De lijst ziet er idd al super uit. Dan krijg ik meteen het gevoel dat ik vaat geen geluk zal hebben omdat er al zoveel roze is .... Morgenvroeg weten we het. Spannend! Verder weinig tijd om heel uitgebreid te reageren, sorry. Lekker drukke dag gehad.
Je moet maar zo denken dat jouw lichaam echt geen idee heeft hoeveel roze er op een lijst staat Dus jouw kans wordt er niet minder om! En de vorige lijst (waar ik in zat in ieder geval) was echt belachelijk rood...dus nu gaan we voor belachelijk roze Succes morgen!!! En jij succes maandag Meiske! Ik duim voor jullie!
Ja maandag ga ik meteen testen. Dan moet ik rond mijn NOD zitten namelijk. Mijn LF verscheeld soms weleens en zit tussen de 12/14 dagen. Ik heb net maar even paar uur in bed gelegen,, veel last van maagzuur en moeilijk naar de wc kunnen 😤 Pff kan zo een heel lijst maken met waar ik last van heb 😂😂 Ik herinner me wel heel goed dat toen ik zwanger was ik toen ook eht 1 dag helemaal geen ontlasting had 🙄 Hm oke ik hou op xD hahaha. Hopelijk praat ik het me allemaal niet aan en test ik maandag gewoon positief ☺️ @Bieniwini ik zie hem zeker!! Voorzichtig gefeliciteerd!
NOD-lijst [/SIZE]16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde Kolibrie, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde goedehoop, 37 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM Wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Lietje88, ?? jaar, 2e kindje, 4e ronde Amertje, 33 jaar, 2e kindje, 6e ronde 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI ) MMM Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Mamaris123, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde Racesmurf, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde DATUMLOOS: Totaal: 26 Wachtbankje (10), Zwanger (8), Ongesteld (2), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1)
Ik zie alleen maar roze en streepjes, wauw! En nu stiekem Duimen dat we niet allemaal bij elkaar in de buurt wonen of dat dit een landelijke trend is want dan wordt t nog druk bij verloskundigen en kraamzorginstellingen, haha! Bij m'n eerste was geen kraamzorg bij de thuisbevalling. T was zo druk dat er iemand van een uur rijden moest komen en die kwam 5 minuten na m'n dochter. Ze mocht erna puinruimen toen ik alsnog naar t ziekenhuis moest en heb haar nooit meer gezien... Benieuwd hoe de 2e helft van de lijst gaat lopen!
Helaas, witter dan wit. Dus ook de 4e IUI is weer mislukt Nu maar stoppen met de utro en wachten op de menstruatie. Verdorie, had zooooo gehoopt dat we klaar zouden zijn met die hele molen. Nu weer op laden voor de volgende ronde ... En nog maar 2 pogingen voordat ivf om de hoek komt kijken 😢
Oh lv'tje wat ontzettend balen zeg 😢 *knuffel* Ik heb vanochtend nog een keer getest, ietsje duidelijker dan gisteren maar niet veel. Nu over 2 dagen maar weer eens testen
Wat jammer Bieniwini! Het zag er zo hoopvol uit Welke test had je gebruikt? En LVtje wat ontzettend balen ook voor jou!! Hoop echt dat de volgende ronde jou veel geluk gaat brengen!
Wat balen voor jullie LVtje en Bieniwini 😞 Goed dat ie oploopt Rianne!! Heeeeeel misschien dat ik eind van de middag een testje ga proberen maar vind het eigenlijk nog te vroeg. Ben gewoon zo ongeduldig 🙄 Moet wachten tot morgen van mezelf maarja 🙈
Dit is m'n test van vanochtend, overigens de normale zwangerschapstest van action, dus niet de early...