NOD lijst 16 maart t/m 22 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Bedankt, ik had t in de vorige groep al geprobeerd maar kreeg t via de telefoon niet voor elkaar. In ieder geval bedankt.
    Dit word ons derde kindje. Ik heb er nu twee: 1 op de bank en 1 in m'n hart 💕

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017

16 Maart

17 Maart

18 Maart
    Beebj, 23 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM

19 Maart
    Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde

20 Maart
    JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde
    Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde

21 Maart

22 Maart
    bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde
    Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3

DATUMLOOS:
    Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde

Totaal: 8

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt bieniwini, ik krijg het ook alleen voor elkaar via de iMac.

Belde de gyn voor de uitslag van manlief's sperma analyse, is hij al met verlof. Andere gyn kan daar niet bij, omdat het niet in hun eigen ziekenhuis is gebeurd. 6 maart terug bellen... Baal wel zeg!

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Even alles bijgelegen.
    Heftig voor sommigen met hormonen en echo's!

Beebj, wat irritant dat je nu de uitslag nog niet hebt.
    Raar geregeld zo.

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

16 Maart

17 Maart

18 Maart

19 Maart

20 Maart

21 Maart
    Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde

22 Maart

DATUMLOOS:

Totaal: 9

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik heb mezelf ook toegevoegd!

Beebj, dus toch bij jou op de lijst gekomen ;)
    Balen zeg dat je nu moet wachten! Slecht geregeld zeg..

En wat een heftig verhaal bieniwini! Ik hoop op een gezond kindje voor jou!

Meiske2015 wilde jij geen pauze houden deze ronde? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja klopt. Toch besloten deze ronde nog te proberen.
    Mocht het nu niet raak zijn dan stoppen we 2 rondes.

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ok dan had ik het toch goed onthouden :p
    Leuk dat jullie het toch nog een ronde proberen! Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!

9. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Dat hoop ik ook. Tis ons al eens eerder gelukt een gezond kindje op de wereld te zetten dus ga ervan uit dat dat goed komt. Alleen zijn we bij onze eerste bijna 3 jaar bezig geweest en bij nr 2 waren we binnen 3 maanden zwanger. Maar goed we zien het allemaal wel. Merk wel dat ik er toch best veel mee bezig ben.

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dat is toch ook heel erg logisch! Het verlangen naar een kindje is misschien wel groter dan ooit als je zoiets hebt meegemaakt?
    Kan gelukkig niet uit ervaring spreken, maar zou me dat wel kunnen voorstellen. Ik hoop dat het deze ronde al voor je raak is!

Ik hoop op een mooie roze lijst deze keer, met straks allemaal gezonde baby's!

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mag ik ook op de lijst? Zelf aanpassen op m'n telefoon gaat niet goedkomen ;)

LVtje,32 jaar, tweede kindje, ronde 6 / 4e IUI (mmm)
    NOD 22 maart

Vanmorgen uitgangsecho gehad en alle hormonen weer in huis. We mogen dus weer starten!

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113

16 Maart

17 Maart

18 Maart

19 Maart

20 Maart

21 Maart
    Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde

22 Maart
    LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6/4e IUI MMM

DATUMLOOS:

Totaal: 10

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

13. beebj

beebj Niet meer actief

#53 beebj, 25 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2017
    Dag 11. Normaal tijd voor follikel meting, maar gyn is met verlof, ggrrr. Maandag bij een vervanger, dus start vandaag maar alvast met ovulatie testjes voor het geval dat... Geen zin om 'm te missen🙈

14. beebj

beebj Niet meer actief

En misschien maar goed ook, zo te zien gaat het niet lang meer duren voor die positief is! Heb het gevoel dat dit een rappe ronde gaat worden.

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dat zou mooi zijn!! Wanneer heb je normaal gesproken meestal je eisprong?

Ik wil deze maand ook een ronde ovulatietesten proberen. Gewoon om nog beter inzicht in mijn cyclus te krijgen (temperatuur al wel elke maand).

Mijn eisprong is de laatste maanden meestal op dag 16/17. Wanneer zou ik dan het beste beginnen met ovulatietesten?
    Is 1x per dag voldoende?

En welkom LVtje!

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Zo die is al bijna positief Beebj!
    Wel fijn een korte ronde. Vanavond nog een keer testen?

Ben vandaag pas op dag 3 😅

Jazz, ik zou starten op dag 12/13 denk ik.
    Zou 2x per dag testen als ie donkerder wordt.

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ok dankjewel! En maakt het tijdstip nog veel uit? Beter niet met ochtendurine begreep ik..maar daarna kan het op elk moment?

Ik zit nu op dag 5...schiet ook nog niet echt op 😂

18. beebj

beebj Niet meer actief

Euhms. Das een goeie Jazz😂 Dag 21 de laatste keer. Dag 17 de keer daarvoor & de keer daarvoor was dag 37. Schommelt dus best wel.

De ovulatie testjes zit een bijsluijter bij en daarop staat aangegeven wanneer te starten er mee aan de hand van de lengte van je cyclus. Normaal start ik ermee na de echo, dan geeft de gyn een richtlijn mee van dan en dan ermee starten. 1x per dag is idd voldoende, wel elke dag rond dezelfde tijd en níet met ochtend urine. Ik doe het meestal rond 13:00u.

Ohnee hoor Meiske, ik test nooit meer dan 1x per dag. Opt moment dat ie positief is, duurt de eisprong nog 24 tot 48 uur. Om de dag klussen en je zit altijd safe.

19. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jazz, ik testte zelf zo rond 11.00. En als ie tegen positief aan kwam deed ik ook nog eens rond 19.00 testen.

Beebj, ik heb een hele korte piek dus ik testte wel 2x haha. Vandaar mijn vraag.

Hopelijk komen de positieve ovulatietesten snel 😉
    Ik temperatuur alleen.

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dankjewel voor jullie tips!
    Ik had de handleiding idd nog niet bekeken..misschien maar eens doen 😂

Dit is de eerste keer dan ik ovulatietesten doe, eigenlijk meer voor de lol en gewoon om eens te kijken hoe dat bij mijn lichaam en cyclus werkt.

Maar dan wisselt het wel bij jou Beebj! Goed dat je al op tijd begonnen bent met ovulatietesten deze ronde dan!

Deel Deze Pagina