NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde goedehoop, 37 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM Wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Lietje88, ?? jaar, 1e kindje, 4e ronde Amertje, 33 jaar, 1e kindje, 6e ronde 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI ) MMM Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Mamaris123, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde Racesmurf, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde DATUMLOOS: Totaal: 25 Wachtbankje (15), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1) [/QUOTE]
Welkom Amertje! Haha de lijst is inmiddels wel wat gegroeid inderdaad 😂 LVtje hoeveel dpo ben jij zondag? Ik hoop echt dat het me lukt te wachten tot zondag! Vorige ronde had ik hier eigenlijk geen moeite mee, maar deze ronde vind ik het lastiger Komt waarschijnlijk doordat een aantal al flink aan het testen geslagen zijn..dat steekt toch aan blijkbaar
Zondag zit ik 13 dagen na de IUI dus dan durf ik wel te testen. Kriebelt wel al om het eerder te doen maar goed, gewoon niet verstandig. En eigenlijk ook geen zin om 2 witte testen weer te zien, dus probeer me netjes te gedragen hahaha
Goedemiddag meiden, Hier vandaag weer een 2 v 5 gedaan en hij knalt nog net niet zo donker wordt hij al! Schrok er van zo op 11 DPO. Wel heel fijn hoor daar niet van!
Mijn zusje van 17 jaar oud roept al 2 jaar lang dat als we weer zwanger zijn het een 2 ling is en mijn man denkt ook dat het een 2 ling is. Ik hoop het eerlijk gezegd niet want dat zou mijn bekken niet aan kunnen
Haha dat zou toch wat zijn sunnyqueen Mijn test knalde de vorige keer ook al heel snel, was ook "bang" voor een tweeling, maar het was er echt maar eentje. Pfjieuw hahah
Ojee, dan hoop ik voor je bekken dat je man en zusje geen gelijk hebben met hun voorgevoel. Gelukkig hoeft zo'n vroege knaltest niet altijd iets te betekenen.
Ho chips nu heb ik getypt 1e kindje, maar die eerste heb ik toch echt al! Onze dochter van 14 maanden die al zo lekker in de rondte stapt.. Dus als iemand de lijst gaat aanpassen (om wat roze te maken ofzo) wil je dan mijn 1e kindje in 2e veranderen? Tnx! Enneh Sunnyqueen en Farite, gefeliciteerd!! Hopelijk sluiten meer roze dames zich bij jullie aan.
Ja ik kan ook gewoon snel hcg aanmaken natuurlijk dus ik ga nergens vanuit haha. Vind het wel een fijn idee dat hij zo duidelijk is. Ik heb er al een heel goed gevoel over en dit bevestigd mijn gevoel nog meer. Geeft geen garantie natuurlijk, maar stelt me toch gerust.
Jaaa snap ik!! Ik zou daar ook erg blij mee zijn! Zekerheid heb je helaas nooit maar voor nu zou ik het toch positief inzien.
Nou vorige keer begon vandaag mijn menstruatie .. vandaag nog geen teken van.. Maar ook een negatieve test... Ben benieuwd wat de komende dagen gaat gebeuren ( of hopelijk niet😉
Al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Lekker nog een x testen. Of één van ons meld je aan en dan komt er ook zo'n badjasje bij van die zelfde lekkere zachte stof als die wikkeldeken!
Hier vanmorgen op 10 dpo helaas negatief, wel een domper . Herft het nut om morgen nog een x te testen? Ik heb echt het gevoel dat het raak is...pff Amertje hoe zit dat met die badjas? Dat wist ik niet?
Bij mij vermijden ze dat door vanaf de eisprong cortisone(medrol 32mg) in te nemen en dit 1 maand lzng.mijn lichaam stoot het vruchtje ook af
Orchidee, zou dan overmorgen nog een testen als je echt nog eens wilt testen. Morgen heeft echt geen nut. Toen ik mee deed bij MvM kreeg ik een super zachte wikkeldeken/badcape. Ik heb geen idee hoe en wat precies mol, dat hoor ik ter zijner tijd.