Ik denk dat het niet uitmaakt hoe Riri het bedoelt, het is inderdaad hoe het aankomt bij een ander Ik heb ook al eens aangegeven dat ik december geen leuke maand vind, maar wij gaan wel gewoon door en als het lukt zijn we heus wel blij maar ik begrijp de keuze van een pauze wel heel goed. Iedereen hier heeft vast wel eens een mening over een ander zijn doen en laten, nou en, lekker boeiend, doe wat je zelf wilt en laat een ander, er worden al genoeg mensen bekritiseerd op dit forum. Meiske als het zo uitkomt hoop ik je nog terug te zien in een nod of zwangerschapsgroepje
Ik snap heel goed wat je bedoeld meiske, maar vind je reactie nu ook wel iet wat overdreven eerlijk gezegd.. Leven en laten leven. Laat het los, laat het gaan. Ik loop momenteel net zo hard leeg als jou. En zijn onderweg naar de IUI intake, dus voel me ook nog eens net zo bagger als jou. Kop op😘😘😘
Ik ga hier overigens stoppen hoor, tis sowieso t/m vandaag. En geloof dat iedereen hier al weg is😂😂😂
Net de laatste test gedaan, nu geloof ik het pas "echt" wat natuurlijk onzin is, maar wel fijn om ff zo te zien staan 😄
Balen Muizelijntje Ook voor jou veel succes in de volgende ronde! En super Rianne!!! Ziet er goed uit! Misschien dat ik zo een ook nog ga doen, leuk hoor
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM Espoir, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk MMM Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, 4e ronde Kolibrie, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM lovingmyboy, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde goedehoop, 37 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM Wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde sunnyqueen21, 29 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Lietje88, ?? jaar, 2e kindje, 4e ronde Amertje, 33 jaar, 2e kindje, 6e ronde 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI ) MMM Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Mamaris123, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde Racesmurf, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde DATUMLOOS: Totaal: 27 Wachtbankje (3), Zwanger (9), Ongesteld (12), MMM (5), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Beebj, hoop dat je het nog leest! Hoe is het gegaan vandaag? Mooi Rianne! Toch fijn om te zien dat ie oploopt he 😉 Nu nog de 3+ en je bent compleet haha. Jammer Muizelijntje! RiRi, er valt niet te discussiëren over een keuze die ik heb gemaakt samen met mijn man. Daar heeft niemand iets mee te maken. Snap sowieso nog steeds niet waarom je erover begonnen bent. Ik ben er ook gewoon klaar mee.
Ieder zijn keuze inderdaad. Ik snap je keuze ook eerlijk gezegd wel, niet dat het er toe doet 😉 ach ja, genoeg woorden aan vuil gemaakt! Jammer dat het einde vd lijst zo rood kleurt zijn er nog mensen die meegaan naar de nod groep 23 tm 29 april? Voor de mensen op de wachtbank: succes nog even,ik duim voor jullie mee!
Weet je als jij zo negatief erover door gaat prima ik heb allang gezegd dat het niet aanvallend bedoeld was..laat t los aub snap echt niet waarom het zoveel woede naar boven haalt.
Ik lees nog mee hoor Meiske, lief dat je er naarvraagt😘 Intake gesprek gehad bij AZ Sint Lucas (Brugge). Dossier aangemaakt, toestemming overeenkomsten getekend, bloed uitslagen zijn goed; we kunnen van start! Bloed was voor hiv, hepatitis en dergelijke; wettelijk verplicht. Vanavond weer gestart met Tamoxifen voor 5 dagen, volgende week donderdag follikel meting. Dus daarmee ist wachten op groen licht van de gyn wanneer m'n eisprong zal zijn en ik dus voor de IUI moet. Ben wel blij dat die echo's gewoon in Knokke kunnen, scheelt toch weer aangezien dat toch een aantal keer per cyclus is. De IUI vindt plaats int AZ Sint Jan (ook in Brugge). Moeten dan om 08:00 sperma binnen brengen & rond 10:00/10:30 moet ik er zijn voor de inseminatie. Manlief heeft weinig zaad, maar er zit ook weinig bewegelijkheid in. Dus ze gaan het "wassen" zoals hij het noemde. Alleen de goede zaadjes worden bij mij ingebracht. Dus we hebben daarmee 2x zoveel meer kans; betere zaadjes én het wordt op de juiste plek ingebracht bij mij via een buisje. Ziekenhuis nummero 3😂😂 vind alles prima oh😅 Moest trouwens het consult wel direct daar betalen, 31.15. Dat is daar altijd met consult blijkbaar, sperma onderzoek de vorige keer bv. niet. Alleen met consulten doen ze dat. Had ik nog nooit meegemaakt, in geen enkel ziekenhuis niet. Kan het wel opsturen naar CZ, krijg ik het alsnog terug. Vaag he😂
Dit is echt de laatste keer dat ik op jou reageer. Ik snap niet hoe je niet kan in zien dat het wel degelijk als aanvallend over kwam op mij. Wat doet het er toe wat jij er van denkt? Waarom moest je er zo nodig wat over zeggen? Dat jij het niet begrijpt en nooit zo doen is helemaal prima! Dat wij die keuze hebben gemaakt is aan ons en daar hoeft helemaal niemand een oordeel over te hebben. Soms moet je je mening gewoon inslikken en voor jezelf houden.
Fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Is wel een intensief traject maar hopelijk brengt het aan het eind van deze cyclus een zwangerschap! Ze zien er in ieder geval wel goede kans in anders waren ze niet gestart natuurlijk. Bijzonder dat je gelijk moest betalen ja haha! Nog nooit van gehoord. Ik duim heel hard voor je meis!! 🤞🏻
Spannend Beebj!! En superfijn dat de kans nu 2x zo groot is! Dan moet het toch gaan lukken 💪 Veel succes!!