Haha. Ja gisteren getest, was negatief op 10dpo. Mocht deze ronde niet gelukt zijn, waar ik vanuit ga, dan nemen we een pauze van 2 maanden dus ik haak niet meer aan in een nieuw groepje. Wel lief van je!
Hier nog aan het wachten, vandaag enorme steken in mijn liezen gehad. Nog geen teken van menstruatie. Morgen toch maar een testje wagen als er niks doorbreekt. Ik heb ook niet mijn gebruikelijke honger die ik een paar dagen voor ik ga menstrueren altijd heb. Ik heb het ook al een paar dagen echt zo enorm koud. Pfff dat wachten.
Hopelijk was je gewoon nog te vroeg met testen. Jammer dat je 2 maanden we gaat, wel begrijpelijk... Laat je nog wel weten hoe deze ronde is geëindigd? Ik lees nog mee hoor! X
Lief jk84! Nog niet ongesteld maar gaat wel doorbreken vandaag denk ik. Vanochtend temperatuur gezakt naar 36.7 dus het is gewoon klaar helaas. Ga ook niet meer testen. Even stoppen is zeker jammer en ook niet makkelijk maar daar komen we ook wel doorheen. Halverwege mei gaan we er weer voor 💪 Hopelijk heb jij meer geluk muizelijntje!
Ahhh balen meiske mag ik vragen waarom jullie 2 maanden stoppen? Hopelijk kom je de komende 2 maanden even tot rust zodat jullie er in mei weer voor kunnen gaan!
We zien beide een decemberkindje niet zitten. Weet dat we het niet voor het zeggen hebben maar bij de volgende ronde zou ik 2e kerstdag uitgerekend zijn.
Nog getest of tekenen van naderende ongesteldheid meiske? Ik heb daar ook nog over nagedacht, maar heb in mijn omgeving meerdere decemberkindjes. Wij gaan, mocht het niet gelukt zijn deze ronde, er gewoon voor. Hier een heel erg tuurstreepje. Als er niks doorbreekt over twee dagen nog maar eens testen. Maar heb al buikpijnklachten, dus vermoed dat het door zal gaan breken.
Balen meiske😞 Moet om 16:20 voor de IUI intake om alle praktische zaken te regelen.. Cyclusdag 3, dus ook weer starten met Tamoxifen voor 5 dagen lang. Afspraak voor de echo (follikel meting) op dag 11 staat ook al gepland. Heb wel super veel buikpijn en hoofdpijn door m'n menstruatie zeg, bah... Denk dat dit lijstje wel klaar is inmiddels??
Sorry totaal niet aanvallend bedoeld maar ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen... als je zo'n grote kinderwens hebt dan maakt het toch helemaal niet uit wanneer je kind geboren word ? Wij als men zijnde hebben dit sowieso al totaal niet in ons handen maar laat natuur gewoon zijn gang gaan...en laat de gedachte los wat betreft een decemberkind... Het is maar een getal en maar een maand.. jouw kind zal veel meer waard zijn dan een drukke feestmaand x
Ik kan me idd wel vinden in jou riri. Ik kan het me ook nooit voorstellen dat mensen een pauze nemen. Maargoed, ieder z'n ding☺️
Succes Beebj. Je mag het niet eens met mij zijn RiRi maar ik heb helemaal niks aan jouw mening hierin. Het is onze keuze en wij voelen ons hier goed bij. Dus waarom zou ik tegen mijn gevoel in moeten gaan? Omdat een vreemde mijn keuze niet begrijpt?
Nee hoor absoluut niet .. het is meer dat ik er geen begrip voor kan tonen maar dat hoeft ook niet is jouw keuze idd.. in ieder geval hoop oprecht dat je over 2 maanden z.s.m een positieve test in je handen hebt
Sorry, maardat is toch ieder z'n eigen keuze? Dat wil toch niet meteen zeggen dat de wens zoveel kleiner is?! Mijn keuze is het ook niet, om een maand pauze te nemen. Maar als je nog niet heel lang bezig bent kan ik me ergens ook best voorstellen dat je zegt van; onze wens is heel sterk maar we hebben geen haast dus we slaan nu even over. Zelf zou ik ook geen pauze houden, maar iedereen maakt zijn eigen keuzes hierin. Het is niet aan ons om daar een oordeel over te hebben. Maar dat is dan weer mijn mening
Je hoeft er ook geen begrip voor te hebben RiRi. Ik heb al een ongelooflijke kutdag dus ik zou het zeer op prijs stellen als je je mening gewoon voor je wilt houden verder. Je hebt in het hele topic nog niet mee gepraat omdat je buiten de lijst viel en dan moet je nu ineens je mening geven?? Bedankt daarvoor! Ppff
Kom op dames, waarom hier direct je mening spuien? Ik snap best als iemand het zelf anders zou doen, maar waarom moet je dat dan meteen posten? Meiske gaat daar toch echt haar mening niet op aanpassen? Ik heb geloof ik eerder gelezen dat Meiske zei dat ze geen enorme haast hebben met een 2e, dus waarom zou ze het niet enigszins proberen te 'plannen'? Er zijn er toch ook genoeg die hun kinderwens even on hold zetten ivm werk, vakantie, verhuizing, bruiloft etc? En er zijn er genoeg die absoluut geen maand over willen slaan. Maar ieder zijn eigen keuze toch? Snap alleen niet waarom iemands keuze meteen bekritiseerd moet worden. Daar heeft toch niemand wat aan? Goed, dat was wat ik er even over wil zeggen! En ik hoop gewoon dat jullie allemaal binnenkort zwanger zijn 👍
Dat is een keuze die jullie moeten maken, en als jullie je daar prettig bij voelen moeten jullie dat ook gewoon doen. Daar heeft niemand buiten jullie om wat over te zeggen. Hopelijk in juni een mooie positieve test voor jullie!
Misschien moet ze der eigen even inbeelden hoe het bij haar binnen zou komen. En wat het nut is van zo'n bericht. Want ik zie het nut er namelijk niet van in. Ze komt me hier alleen maar zeggen dat ze er geen begrip voor kan hebben dat wij een pauze nemen. Nou en?? Het kan he helemaal niks schelen wat van zij er van vindt. Kom er vooral ff mee aanzetten op de dag dat ik mega teleurgesteld ben en leeg loop van onderen!