Oo wat super fijn! Vanaf hoeveel dpo dacht je dat je een (vaag) lijntje zag? En is het een extra gevoelige of een “gewone”?
Ben met 9 dpo begonnen en zag meteen iets vaags. Vandaar door getest. En terrecht blijkt... dit is een gewone test van de action.
Bah, heel herkenbaar ja. Ik hoop dat de kwaaltjes terugkeren. Maar je wordt er zo onzeker van hè. Ik ben nu 10dpo en werd vanmorgen wakker met flinke menstruatiepijn. Had echt t idee ongesteld te zijn geworden, maar nog geen bloed... Ga proberen voorlopig even niet te testen, even afwachten maar... Wanneer wil jij testen?
Ah gefeliciteerd @Mauzy82, wat geweldig voor je!! Dikke knuffels @mimi1988 @MintyPink @Marjo88 <3 Aaargh, hier net roze afscheiding, kneiter misselijk met vlagen, zweterig, maar wel toenemende buikpijn... cd 25 nu...
Hebben jullie t ook zwaar met inhouden? Ik geb zelfs al gegoogled op bloedtest hcg thuis Ahahaha Idioot
@mimi1988 @MintyPink @Marjo88 wat balen!!! Sterkte en ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor jullie! Ik ben vandaag 8dpo en heb krampen soort van menstruatie pijn.... verder weinig klachten, ik ga er morgen denk ik even testje tegenaan gooien... met een very early test kan dat toch al?
Ooow dames klinkt allemaal zo hoopvol... fingers crossed. En andere dames bah bah bah echt kak. Hopelijk volgende ronde op roze.
Nja ik heb meestal juist kwaaltjes in de laatste dagen voor nod, dus misschien is het ook wel een goed teken als ze er níet zijn Hoewel ik nu weer mijn onderbuik heel licht voel rommelen, en dat hoort wel weer bij normaal voor mij. Testen pas zaterdag of zondag, denk ik - dan ben ik op zijn laatst 11 dpo (of 13). Maar hangt er een beetje van af of ik spotting krijg - dat heb ik altijd een paar dagen voor menstruatie, dus ik voel me pas hoopvol als ik dit weekend nog geen spotting heb, en denk dat ik dan wel wil testen Spannend bij jou zeg! Ik vind het nog niet slecht klinken hoor. Kramp maar geen bloed komt bij veel mensen volgens mij wel voor als ze zwanger zijn. (Maar helaas ook bij veel mensen voor ze ongesteld worden ).
Jeetje meiden wat een spanning. Langzaam begin ik gek te worden, hahaha. Deze dagen zijn zó erg dat ongesteld worden bijna als een opluchting voelt. Nog even over dpo berekenen... Ik had vrijdag 15 een positieve ovulatietest... smorgens en savonds nog. 16 was ie alweer negatief. Kan ik dan uitgaan van mn ei op 16 toch, en dan ben ik nu 10dpo? Of zouden jullie t anders berekenen??
Hopelijk krijg jij geen spotting meid. Wat goed dat je je kan inhouden met testen. Ja die kramp.. heel apart. Nu ist weer weg. En jij rommelende darmen of ook echt je baarmoeder die je voelt??
Bij mij is het echt mijn baarmoeder. Soms ook steekjes in eierstokken, want waarom doet niet iedereen mee met het hormoonfeestje Maar goed, dat heb ik dus elke maand, dus heel hoopvol word ik daar niet van. Al zijn er ook genoeg mensen die precies hetzelfde voelden als altijd maar gewoon niet gingen bloeden... dus tja, zegt allemaal niks helaas!
Hahaha. Wat is het toch eigenlijk een gruwel om een vrouw te zijn. Nee das het punt hè alles kan maar niks kan qua symptomen. Alles kan erop wijzen dat je ongesteld word en dan ben je zwanger, en andersom..
Meiden, mijn kansen zijn volgens de gyn nog niet voorbij. Ik maak nog wel degelijk kans. Ook omdat het bloed alleen bij afvegen is, soms een drup in inlegkruisje, is het minimaal. Ze denkt zelf aan een klein bloedrestje. Ik hoef niet meer op de lijst hoor, maar lees nog wel een mee tot mijn eigen nod. Vrijdag ga ik een testje wagen, kan ik ‘s avonds rustiger aan de wijn als we een weekend weg zijn met familie.