnyl wel handig, durf nu gewoon niet te vroeg.
    Vanmiddag wel alvast testen gehaald en zondag dan testen. Ik moet wel testen ivm de utro maar ben bang voor wéér die witte test.

Deel Deze Pagina