NOD lijst 16 mei t/m 22 mei 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door myka27, 14 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    :mad: Ik kan zo boos worden op mijn lichaam... waarom werkt die niet zoals die zou moeten.
    Ja genoeg frustratie, maar ik probeer elke keer weer positief te zijn :thumup:
    Alles wat eerder is dan 2,5jaar is goed

2. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    #322 Dafino, 7 mei 2019
    Laatst bewerkt: 7 mei 2019
    Is je LF wel iedere cyclus gelijk? We gaan er zeker voor dat het veel minder als 2,5 jaar gaat duren!! Hoewel iedere cyclus dat het niet lukt er weer een te veel is.
    Je testen geven nu wel oploop. Het lijkt erop dat je ei er wel aan zit te komen. Heb wel is gelezen dat (wanneer je twee werkende eierstokken hebt) de ene maand de ene kant springt en de andere maand de andere. Misschien klopt het niet, heb het verder niet opgezocht maar reken zelf deze ronde weer op een cyclus van 26 dgn wat gelijk is aan twee rondes terug. Als ik naar jouw banner kijk is het om de maand redelijk gelijk. Maar ja of dit verhaal klopt weet ik dus niet zeker.

myka27 vindt dit leuk.
  3. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ja over die eierstokken heb ik ook nagedacht. Als nu die andere rondes dan maar wel zo blijven.
    Oploop zegt bij mij niks, dit heb ik al vaker meegemaakt. En ik hou elke keer hoop, terwijl ik pas echt blij mag worden wanneer ik een knaller heb.
    Gelukkig temp ik, en dus hou ik wel overzicht ;)
    Ja LF is wel gelijk en gelukkig prima 11/12

4. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je dat dat zo is. Dan zou je morgen eigenlijk je piek moeten hebben en dan vrijdag je ei. Tel daar 12 dagen bij kom je weer op 39 :) mijn duimen draaien :thumup:

5. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Hier nog steeds negatieve test, al denk ik dat het niet lang meer kan duren. Maar even afwachten of ik nog wel in dit lijstje ga vallen!
    Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje? Al symptomen gespot? :)

Newby88 vindt dit leuk.
  6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Myka en pippi hopelijk vinden jullie SNEL je ei. Zó frustrerend dat wachten....

Hier 4dpo en wat gevoelige borsten maar dat kunnen ook progesteron klachten zijn...

PippiMoustache en myka27 vinden dit leuk.
  7. Newby88

Newby88 Lid

20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Ik ook 4 dpo. En heb een hele vreemde buikpijn en ontzettend moe, maar dat kan toch absoluut niet van mijn ei zijn . Vrouwen op het wachtbankje. Wat een raar ras e :)

PippiMoustache vindt dit leuk.
  8. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oooh maar dan wacht dat eitje van jou toch wel keurig :)

9. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Hier kijkend naar mijn temp zou ik toch mijn eisprong gehad moeten hebben :eek:
    Zaterdag was ik van huis en kon ik niet testen en zondag heb ik niet kunnen tempen.
    Zou het dan juist die dagen duidelijkheid gegeven hebben o_O

10. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 7 dpo, heb last van lichte ongesteldheidkrampen, zoals ook afgelopen keren. Verwacht er aan de ene kant niet heel veel van, maar merk dat de testkriebels wel beginnen te komen.
    Aankomend weekend wordt spannend voor mij, vorige keren werd ik bij 9/10 dpo ongesteld. Sinds deze maand slik ik tarwekiemolie, dus als ik zaterdag niet ongesteld ben, ben ik zwanger of de tarwekiemolie zorgt voor langere LF :rolleyes:

11. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Oehh wij lopen tegelijk op. Wat gek die buikpijn! Hmmm ik let ook echt óveral op hahaha...

Newby88 vindt dit leuk.
  12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohh dat zou heel goed kunnen. Zal je net zien, dat ie net positief is als je even niet test... wel actief geweest die periode??
    Voor de zekerheid nog aantal dagen doortesten?

myka27 vindt dit leuk.
  13. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ja we zijn gewoon regelmatig actief, dus dat zal het probleem niet zijn. Ik test idd gewoon maar even door voor de zekerheid.
    Nu eerst in ff maar een posi test gezet en basale temp op zondag, dan geeft ff een kruis

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier 1 dpo Haha geen klachten dus nog ;)

PippiMoustache en myka27 vinden dit leuk.
  15. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Spannend hoor
    Hopelijk een posi test, i.p.v. langere lf ;)

Tabbey vindt dit leuk.
  16. D3rde

D3rde Actief lid

2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Vandaag 3 DPO en sinds 1 DPO al behoorlijke krampen. Kan me niet voorstellen dat het al ergens mee te maken heeft. Ben overigens ook sinds CD 12 al misselijk. Ei gehad op CD 28.. Hopelijk is het allemaal niet voor niks..

17. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Wat fijn pipi ... Ik zelf merk wederom helemaal niets ... andere dames wel?

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Nahh ik merk ook niet echt iets... vind t nu nog wel heel spannend hoor.

Doen jullie meiden op t wachtbankje nou nog iets om het te laten gelukken? Zoals minder koffie/suiker of supplementen? Ik zit zelf aan de tarwekiemolie om lf te verlengen, heeft vorige maand goed gewerkt. Verder drink ik granaatappelsap zo af en toe als ik eraan denk, en neem een multivitamine maarja, die neem ik altijd al.

19. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik heb tot nu toe iedere keer op het wachtbankje mijn caffeine beperkt (geen cola, zoveel mogelijk decaf koffie), uiteraard zwangerschapsvitaminen met foliumzuur geslikt (ook als ik niet op het wachtbankje zit), zoveel mogelijk gezond eten en af toe aangevuld met algenoliecapsules (ik ben vegetariër, dus alternatief voor visolie). Tarwekiemolie heb ik vorig jaar paar rondes geprobeerd. Eentje werd ik zwanger, maar denk niet dat dat door de tko kwam. Verder geen effect op mijn lf; die is bij mij 11 dagen.

Ben wel benieuwd inderdaad wat de anderen allemaal proberen :)

Kangerootje vindt dit leuk.
  20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat goed. Ja koffie schijnt toch inderdaad best nadelig te zijn, maar ik ben er zo verzot op :) Ik heb dat tot nog toe niet geminderd, maar ga dat nu toch maar eens proberen... 1 a 2 bakjes en verder niets of idd decaf.

Ik heb helaas ook 7 a 8 kilo overgewicht en ben ook wel eens bang dat dat nadelig is.... Momenteel is mijn voedingspatroon eerlijk gezegd wel weer bagger, teveel koolhydraten en snoep gewoon te veel :(
    Toen ik van mn dochter zwanger werd was ik (toevallig?) net 10 kg afgevallen en zat op een gezond gewicht... Moet alleen echt koolhydraatarm eten anders val ik geen gram af, maar ik ben dol op brood/pasta enz... kan t knopje momenteel even niet omkrijgen, zucht:p

Deel Deze Pagina