Dank je wel!! Ik wis het ergens wel hoor alleen meer witte kruidvattesten en een flinke puistenaanval..... 1e ronde pas, bij de andere 2 was ik met de 3e ronde zwanger dus nog hartstikke snel. Nu lekker aan de chocola
Lijkt me alleen maar goed Sunny!😁 Lopen echt netjes op zeg. Super! Balen Noor...😭 Ooeehhh chocolade, doe mij ook😂😂
Hè wat balen Meliflua, lovingmyboy en Noor88! Dat was niet de bedoeling hè..de lijst wilden we graag van boven naar beneden roze Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! En Sunnyqueen wat lopen jouw testen mooi op zeg!! Ik vind het juist leuk om te zien, dat geeft voor degenen het wachtbankje hoop
Super mooi hoor sunnyqueen!! Loopt niet extreem hard op. Gewoon netjes 😃 En lekker blijven spammen 😉 Wat balen Noor!! Geniet van de chocola 😊
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde goedehoop, 37 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM Wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Lietje88, ?? jaar, 2e kindje, 4e ronde Amertje, 33 jaar, 1e kindje, 6e ronde 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI ) MMM Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Mamaris123, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde Racesmurf, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde DATUMLOOS: Totaal: 26 Wachtbankje (11), Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1)
Balen meiden op rood!! Hier wel steeds menstruatie gevoel, test ook nog steeds hele lichte tuur streepjes... pff gek wordt ik ervan. Als ik mijn nod ben gepasseerd haal ik wel wat testen in Duitsland, zijn daar stuk goedkoper ☺️ Hopelijk meer roze deze maand.
Prachtige testen! En nee hoor, wat mij betreft lekker spammen! Balen Noor, maar geniet van de chocola (lekker )
KleinMeisje je kan ook online de wondfo testen bestellen. Zijn dezelfde als van kruidvat. Je kan bestellen bij zwanger en kids. Dacht dat er ook nog een kortingscode was 🤔 Zal ff zoeken.
Kleinmeisje, ik heb de dipsticks van zwanger&kids, zijn goed te doen qua prijs als je zo'n groot verpakking koopt.
Ging net naar de wc en veegde helderrood bloed af. Daarna niks meer...benieuwd wat dit is. M'n NOD is 22e...we wachten nog rustig af, maar ben er bang voor.
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde goedehoop, 37 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM Wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Lietje88, ?? jaar, 2e kindje, 4e ronde Amertje, 33 jaar, 2e kindje, 6e ronde 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI ) MMM Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Mamaris123, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde Racesmurf, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde DATUMLOOS: Totaal: 26 Wachtbankje (12), Zwanger (4), Ongesteld (2), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1)
Tegen m'n nieuwe principes in kon ik het toch niet volhouden, het niet-testen... Vanmorgen vlak voor ik weg moest toch ff een dipstick gedaan en al binnen 2 minuten zag ik een lijntje. Moest toen weg en toen ik 2 uur later thuis was wassie vrij duidelijk. Ben nog ff helemaal flabbergasted!
WF25 is de kortingscode voor de wondfo testen. Apart Bieniwini! Hopelijk betekend het niks. Gefeliciteerd amertje! Heb je een foto?
Ben nu 12 DPO ongeveer en dit was al binnen 2 minuten. Toen moest ik weg en toen ik thuis kwam 2 uur later was het dit: Vind ik vrij donker voor een indroger, dus ik mag wel juichen, toch?
Gefeliciteerd Amertje!! Ik ben geen fan van de dipsticks. Gebruik zelf altijd KV maat begreep idd dat de wondfo hetzelfde was. Zou dan persoonlijk eerder die bestellen.
Denk dat ik vanmiddag en morgenochtend KV ga doen. Deze dipsticks kreeg ik bij de ovutesten, dus ik dacht eerst die goedkope shit maar ff gebruiken en tegen de tijd dat het serieuzer wordt de 'duurdere'. Heb ook al een CB digital maar die is dan voor volgend weekend. Hebben we bij M ook gedaan. Toen testte ik op moederdag om 6 uur heeeeeel licht positief met een dipstick, om 10 (nog steeds niet ontbeten) een kv en die was hartstikke mooi. En een week later de CB. En in die week ertussen was MvM al langs geweest, dus daar ook weer een mooie test van. En bieniewinie, ik had dat dus ook. Maandagavond krampjes en dinsdag niet schoon bij t afvegen, wat cremekleurige/gelige afscheiding met wat bruin/rood er tussen. Met een cyclus van 28 dagen had toen ook mn menstruatie moeten beginnen, maar m'n eisprong was pas 5 dagen later dan gepland. Was dus ook ff bang voor te korte LF, maar het zette niet door. Waarschijnlijk was het dus een innestelingsbloeding en die kans bestaat bij jou natuurlijk ook. Tussen 5-10 DPO is de innesteling pas.
Ik ga denk ik gewoon die van zwanger en kids weer bestellen,, die werkte echt super bij mij want kreeg toen ook meteen een streep toen ik zwanger was. Na het weekend ga ik die denk ik weer bestellen en anders wacht ik liever tot ik ongesteld ben geworden (hopelijk niet) Want ik had voor ik wist dat ik zwanger was, ovulatietesten besteld en precies de dag erna testte ik al positief met zwanger en kids 😅 Dus ben beetje bang dat als ik ze al bestel en binnen heb ik dan ook gelijk ongesteld wordt.
Foto 2 kun je niet vanuit gaan, omdat het buiten afleestijd was Amertje. Maar je 1e foto daarentegen😍😍 Gefeliciteerd!!🎉