Ik voeg me ook weer toe. Sinds december 2018 wens voor een tweede kindje. Inmiddels aanbeland bij ronde 5. Vorige maand voor het eerst ovulatietest gebruikt, toen ene late eisprong. Nu weer aan het testen geslagen en vandaag al oplopende lijn. Hopelijk nu langere LF..!
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (3) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (3) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 19 mei (2) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 20 mei (1) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 mei (0) 22 mei (1) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (14) Wachten op ovulatie (10) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Oh dat is wel klote, dat wist ik niet! Ja dan wordt het wel een ander verhaal zeg. Fijn dat het nu wel gebeurd is...
Ah shit! Misschien is hij net terug als je daadwerkelijke eisprong is? Of waren er nog wat actieve zaadjes aanwezig? Met een beetje geluk is er nog wel een kansje hoor!
Dat zijn mooie donkere testen, zal niet lang meer duren voor je denk ik! Ik zou sowieso iedere ochtend testen, maar als je echt zeker weten m niet wil missen kun je ook 's avonds nog een keer extra testen. Succes! Bij mij nog geen verandering, nog steeds donkere testen, maar geen piek
Ah shit zeg!! Heb je alleen dipsticks gedaan of ook cb? Vind het zo balen voor jullie. Hoe voel je je verder?
Vanmorgen cb gedaan. Ja ik baal ook echt enorm. Ik verwacht niet dat het morgen ineens wel positief is. Dan maar hopen dat de piek pas woensdag is; ik land donderdagochtend vroeg weer, dus dan kan ik meteen door . En anders is het jammer, maar helaas. Dan wordt het gewoon een lentebaby
Ja of morgen of woensdag dan inderdaad. Als je eitje dan op zich laat wachten dan maar echt laat deze keer. Heb je wel is eerder “zo laat” je ei pas gehad? Of zou het deze keer dan wel echt heel laat zijn?
Het zou kunnen, zou dan op cd 21 zitten, wat bij mij nog in de normale range valt. Dus ik geef de hoop nog niet helemaal op Hoe gaat het bij jou? Nu op 3dpo?
Oh gelukkig. Dan is er zeker nog hoop, ik blijf voor je duimen!! Ik ben vandaag 4 dpo. Heel veel progesteron klachten. Buikpijn/krampen, moe, steken in mijn borsten, vreetbui echt alles wat je kunt bedenken eigenlijk. Vreselijk!! Hoop dat het voor een goed doel is, zoveel klachten heb ik echt nog nooit gehad.
En pipi nog niets? Bedankt voor al jullie reacties. Net opnieuw getest en neemt nu iets af van kleur maar nog steeds vrij sterk. Ook vorige ronde had ik 2 dagen lang met 2 keer testen een piek. Dus inderdaad misschien is mijn echte ei vandaag. En zijn we nog net op tijd met 1 kans. Ik zal klaar staan om mijn man te ontvangen, met open armen . Nog paar uurtjes...