NOD lijst 16 maart t/m 22 maart

Discussion in 'NOD forum' started by jk84, Feb 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hier al beetje spotting. 😔

2. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

Feb 12, 2015
    159
    28
    28
    Wat balen zeg kleinmeisje

3. KleinMeisje93

Ja maar wel fijn dat ik weer een goede cyclus heb. Volgende ronde beter

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb deze ronde geen granaatappelsap gedronken en toch zwanger geworden hihi ;) Wel aan de tarwekiemolie na m'n eisprong.

5. beebj

beebj Niet meer actief

#865 beebj, Mar 20, 2017
    Last edited by a moderator: Mar 20, 2017
    Het zegt idd niets hoor rianne, maar je weet het maar nooit. Kwaad kan het iig niet😁 Tarwekiemolie en teunisbloemolie idd ook.

6. rianne2985

Nee daar heb je gelijk in!! 😉 het is in ieder geval wel erg gezond!! Ik vond het niet te drinken, bah!!

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Als we weer gaan starten ga ik ook tarwekiemolie gebruiken.
    Wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggen 🙄

8. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Waar kun je dat halen tarwekiem en teunisbloem olie?

9. KleinMeisje93

Ik heb tarwekiem olie van bol.com en teunisbloem olie van de etos ☺️
    Ik had deze ronde paar keer tarwekiem olie gebruikt maar ik weet het niet zo goed.. ik weet niet echt wat het doet?

Ik dronk in de ronde dat ik zwanger bleek wel iedere dag granaat appelsap.

10. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vond het eerst ook super vies Rianne. Stond het met m'n neus dicht en kokhalsend op te drinken. Gek genoeg vind ik het nu lekker😂😂😂

Ik bestel het via de tuinen loving, online. Kon het hier nergens vinden.. Ook niet bij de Etos.

Tarwekiemolie verhoogd de vruchtbaarheid kleinmeisje. En het ondersteunt bij de innesteling. Net zoals granaatappelsap dus doet. Beide gebruiken vanaf de eisprong tot aan de menstruatie (die hopelijk niet komt natuurlijk). Teunisbloemolie slik je juist weer in de andere periode; vanaf je menstruatie tot aan je eisprong.

11. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Thnx meiden en waar was die Teunis bloem olie ook weer voor?

12. KleinMeisje93

Nou, dat wordt dan aan de tarwekiem olie haha 😂😂 al heb ik in de ronde dat ik zwanger was alleen granaat appelsap gedronken ☺️
    Ik had net even de dokter gebeld (ziekenhuis) want maakte me echt zorgen over het 'vlezig' dingetje 🙄 Hoogswaarschijnlijk is het gewoon een stolsel,, pas als ik hele hevige bloedverlies krijg gepaard met koorts moet ik terug bellen.
    Maar goed, kan er nu dus vanuit gaan dat het echt niet raak is?😔 Heb trouwens geen bloedverlies, het leek wel even alsof ik wat spotting had maar dat is weer weg...

13. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Balen meiden met een negatieve test of ongesteld 😣.
    Ik ben net ook ongesteld geworden...op naar de volgende ronde...zucht 😣

14. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Ik mag ook op rood.
    Succes allemaal!

15. rianne2985

He bah meiden op rood, balen hoor :(:( succes in de volgende ronde

16. beebj

beebj Niet meer actief

Teunisbloemolie is meer voor je cyclus loving. Het verkort een lange cyclus.

Kleinmeisje, zolang je geen bloed verliest, is alles nog mogelijk.

17. KleinMeisje93

Maar wat ik verloor is wel een stolsel.. het was niet rekbaar want kon het ook niet echt uit elkaar trekken en als ik dat deed was het erg stug.. ik test morgen ochtend wel met ochtend urine.

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Even snel maar mocht iemand de lijst aanpassen, zet mij maar vast op rood.
    Sinds gistermiddag al bruinverlies en vandaag best wat bruinverlies dus zal morgen wel doorzetten.

Voor iedereen die nog op het bankje zit! Duimen draaien nog dat jullie je bij het roze clubje aan mogen sluiten.
    Voor iedereen die deze keer ook geen geluk had, toi toi toi en hopelijk volgende maand meer geluk!

19. beebj

beebj Niet meer actief

Ja, ik blijf erbij kleinmeisje, pas bij rood bloed is je cyclus voorbij☺️ Ik heb ook al bruinverlies vanaf gisteren, maar nog geen rood. Pfff, kom maar door hoor🙈😂

20. KleinMeisje93

Ik had me hoop echt al verloren 😬 Maar krijg toch nog een soort van hoop al lijkt het me wel erg stug dat het raak is 😅 Maar kan ook nog oud Zijn wat van mijn vorigge cyclus nog was? Of iets wat nog van de mk afkomstig is😤 Pff zoveel dingen gaan er door me hoofd nu.

Heb echt een 'zwanger' gevoel zo raar is het,, zo lang ik geen rood heb blijf ik dat gevoel hebben.

Share This Page