Wauw, knap hoor, ik krijg dat echt niet voor elkaar via m'n iPhone haha. Ohja, in combinatie met werk is dat inderdaad wel handig. Heb geen idee hoelaat ze hier beginnen eigenlijk, ik ga naar België. Vroegste dat ik eens een afspraak had, was om 08:30 uur. Ik werk vanuit huis voor ons bedrijf, dus plan ze meestal niet te vroeg, haha! Afspraak staat om 15:00 uur.
Beebj ik ga ook uit van 18/19 maart, even aankijken wat mijn temp doet iig weer een paar dagen van mijn cyclus af, haha, zit bijna op oude lengte dan. Succes bij je afspraak straks! Lijstje krijg ik trouwens ook niet aangepast op mijn telefoon 🙈 dus als iemand er weer mee aan de slag gaat, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2.
Je datum ook verschuiven naar 19 maart daantje? Als ik terug thuis ben, kan ik dat wel even doen. Onderweg naar gyn nu..
Spannend Beebj! Hihi idd al op het wachtbankje... ben 35 en probeer voor kindje 5. Het bijwerken op de telefoon wil idd echt niet. Morgen maar weer eens op de iMac even nieuw wachtwoord aanvragen... vergeten 🙈 Door de pregnyl heb ik echt zwangerschapskwaaltjes hebben jullie daar ook last van? Althans degene die de pregnyl krijgen.
Dag 17. Perfecte echo gehad! Zit aan 18/19mm nu, dus m'n eisprong is sowieso 1 deze dagen. Slijmvlies was ook perfect. Hij vroeg of we gisteravond gevreeën hadden en dat hebben we, was hij heel blij mee. Advies is om sowieso vanavond en morgenavond nog eens te doen. Bevruchting moet vóór de eisprong plaatsvinden, niet achteraf. En na de sex eventjes blijven liggen, maar dat doe ik eigenlijk altijd al. Farite, geen ervaring met pregnyl..
Fijn Beebj! Nog even en dan mag je ook op het wachtbankje. Veel plezier dit weekend hihi Wij mogen juist even niks meer, ook altijd zo stom. Maar het is voor een goed doel Wauw, kindje 5! Bijzonder zo'n groot gezin Zelf heb ik weinig bijwerkingen van de Pregnyl. Maar lees het idd wel vaker. Op zich niet gek natuurlijk aangezien de pregnyl uit hcg bestaat.
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite - 35 jaar 5e kindje - ronde 9 MMM 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde (na MA) Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI) MMM 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oh wat is de reden dan dat jullie even niets meer mogen doen lv'tje? (geen verstand van, sorry...) Weet alleen nu niet goed wanneer m'n nod zou zijn. Ook omdat er nu voort eerst geen ovulatie testjes int spel zijn. Denk maar het beste laten staan op 18 maart. Wat denken jullie?
Ben niet autistisch hoor Dezelfde lay out aanhouden is wel het overzichtelijks NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde (na MA) Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI) MMM 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bij IUI moet je eigenlijk altijd minimaal 2 dagen er tussen hebben met de laatste zaadlozing, en dan max een week. Omdat bij ons het probleem zit in de slechte zaadkwaliteit wordt aangeraden om er wat langer tussen te laten indien mogelijk. Zou de man echt super zaad hebben dan is dat van iets minder belang. Ik zou idd je NOD even op die dag laten staan. 100% zekerheid weet je dan niet omdat je niet test of temperatuurt. Maar zal sowieso geen dagen verschil zijn.
Dankje😘 Gyn zei dat ovu testjes nu weinig nut hadden, omdat we al zo "ver" zitten. Maar ik ben natuurlijk zo eigenwijs, dat ik het toch ff probeer😂😂 Geloof dat hij idd gelijk heeft, haha. Hij wilde ook bloedafname doen dit weekend of uiterlijk maandag om te zien of het een goede eisprong is, maar dat hoefde niet perse dus dat laat ik maar zo. Hebben we niet zoveel aan vind ik. Hebben we al 1x laten doen en toen bleek die goed te zijn, dus ga daar gewoon van uit Oké, ik begrijp het🙂 Spannend! Wij horen maandag de uitslag van de sperma analyse..
NOD-lijst 16 t/m 22 Maart 2017 16 Maart Farite, 35 jaar, 5e kindje, 9e ronde MMM 17 Maart saar24, ?? jaar, 3e kindje, 17e ronde (3e ronde Clomid) MMM 18 Maart Beebj, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde MMM 19 Maart Noor88, 28 jaar, 3e kindje, 1e ronde KleinMeisje93, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde (na MA) Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde 20 Maart JK84, 32 jaar, 1e kindje, 3e ronde Flower2012, 37 jaar, 2e kindje, 12e ronde Josephine, 23 jaar, 2e kindje, 2e ronde LVtje, 32 jaar, 2e kindje, 6e ronde (4e ronde IUI) MMM 21 Maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde 22 Maart bieniwini, 33 jaar, 3e kindje, 3e ronde Meiske2015, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Muizelijntje, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na MA) DATUMLOOS: Whiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, 6e ronde Totaal: 15 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Ik heb Farite even officieel op het wachtbankje gezet Fijn dat jullie daar ook al bijna mogen aanschuiven Beebje en LVtje! Hopelijk worden jullie dan ook de eersten van een hele roze lijst Ik heb nu al eerder vruchtbaar slijm dan anders, ben benieuwd of mijn ei dan ook eerder komt deze ronde! Ovulatietesten zijn nog verre van positief, dus we zullen zien. Voorlopig sta ik in ieder geval nog eenzaam op de 21e
Ik zal wel als een van de laatste aanschuiven op het wachtbankje. Heb een korte lf dus tijd tot aan m'n ei lijkt altijd zo lang te duren haha.
hier altijd op dag 14 follikelmeting. maar ik neem maar een 25mg clomid (half pilletje) woensdag had ik er 2 van 19cm en 20cm dan nog een spuitje pregnyl gekregen en zou dan woensdag normaal mijn eisprong moeten gehad hebben. ik ben eens benieuwd
Beebj spannend hoor maandag! Je ovutest laat idd niks meer zien, haha. Jazz je weet maar nooit, miss ineens een knaller er moet toch iemand op de 21e staan joh Meiske jouw cyclussen zijn wel lekker kort, dat scheelt wel! Saar ook al op het wachtbankje dus? Ik had vandaag 'helaas' een 2e knaltest, vorige keer ook 2 dagen positief, vind ik dan toch weer jammer 🙈