Men vorige menstruatie was naar mijn inziens qua tijd en bloedverlies vrijwel hetzelfde als vroeger. Met alles erop en eraan. We zien wel, heb voor deze ronde maar weinig vertrouwen erin dus laat maar snel voorbij gaan ...
Heb dat ook, dat in paniek schieten hoe het leven dan is met kindje. Das typisch voor de eerste wss...
Hahah ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het hoort denk ik vooral bij de eerste, hoewel ik het ook wel gehoord heb bij mensen met de tweede (heb ik dan nog wel genoeg tijd voor mijn eerste kindje, hebben we wel de ruimte, etc). Ik ben ook bang dat het nooit weggaat - zoals een vriendin van me zei, je hebt nou eenmaal van die mensen die altijd veel te veel nadenken, daar horen wij bij Dan ga je nooit 100% zeker zo'n grote beslissing in denk ik. Maar ik blijf het lastig vinden; ik blijf het gevoel hebben dat het over een paar jaar waarschijnlijk allemaal beter/makkelijker is. Maar tja, ik ben 'al' 34, veel later kun je het ook niet maken natuurlijk... (tenminste, zou ik niet expres willen).
Heb nog eens een vraagje voor iedereen die ovu testen doet. Hebben jullie 1 piek of dagen lang een piek. En hoe weten jullie dan wanneer eisprong echt is? Ik heb altijd 2 dagen of zelfs 2,5 of 3 dagen een piek... moeilijk om dan absolute piek vruchtbaarheid te weten...
Mijn test was nog negatief!!!! jippie! Wel een heel donker streepje, dus het gaat er nu wel echt snel aankomen. Ben zo blij dat ik op tijd terug ben! Ga zo even berichten teruglezen en wat uitgebreider meeschrijven, nu nog even aan het werk. Liefs vanuit Singapore.
Je kunt dan het beste met CB testen, die geeft het digitaal aan. Sensitest is verder prima, maar lastiger aflezen met die streepjes. Ik gebruik ze in combinatie; zodra de sensitest donker wordt ga ik met clearblue testen.
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (3) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje- ronde 9 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (4) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 19 mei (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 mei (3) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mimi1988 - 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1ste na miskraam) 21 mei (0) 22 mei (1) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (15) Wachten op ovulatie (7) Wachtbankje (12) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (3) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje- ronde 9 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (5) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk 19 mei (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 mei (3) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mimi1988 - 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1ste na miskraam) 21 mei (0) 22 mei (1) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (15) Wachten op ovulatie (7) Wachtbankje (13) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen![/QUOTE]
Als hebt niet gelukt is nu, ga ik dat volgende ronde ook proberen . En dat smiley is dan maar 1 dag? En die betekent dag van eisprong?
De smiley verschijnt op je piek en blijft 48 uur staan; dat zijn je twee meest vruchtbare dagen. Je hebt de dag na je piek je eisprong. Maar ik hoop natuurlijk dat je het niet meer nodig hebt!
Pfff soms wordt ik er een beetje moedeloos van... Vorige maand op dag 17 positieve ovulatie test en op dag 25 ongesteld... Nu zit ik op dag 17 en nog geen positieve knaltest... Dacht mijn lichaam ook beter te kennen misschien dat ik er daarom zo moedeloos van wordt .