NOD lijst 16 maart t/m 22 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedehoop

goedehoop Lid

10 aug 2014
    36
    1
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd meiden.

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Nou dames,
    Vandaag ontzettende dip dag, kan gewoon niks hebben 😤 Enorm moe en spierpijn en emotioneel en wil het liefst de hele dag in bed liggen. Wil gewoon dat de dagen snel voorbij zijn en ik snel kan gaan testen of ongesteld wordt.
    Wil maandag nieuwe testen kopen van de kruidvat.

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja die onzekerheid is echt vervelend hè!
    Wil je dan maandag ook meteen gaan testen als je testen hebt gekocht?

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  6. rianne2985

#766 rianne2985, 18 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2017
    Oh haha ik zag m namelijk niet in de bevallingslijst forums staan, oeps...niet bij clubs gekeken...staan er trouwens wel meerdere van november 2017 zie ik nu ;)

7. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Jazz Rianne en Lietje gefeliciteerd hoor! Ik zie de tweede streepjes hoor 👍🏻

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dankjewel! Maar ik probeer nog niet te blij te worden. De test vanmorgen was minder duidelijk dan die van gisteren, dus ik weet niet of het allemaal goed gaat.

Maar mijn menstruatie heeft niet doorgezet tot nu toe. Alleen licht bloedverlies op 8 en 9 dpo gehad.

Ik ga denk ik maandag of dinsdag weer testen.
    Ik heb alleen geen early testen van de Action meer. Zal ik die maandag nog kopen? Wel heb ik de gewone van de Action en de K2v5 liggen.
    Áls het toch goed blijkt te zitten, zou ik dan daar ook al wat op moeten zien tegen die tijd?
    Dan ben ik 12/13 dpo.

9. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Ik kon t niet laten...heel erg tuur...wie ziet er iets?

Bijgevoegde bestanden:

10. rianne2985

Ik zou de gewone gewoon proberen, denk dat die ook al wel "werken" :)

11. rianne2985

Jaaaa ik hoef er echt niet voor te turen, gefeliciteerd!!

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik zie hem ook!!! Wat gebeurt er deze week? 😱 Heel veel roze streepjes :D Gefeliciteerd!

En thanks Rianne, dan ga ik hierna de 'normale' proberen, tenzij mijn menstruatie ondertussen wel doorbreekt...blijft nog even spannend!

13. rianne2985

Ja vruchtbare lijst zeg!!

14. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Gefeliciteerd meiden! Het is jullie gegund

Beebj! Ik hoop voor jullie zo mee dat het in de IUI meteen raak is. Dat jullie geduld beloond mag worden.

Even een vraag.. De komende maand nemen we even een rust maand. Maar ik ga ovulatie testen proberen om zo te kijken of ik idd een late eisprong heb. Heb dit bij mijn andere 2 kinderen niet gedaan.

Wanneer moet ik daarmee starten en moet dit ook met de ochtend urine?

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja er is 1 voor november, maar die werd zo druk dat we hebben gezegd dat we beter konden splitsen dus in de november club zitten de meiden van 1 t/m 14 november. En die ik heb aangemaakt is dus voor de 2e helft van 15 t/m 30 november! En Amertje had tegelijk 1 met mij aangemaakt dus die is dubbel, maar we kletsen dus in diegene waarvan ik de link plaatste. Hopelijk zie ik je daar

@alle positieve testers GEFELICITEERD ik zie tuurstreepjes, maar ik zie ze zeker!
    Mooie vruchtbare lijst zo!

16. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Nou, net de test nog uit de prullenbak gevist, weg streepje 😵
    Morgenochtend nog maar eens proberen 😕

17. rianne2985

Alleen de digitale ovulatietesten van clearblue mag je ook met ochtendurine doen, de andere allemaal met euh hoe zeg je dat, dagurine? Haha. Tussen 10:00uur en 22:00uur doorgaans, wel rond dezelfde tijd iedere dag :)
    Omdat je niet weet wanneer je ovuleert zou ik niet té laat beginnen. Krijg je wel overige symptomen zoals vruchtbaar slijm en pijn in je onderbuik een aantal dagen? Dan zou ik beginnen of anders een dag of 10 na het begin van je cyclus.

18. beebj

beebj Niet meer actief

Speciale early hoeft niet hoor Jazz. Volgens mij kunnen de standaard testen altijd 4 dagen voor NOD. Althans, die heb ik altijd. 12/13dpo moet je wel al positief moeten testen lijkt mij.

Ja bieniwini! Ik zie hem!😍

Wanneer te starten met ovulatie testjes hangt af van jou cyclus duur loving, dit staat in de bijsluijter vermeld. En idd níet met ochtendurine. Ik zelf doe het meestal tijdens de lunch.

19. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nou zeker vruchtbare maand! Haha
    Gefeliciteerd dames!!

Ik krijg nog meer kriebels om te testen door jullie 😆

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wanneer wil jij testen Meiske?

En wat vreemd Bieniwini! Dan morgen inderdaad nog maar een keer testen! Hopelijk dan opnieuw een mooie streep! Ik duim voor je ;)

Deel Deze Pagina