Volgens de gyn is alles boven bmi 29 nadelig. Elke punt erboven is 4% minder kans. Eronder heeft geen invloed zegt hij. En ik pas niks aan verder, ik geloof niet zo dat voeding nadelig is op de innestelling. T eitje is nu bevrucht of niet, daar gaat cafeïne niks meer aan veranderen. Drugs & alcohol hebben uiteraard wel invloed, ik beperk na de eisprong m’n alcohol altijd, drink nooit veel maar dan zeker niet.
Ik heb begrepen dat caffeine de werking van de "trilhaartjes" (weet even niet meer hoe het heet) in je eileider nadelig kan beinvloeden, en daarmee dus de reis van je eitje naar je baarmoeder. Aangezien bij mij de vorige keer het eitje is blijven hangen in mijn eileider neem ik dus maar geen risico
Oehhh, dan zit ik met mijn bmi van 28 nog nét goed. Nog even voor de zomer paar kilootjes eraf. Ja wat pippi zegt ik begreep ook dat koffie slecht is. Maarja je probeert eens wat na een poosje.
@Newby88 en @Kangerootje Ik zit nu ook op 4 dpo! Nog lang wachten he haha! Ik heb ook een klein beetje gevoelige tepels, maar bij mij zegt dit alleen wat als ik dit vlak voor NOD heb. Verder ben ik wel heel moe en dat had ik met de vorige zwangerschappen ook zo vroeg. Maar goed, mocht het eitje bevrucht zijn, moet het nu nog innestelen Ohh nu ik dit zo lees over koffie stop ik daar maar mee! Ik drink wel maar 1 kopje per dag en minder sterk dan normaal. Maar denk toch maar dat ik het nu bij de rooibosthee hou hihi!
Ohh die gevoelige tepels had ik bij 2dpo maar ze.zijn nu weer verdwenen!! Ohh het duurt echt zó lang he.. vorige maand had ik werkelijk óveral last van. Vlagen misselijkheid, zere borsten, drukkende buikpijn. Vroeg en laat getest en helemaal wit, ongesteld geworden. Ga proberen deze maand nergens waarde aan te hechten maar je hoofd slaat toch op hol soms hè.
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (4) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje- ronde 9 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (6) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 19 mei (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 mei (3) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mimi1988 - 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1ste na miskraam) 21 mei (0) 22 mei (1) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 Totaal (20) Wachten op ovulatie (5) Wachtbankje (15) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Gezien mijn temp stijging lijkt het erop dat er toch een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik heb mezelf maar een NOD gegeven
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (4) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje- ronde 9 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (6) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 19 mei (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 mei (3) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mimi1988 - 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1ste na miskraam) 21 mei (1) Thyrza89 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 22 mei (1) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 Totaal (20) Wachten op ovulatie (5) Wachtbankje (16) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hoi dames , Ik ben maandag begonnen met licht verteerbaar eten... Denk aan kip, rijst, vis , groenvoer etc ik mag 1 kopje koffie per dag (normaal dronk ik +/- 6 kopjes per dag) het is een soort detox kuur voor 10 dagen... heb ook spul wat ik in moet nemen na het ontbijt maar er staat op het flesje dat je bij zwangerschap een arts moet raadplegen... Dus heb besloten dat maar niet in te nemen... Daarnaast sport ik ook zo’n 5x per week.... Ik zit op 1DPO en heb nergens last van... Probeer mezelf niet gek te maken , vind het moeilijk om een balans te vinden in het er niet teveel mee bezig zijn... Wachten jullie tot NOD met testen? Of gaan er ook meiden voor NOD testen?
Spannend!!!!! Ik duim heel hard voor jou Waarschijnlijk wacht ik niet tot NOD ik wil het wel proberen, maar ik denk niet dat ik mn geduld kan bedwingen
Van welke dagen zijn je testjes? Toen je die 1e deed paar uur erna opnieuw gedaan? Want daar was hij er bijna denk ik.