Dora26 en Blomma welkom. @myka dat méén je niet, toch geen ei gehad... wat moet je megalang wachten, om moedeloos van te worden...
Een dip in je temperatuur tussen 5 en 8 dpo is heel normaal en zou zelfs een innestellingsdip kunnen zijn!
Oeh @myka27 zou dit kunnen?? Ohh ik hoop t voor je... zouden die oliën nog wat voor je zijn volgende ronde om te proberen? Ik lees veel goede ervaringen dat t bij vrouwen de cyclus stabiel maakt. (Teunisbloemolie en tarwekiemolie) Hier inmiddels 7dpo en voel werkelijk hélemaal niets, noppes nada. Alleen dan chagrijnig haha... Vorige maand van alles, zere buik en onderrug, moe, misselijkheid met vlagen. Pfffft wat kan het verschillen hè. Tis ook pas 7dpo dus wie weet is een eventueel bevrucht eitje nog niet eens ingenesteld. Ik hou hoop.
Oh spaar me, hier is de mindf*ck dus ook begonnen. Allemaal rare steekjes in mn onderbuik. :O Zou t? Ik durf niet te hopen dat t dit keer binnen een jaar raak is!!
Ooooh ik heb net zelfde. Zo hele korte steekjes.. Spannend e! Ik duim voor je Wanneer ga je testen, kan je ook aan niets anders denken . Ik heb zin in martino en dan denk ik ineens, oh nee doe maar niet... maar feit dat ik er zo een zin in heb zou het dan ook geen teken zijn. Leuk dat we zo gelijk lopen! En spannend voor alle anderen ook. Duim voor iedereen
Ohh echt jij ook? Ohh inderdaad zó spannend toch weer. Zat jij niet ook op 7 dpo? Ik wil echt pas 10 dpo testen... oeh martino, heerlijk maar laten we t maar niet doen. Ja ik denk er vanaf gisteren ook heel de dag aan, hahaha.... sterkte met afwachten, wanneer test jij en heb je nog andere symptomen?
@Dafino heb je nog een x getest vandaag? Ben zo benieuwd! @myka27 wat frustrerend moet dit zijn voor jou.... ik hoop oprecht dat je er naast zit en toch een eisprong heb gehad... Ik voel ook wat steekjes in mn buik.... Wanneer zou je zo’n vroege sensitest kunnen doen? Zit nu op 5dpo
Voor jou nog even volhouden.. Ik duim dat het niets voelen positief is voor je!! Teunisbloem dus juist deze ronde gebruikt, en nu dus chaos
Ik heb deze keer op 8/9dpo getest. Andere rondes ben ik ook wel 6dpo begonnen omdat iemand zei dan ook wel een positief getest te hebben. Beste kan je nog even wachten tot 10dpo of nog verder. Maarja, das mij ook nog nooit gelukt. Die vroege testen kunnen sowieso vanaf 8dpo. Dit is mijn test van vanmorgen. Ben er nog wel een beetje wiebelig onder. Maar hij loopt op das het belangrijkste. Heb aan de ene kant wel spijt van het vroege testen want die lichte testen (ondanks de oploop) vind ik toch wel erg spannend Dit is de eerste test die ik niet opengemaakt heb voor een goeie foto
Oh joh dat ziet er goed uit! Zo'n streepje had ik bij mijn eerste zwangerschap ook ongeveer op 11 dpo. Komt vast goed!
Ik heb echt hele rare temperatuurkaartjes gehad. Toen ik zwanger was 2 tempdips met 1 dag er tussen. Laat je niet ontmoedigen. Hoelang temperatuur je al? Heb je een afbeelding van je kaartje?
Ik heb dat juist altijd, dus toen ik het vorige maand niét had dacht ik ook, zou het? Maar nee dus gr. Nu ergens tussen 4-7 dpo dus alleen nog maar de normale progesteron dingetjes die ik vrijwel elke maand heb, prikjes en steekjes dus en gevoelige borsten. Zegt nog niks