Slim om dan even een ovu test te doen. Krijg jij ook IUI Beebj? @Jazz: ik deed meestal ook altijd rond 11 uur en als ie idd bijna positief was begon ik met 2x te testen, dan ook ergens in de avond. Zo, hier is het circus ook weer begonnen. De eerste spuit zit er weer in. Ben benieuwd of we deze ronde ook weer zo'n vroege behandeling hebben. Vorige ronde had ik hem op dag 12 dus dat was heel onverwacht vroeg.
Hallo dames, ik wil ook graag op de lijst. Als mijn cyclus na mijn missed abortion van vorige maand weer op orde is, zou 22 maart mijn nod zijn. Ik ben 33 jaar en het is voor een derde kindje.
Dat ken ik niet. Zijn dat pilletjes? En dan voor je eisprong op te wekken? Heb je veel last van bijwerkingen of valt het mee?
Tamoxifen is een medicijn waarvan de werking te vergelijken is met Clomifeen. Het enige verschil is dat door clomid je baarmoederhalsijm negatief beinvloed kan worden en bij Tamoxifen niet. Neem dat elke cyclus in op dag 3 t/m 7. Dag 11 krijg ik dan een echo meting. En aan de hand daarvan start ik met ovulatie testjes. Bijwerkingen genoeg helaas, kan er echt ziek door worden😔 Maar moet zeggen dat dat wel per cyclus verschilt, gelukkig. & It's my birthday || 24 💛 Mocht iemand de lijst nog eens aanpassen...
Dit heb ik echt nog nooit gehad. Het lijkt wel alsof hij al positief is geweest🤔Normaal gezien heb ik 2 dagen achtereen echt een knal positieve test. M'n menstruatie was 15 t/m 22 februari, vind het allemaal zo snel gaan nu dat ik het niet eens geloof ofzo.. Ga toch nog maar even doortesten & ben nu echt onwijs benieuwd naar de echo meting morgen.
Hee meiden. Ik klets gezellig met jullie mee. Vandaag voor alle zekerheid maar een cb gedaan en Niet Zwanger. Ben toch erg blij ermee aangezien ik ontzettend twijfelde nadat ik kort op elkaar ongesteld ben geworden. Ben vandaag maar vast begonnen met ovulatietesten omdat ik nog niet helemaal zeker ben van mijn cyclus maar ik ga uit van de gemiddelde en dat is 27 dagen waardoor ik op 19 maart uitkom. Ik zal zometeen wel de nod lijst aanpassen met mijn naam. Ik duim voor een roze maand 💓💓💓💓
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart 17 Maart 18 Maart Beebj, 23 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6/4e IUI MMM DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart 17 Maart saar24 - 3e kindje - 17e ronde en ronde 3 na clomid 18 Maart Beebj, 23 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6/4e IUI MMM DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart 17 Maart saar24 - 3e kindje - 17e ronde en ronde 3 na clomid 18 Maart Beebj, 23 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6/4e IUI MMM DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gefeliciteerd Beebj!! Fijne dag gehad vandaag? Ben benieuwd hoe het gaat lopen met jou. Zou lekker vroeg zijn als je eitje al gesprongen is! Welkom KleinMeisje en Saar!
Misschien handig dat als iemand de lijst aanpast alle wijzigingen meeneemt?🙈 Muizelijntje staag er nog niet op en mijn leeftijd is ook nog niet gewijzigd. Morgen pas weer op de iMac. Heb een hele fijne dag gehad meiske! Vier het nooit, maar zij een heerlijke boswandeling wezen maken en een hapje gegeten bij de Griek. Ben idd ook heel benieuwd. Morgen 08:30 al de echo meting! Zo vroeg, omdat het normaal gezien gisteren al moest.
Succes bij de echo! Hopelijk positief nieuws! Hier beginnen we vanaf morgen met ovutesten, en gaan we weer aan de bak. Een november/decemberkindje zou leuk zijn!
Net terug van follikel meting bij vervangende gyn. Hij denkt nog een week, was echt nog heel vroeg, zitten er heel veel, maar allemaal kleintjes. De grootste was 10mm🙄 Baarmoederslijmvlies was ook nog niet echt dik. Maandag zou het wel eens te laat kunnen zijn, dus daarom vrijdag om 15u terug. Stop ik ook weer eventjes met de ovu testjes. Misschien is die schommelende uitslag wel normaal, geen idee, ben er natuurlijk nog nooit zo vroeg mee begonnen.
LH schommelt wel je hele cyclus dus kan inderdaad wel dat de ene dag donkerder is dan de andere dag. Hopelijk zijn ze mooi gegroeid vrijdag! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad 😊 Uit eten gaan is altijd goed haha. Zal een poging doen om de lijst aan te passen 😜
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart 17 Maart saar24 - 3e kindje - 17e ronde en ronde 3 na clomid 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6/4e IUI MMM Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Muizelijntje, KleinMeisje en Saar! En Beebj hopelijk komt er voor jou snel een positieve ovulatietest! Wanneer is je eigen gynaecoloog weer terug?
6 maart is hij weer terug Jazz, dus aanstaande vrijdag nog eens bij de vervanger die ik vanochtend ook had. Ben wel heel benieuwd, want als hij terug is kan ik bellen voor de uitslag van de sperma analyse!