Zulke droge indrogers heb ik nog nooit meegemaakt, dus daar ga ik ook gewoon van uit. heb m'n testen van 2015 ook nog. Die zijn in 2 jaar nauwelijks donkerder of lichter geworden, ook de negatieve niet. Net KV gedaan, die geeft ook een keurig licht 2e streepje. Morgenochtend een met ochtendurine.
Ik snap er echt niks van.. Ik "plas" klodders witte afscheiding uit. Vanochtend met ochtend urine een tweede testje gedaan, negatief. Dus dat kan het niet zijn lijkt me. Zit nu op 12dpo. Heb dit echt nog nooit gehad, raar lijf!
Vandaag liep ik in de supermarkt ( overigens heb ik voor het eerst dit jaar een korte broek en een T-shirt aan, het is heerlijk weer hier, whoohoo! ) en toen kreeg ik me toch ineens een paar felle steken in m'n baarmoeder, alsof ik ieder moment ongesteld kon gaan worden Ben benieuwd hoe dat over een paar dagen uitpakt...
Korte broek Rianne?😱 T-shirt oké, maar de rest vind ik toch echt nog te vroeg. Hier was de max 17gr vandaag.
Oke ik speel een beetje vals haha, wij wonen in midden frankrijk. Vanmiddag 21 graden maar uit de wind in de zon werd het 30 graden. Heerlijk!!
Ben heel benieuwd hoe t gaat aflopen. Heb t gevoel alsof er een ballonnetje linksonder in m'n buik zit. Moet zowiezo zeggen sinds ik bevallen ben van ons zoontje* heb ik nog steeds het gevoel alsof ik een baby voel bewegen 😢 Echt bizar.
Jaaaaaa hahaha, zo kan ik het ook Rianne😂😂😂 Hier aan de Zeeuwse kust tikken we dat nog nét niet aan😏😂😂
Ohhh heerlijk zeg!! Wonen jullie al lang in Frankrijk? Maar hopelijk word je niet ongesteld! Bieniwini heb je verder geen bloed meer verloren? Hopelijk toch een innesteling!
Bedankt meiden voor de lieve woorden! Ben nu wel weer van de teleurstelling bekomen haha. Gefeliciteerd alle zwangere dames die er bij zijn gekomen, super! Ik blijf hier lekker meelezen en hopelijk zie ik zo min mogelijk dames terug in het NOD topic van April
Wij wonen er sinds vorig jaar augustus. Heerlijk!! Zou niet meer terug willen, al mis k natuurlijk wel eens mijn familie.
Heerlijk in Frankrijk. Zijn jullie er voor werk terechtgekomen? Hier was het vandaag ook echt heerlijk, geen wind, volop zon en 18 graden. Echt genieten!! Wauw goede hoop, best duidelijk alweer Bieniwini, ook gek. Hoop en duim voor een innesteling.
Mooie test goedehoop, hoeveel dpo ben je? En is dit de early of de normale test van action? Lv'tje nee we zijn hier voor het goede leven Beetje een lang verhaal, maar mijn schoonouders wonen hier ook en mijn vriend heeft op de fundering van een oude schuur een heel nieuw huis voor ons gebouwd en nu wonen we hier