Hoi dames, Ik klets graag met jullie mee! In Okt 2018 heb ik een miskraam gehad en daarna even de tijd voor mezelf genomen om het te verwerken... Ik zat toentertijd ook op het forum onder een andere naam. (Momtobejuni2019)Nu de schouders eronder en weer proberen. Ik duim voor een ieder! Veel liefs
Welkom! Wat rot en verdrietig dat je dat hebt moeten meemaken. Ik hoop op een prachtige roze ronde voor je dit keer!
Ik merk dat ik niet zoveel te melden heb. We gaan het echt onbevangen aan, dus ik let nog helemaal nergens op. Ik doe geen ovulatietesten, neem m'n temperatuur niet op enzovoort. Ik let wel een beetje op m'n afscheiding. Gisteren leek het op vruchtbare afscheiding, maar vandaag is het alweer weg. Zit op cd 17, dus verwacht het wel een deze dagen. Daarna weer afwachten.. Ik test pas als ik op dag 32 niet ongesteld ben geworden.
Ik heb weer allemaal berichten gemist zie ik. Gek dat ik vaak geen melding krijg. Balen @PippiMoustache dat je piek nog op zich laat wachten! Duim voor je dat je je piek in ieder geval zondag hebt. @myka27 ben ook hard voor jou aan het duimen. Snap dat je er de balen van hebt. Hou vol meid!! Alle nieuwe dames welkom in de groep. Dat het maar een roze ronde mag worden. Hier vandaag 3 dpo. Wel wat krampjes die nog nergens betrekking op kunnen hebben. Maar las ook dat er buikgriep heerst, wie weet is dat het. Mijn vriend is ook niet lekker dus kan zomaar. Verder gaan we dus rustig verder met wachten
Jeetje afschuwelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En een eileider kwijt. Ja joh al die verhalen hier... wat moeten sommige vrouwen er toch voor over hebben hè om een kindje te krijgen..... en toch gaan we er allemaal vol voor, tot het gaatje... Ohh ik hoop zo voor je dat t eindelijk eens raak is... zou te gek zijn!!!
Ik heb alles even nagelezen, nou vraag ik me dus af wat teunisbloemolie is en waar het voor dient...? sorry hoor ik ben echt een hork/ amateur op dit gebied... Ik ben gister voor het eerst begonnen met ovulatietesten.. Heb nog geen knaller maar wel een streepje... Hoe vaak doen jullie de ovulatietesten 1 of 2 x per dag?
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (3) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (3) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 19 mei (2) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 20 mei (1) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) 21 mei (0) 22 mei (1) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (13) Wachten op ovulatie (9) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Begin van de week veel vruchtbaar slijm en bijna knaller en nu niets meer en omowitte ovulatietesten. Ben paar dagen geleden ook met tarwekiemolie begonnen om te kijken of dat mijn LF een paar dagen verlengt. Ik denk dat ik volgend weekend een testje waag. Tenzij de tko geen effect heeft, want dan wordt ik waarschijnlijk zaterdag 10 mei al ongesteld. Zijn er meer meiden die eind volgende week al gaan testen?
Hey welkom. Hopelijk mag je snel zwanger zijn. Teunisbloemolie kan helpen bij onregelmatige cyclus en goed voor je baarmoederslijmvlies. Kan eisprong iets naar voren halen..maar t werkt bij iedereen anders.
Spannend dafino en tabbey jullie ook al op de wachtbank... Pipi en andere meiden al een ei gespot? Hier dus gisteravond seks gehad gelukkig nog, man was pas 23.30 thuis van werken, grrrr. Maar tis gelukt en hopelijk heeft zin gehad. Doen jullie dat vaker dan eens rond de positieve ovulatietest? Man heeft best moeite met het verplichte dus tot nu toe doen we t alleen op de dag van de positieve test en dan verder gewoon als we zin hebben en t uitkomt. Hoop dat dat voldoende is.... pfff wat een onderwerp hè
Klinkt allemaal erg spannend al dames. Langzaam allen op wachtbankje en begint de "wachtstress" weer. Hopelijk voor iedereen een dikke vette roze test ! Ik duim mn duimen blauw voor iedereen... @Hier nog even geduld en wachten tot woensdag. Hopelijk gaat alles goed. Ben wel begonnen gisteren met 3 x daags 2 utro bollen.'s en voelt heel raar want er zit (nog) niets in je buik en toch moet je bollen pakken. En opeens vett last van de utro. Terwijl er niets is. Hoofdpijnen en migraines blegh
Nou ja daar zit natuurlijk een reden achter - als ze alleen maar willen opereren als het onderdeel is van een onderzoek, dan betekent dat dat ze gewoon nog niet genoeg kennis hebben om het als standaard onderdeel van behandelingen te doen. Je wil toch niet dat een dokter je zomaar gaat opereren terwijl ie eigenlijk geen idee heeft wat ie aan het doen is? Bij een onderzoek als deze zullen ze heel zorgvuldig bezig zijn geweest om uit te zoeken wat waarschijnlijk de beste manieren van behandelen/opereren zijn, en vervolgens zorgen ze ervoor dat ze dit allemaal supergoed documenteren zodat andere artsen er ook van kunnen leren. Dat lijkt me echt de veiligste manier om een toch best nog experimentele operatie te doen, zeker eentje in je baarmoeder waarbij je vruchtbaarheid op het spel staat. Ik denk dat het heel goed is dat ze zo voorzichtig er mee om gaan!
Zelfde hier hoor! Ik wil graag een beetje regelmatig seks hebben, maar ik ga het niet afdwingen als een van ons geen zin heeft. Gelukkig heb ik altijd veel zin rond deze tijd, en krijgt hij daar ook altijd zin van Ik heb verder niets in de gaten gehouden, dus ik heb geen idee of ik al een eisprong heb gehad. (ook wel irritant, maar houdt het tegelijkertijd wel luchtig ). Vandaag cd14, meestal eisprong op 14-17. Dus we zullen zien! Vanaf 18 mik ik mezelf wel op het wachtbankje.
Ja ik. Ik test sowieso op Moederdag en misschien nog wel iets eerder. Heb alleen geen vroege testen meer in huis. Alleen nog 25 miu testen. Mijn nod is de 14e
Ben het zeker met je eens dat ze ontzettend goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek .moeten hebben alvorens ze welke operatie dan ook maar zullen uitvoeren. Maar in het geval van een uterus septum (vormafwijking baarmoeder) die ik heb, is dat wetenschappenlijk onderzoek er al te over. In Nederland willen ze niet standaard opereren en weigeren ze om het septum weg te halen, een operatie van letterlijk 10 minuten met minimale risicos. Het septum laten zitten met als gevolg enorm.grote kans op.miskramen, vroeggeboorte en infertiliteit is een veel groter risico. Ze weigeren ook om de de tientallen onderzoeken vanuit andere landen waaronder buurlanden als Belgie en Duitsland, over te nemen. Maar willen zelf in Nederland bewezen hebben dat het tussenschot verwijderen zin heeft. Er moet iemand promoveren op het onderzoek. In België bijvoorbeeld verwijderen ze het schotje al bij meisjes van 10 voordat de menstruaties komen om problemen met ernstige buikpijn/bloedverlies en op latere leeftijd vruchtbaarheidsproblemen te voorkomen... Daarom vond ik dit heel frustrerend en als ik alles had geweten was ik naar Belgie gegaan..... er werd letterlijk tegen mij gezegd als u niet meedoet wordt u niet geholpen... En toen ik.mee.mocht doen maar werd geloot voor afwachtend beleid werd er gezegd dat ik eerst nog een miskraam "moest" krijgen of een jaar nier zwanger worden en dán pas zou de operatie plaatsvinden. Ethisch onverantwoord als je het mij vraagt...
Ai ai ai wat baal ik zo. Worst case scenario... heb een piek met ovulatie testen. Net nu mijn man weekendje weg is... Geen kansen deze ronde. En helaas bij mij is het nu weer 40 dagen wachten tot volgende piek . Balen! Hoe is het hier. Had weer zoveel gemist...
@Newby88 dat is echt flink balen Ik heb even een foto geplaatst van mijn ovulatie testen, heb nog geen piek gevonden... wanneer raden jullie aan om weer te testen? @PippiMoustache hoe ist bij jou?
Oh nee! Wanneer hebben jullie voor het laatst seks gehad. Zaadjes kunnen wel meerdere dagen overleven.