Ja dat klopt ook, dus we gaan het zien.. en hoe ouder je wordt.... Spannend zeg dinsdag!! Nog even volhouden dus. Je weet het nooit!
Ja dat zal en er zullen ook meerdere factoren een rol spelen, ook leeftijd gezondheid etc. Niet dat ik dat van jou weet, maar in mijn geval dan.
Hoe oud ben je dan? Want ik ben ook niet meer 'van de jongsten' hoor Hadden we geweten dat er iets mis was... het had hier ook allemaal wat vroeger gemogen, maar dat heb je helaas niet in de hand!
Klopt, soms loopt het leven zo... shit is dat! Mijn vriend en ik vonden het lange tijd heerlijk om met z'n tweeën te zijn en daar ook echt van genoten. Ik word dit jaar 35, maar zie dat nog niet meteen als oud hoor... je hoort alleen vaak dat je na je 35e meer kans hebt op gekke dingen.
Zoals ik vorige keer al dacht: de spotting is gespot Zal morgen of overmorgen wel weer losgaan, helaas. Volgende ronde beter..
Dat weet je helaas nooit van tevoren nee, dat is wel jammer... hoop voor jou ook dat het snel raak is!!
Wat jammer @fluffyfishy ! Hopelijk volgende ronde raak! Ohh de NODs komen steeds dichterbij, zo spannend voor iedereen! Ik zie in mijn app dat ik vaak op 13 dpo ongesteld word, dus hou vrijdag maar aan als NOD nu ipv zaterdag. Nu 9 dpo en ik heb testdrang! Wacht meestal wel tot 1 dag na NOD haha, maar ik wil het gewoon weten! Ik was net wat weeïg na het ontbijt en mijn tepels zijn iets gevoeliger geworden. Ik hoop het zo!
Haha lees al weer over testdrang Komt toch elke maand weer terug hè?! Hier vandaag 5 dpo en voel me niet anders dan anders. Sterk gevoel ook dat het niet gelukt is deze maand. 1x seks gehad op dag van positieve test (en daarbij denk ik dat mijn lijf nog moet herstellen van de curettage). Mocht het wel gelukt zijn, dan ben ik op dezelfde dag uitgerekend als van onze dochter*.
Hier enorme testdrang. Voel me namelijk anders. Rare dromen, duizelig, menstruatiekrampjes, geen trek in zoetigheid, zere borsten, en gisteravond ineens vet geïrriteerd van muziek die m’n vriend opzette Hahah Maar t is beetje vroeg nog.. probeer t uit te stellen
Grappig, ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar testdrang heb ik (nog) niet. Omdat ik gewoon het beeld heb dat het ver voor 12 dpo toch niet positief gaat zijn op een test, zelfs al ís het raak Ik weet niet precies of mijn nod nu 18, 19 of 20 mei is, maar denk dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, ik dan eens ga testen. Sowieso vind ik dat wel fijner in het weekend, want het lijkt me zo'n raar idee om positief te testen en dan gewoon naar mijn werk te moeten? (Met negatief testen vind ik dat niet vervelend want dan verandert er niets van de huidige situatie zegmaar. Maar het kán natuurlijk ook positief zijn).
Precies dit heb ik ook. Mocht het positief zijn, dan ben je in elk geval samen en heb je de rust om het te laten bezinken.
Ik heb vrijdagavond een vriendenavond dus wil denk ik vrijdag testen. Moet dan idd wel gewoon naar m’n werk
Hahah ja dan heb je een goede reden om het tijdig te willen weten denk ik Of is het niet ter voorkoming van eventueel alcohol(mis)gebruik
Hier vanmorgen negatieve test, dacht 10 DPO, maar ben nog even m'n appje gaan nakijken en zit op 9DPO, niet zo gek dus dat hij negatief is. Ben wel érg zenuwachtig en mezelf aan het mindfucken met allerlei kwaaltjes. Bij zoon testte ik vorig jaar op 12DPO licht positief, dus heb nog even de tijd..
Nog niet maar het komt eraan. Al wat bruin verlies en vorige maand ook 2 dagen eerder ongesteld. Vermoed vandaag of morgen dat het doorbreekt helaas. Voor iedereen op het wachtbankje heel veel succes en duim voor jullie mee!!! @Dafino voel je je al anders??