Wauw het eerste deel van de lijst is al aardig roze. Gefeliciteerd dames. Hier kon ik de verleiding ook niet weerstaan. Dacht wat te zien maar kan beter wachten tot maandag of dinsdag dan is m'n NOD. Ben er bang voor, heb er n hard hoofd in. Zit momenteel ook niet bepaald lekker in m'n vel.
Wow ik heb al veel gemist vandaag! Allereerst gefeliciteerd Kolibrie en Wiskagirl! Wiskagirl ga je morgenochtend opnieuw testen met ochtendurine? En Beebj ze gaan gelukkig direct aan de slag! Fijn hoor! Ik duim voor veel succes! Hier gaat t wat minder..gisteravond en vandaag licht bloedverlies. Afgelopen maanden was dat altijd het begin van het einde.. Pfff op 8 dpo al bloedverlies, zo schiet het ook niet op Bieniwini jij geen bloed meer verloren??
Spannend Bieniwini!! Wat balen Jazz!! Hoop voor je dat het met de innesteling te maken heeft 🍀
Idd Jazz, ik duim voor innesteling. Had ik nl ook op 8/9 dpo: krampen en niet schoon met afvegen zeg maar. Ik vet sacherijnig dinsdag. Maar t zette niet door dus donderdag maar eens getest. Duim dat t voor jou net zo gaat lopen!! Want als je 8 dpo al menstrueert is je LF veel te kort. Als dat steeds zo is zou ik ff naar de huisarts.
Geen bloeding meer gehad. Heb de test weg gegooid. Morgen of zondag zal ik nog n test doen en die zal ik dan plaatsen. Ik dacht dat ik n streepje zag, maar t bleek vocht achter het venstertje (testen via Wish besteld).
Hmm...ik weet niet waarom, maar heb begin van de avond toch een testje gedaan. Misschien zodat wanneer ik een omo-witte test zag, ik icm met het bloedverlies deze ronde voor m'n gevoel weer kon afsluiten. Alleen...hij is niet omo-wit 😱 Ik lijk toch een heel licht roze streepje te zien, deze ontstond heeeeeel licht al na 2 a 3 minuten en werd in het half uur daarna nog ietsje donkerder. Ik durf hem alleen niet aan mijn man te laten zien. Ronde 1 had ik ook een licht streepje, maar diezelfde avond nog bloedverlies en de volgende dag weer een omo-witte test. En ronde 3 bloedverlies, maar de volgende dag toch buiten afleestijd een heel vaag streepje, maar kan ook een indroger geweest zijn. De volgende dag was ook het streepje weg. Maar tóch geeft je dat weer een heel klein beetje hoop. Ben gewoon zo bang dat er morgen opnieuw niks meer te zien is, dus beter maar even afwachten. Dit streepje was in ieder geval wel sneller dan de vorige keren en nu zeker binnen afleestijd. Heeft het zin om morgen wel met ochtendurine te testen? (nu dus geen ochtendurine gebruikt, maar wel weinig gedronken) Of toch ergens het geduld vandaan halen en zondag pas weer testen?
Eh bah bieniwini, balen!! Ik zou dan zondagochtend nog eens testen, morgen zal nog geen verandering brengen vrees ik. Ooehhh, benieuwd naar je test Jazz😍 Ik zelf zou hem wel aan m'n man laten zien.. Als deze vandaag niet met ochtendurine was, zou ik dat morgenochtend eens wel doen. Ben benieuwd wat het resultaat dán is, maar ik gok op positief.
Geen idee of er na uploaden nog iets zichtbaar is..maar ik zal een poging doen. Vandaag zit ik dus op 9 dpo.
Ik zie wel wat, spannend! Ik zou zelf niet tot zondag kunnen wachten met testen haha, dus ja morgen even met ochtendurine testen. Als je het uit kunt stellen tot zondag zou ik dat heel knap vinden haha! Is dit de early of de normale?
Dit is de early...die nieuwe die net weer bij de Action ligt Pfff ik word zo moe van mezelf! Baalde gister best wel dat ik weer zo vroeg bloedverlies had! Had toch wel een goed gevoel over deze ronde. Maar de vorige rondes probeerde ik mezelf altijd moed in te spreken dat het vast een innestelingsbloeding was..maar werd toch elke keer ongesteld. Dus gister heb ik mezelf even streng toegesproken dat ik me er gewoon bij neer moet leggen dat bloedverlies einde verhaal betekent. En nu dit Maar heb besloten dat ik het pas aan m'n man laat zien als de test iets duidelijker is. Want gister heb ik verteld dat ik bloedverlies heb..dus einde verhaal. Hij was toch ook wel teleurgesteld. Zo sneu als ik dan nu weer een beetje hoop geef aan hem, en dan morgen misschien alsnog een witte test *zucht* Zo, klaagmodus weer uit 😂
Hm, ik zie wel wát Jazz, maar zeg niet meteen; positief. 9dpo is nog erg vroeg natuurlijk. Zou sowieso eerst morgen eens met ochtend urine proberen🤗 Hm. Sneu voor je man? Nee. Sneu voor júllie. Jij zou er ook mee moeten dealen dan, vind je dat dan niet dijner om elkaar als "steun" te hebben? Ik zou het iig niet voor mezef kunnen hoiden☺️🙊
Haha ja natuurlijk zou het ook sneu voor mij zijn 😂 Maar hij heeft momenteel genoeg aan z'n hoofd..dat vind ik het leuker om eventueel goed nieuws te kunnen brengen dan een extra teleurstelling Ik zal ook even een foto van boven proberen te plaatsen, had ik begin van de avond al gemaakt. Denk niet dat die echt duidelijker is, maar wie weet!
Ik zie wel iets!! Spannend zeg!! Even over de 2de X LH piek,, ik had ook een ovulatitest gedaan toen en die was negatief 😤 Dus denk geen 2de LH piek en daar was denk ik de zw test van kv ook te donker voor?? Vandaag hebben mijn vriend en ik de 2 echo's van ons ⭐️ In een lijstje gedaan met een kaarsje erbij. Hier een foto ervan. Het geeft hem en mij meer een plekje en ook om het beter te verwerken.
Nee, ik vind hem juist onduidelijker Jazz, op deze zie ik niets namelijk🙊 Wat een klein frummeltje was het al kleinmeisje❤️❤️ Sterkte hoor..
Hoe gaat het hier met de rest?? Hier ontzettend emotioneel en moe en misselijk en heb ook last van dunnere ontlasting 😤 En ook zo nu en dan wat steken bij mijn baarmoeder, beetje brandend gevoel alsof het gerekt wordt. Hopelijk is het voor mij een goed teken 😆 Maar we wachten het nog maar even af ☺️