Ja alleen denk ik niet dat het raak is Zou wel bijzonder zijn, uitgerekend op dezelfde dag als van onze dochter, maar dan 5 jaar later.
Ja! Vonden we begin dit jaar ook. Uitgerekend 18 oktober. Dan zouden we 3 kindjes van oktober hebben, maar helaas..
Jaaaa, ik heb dat nu dus ook. Ook 10 dpo, vanmo negatieve test, omowit.. dus ga er al vanuit (zelfbescherming ook denk ik) dat ik gewoon ongesteld wordt over een paar dagen.. .. wat dan idd een soortvan opluchting is, omdat de onzekerheid dan weg is!
Uh vrijdag 15? Vrijdag was het 10 mei toch? Of snap ik je vraag niet goed? De dag na je piek is in ieder geval meestal je eisprong. De dag na je eisprong is 1dpo (days past ovulation)
Jaaa dat was t, lol. Snap nu mn eigen fout. Iig een witte test dames.... dus game over voor mij deze maand...
Ooooooh yes @Mauzy82 wat een mooie testen. Ik duim superhard dat dit kleine dinootje lekker blijft zitten.
Ik doe ook mee, ik ben nieuw, lees al wel een tijdje mee... Mijn NOD is donderdag, al wil ik zaterdag in alle rust gaan testen...vind het wel super spannend!!!
Ik denk dat ik sowieso wel ervanuit kan gaan dat t niks is. T zijn ultra gevoelige testen dus dan zou ie op 10dpo toch wel een tuurlijntje moeten hebben.... Even mezelf herpakken en door naar ronde 10
Ja, ik ook, zou écht nog kunnen @Kangerootje !! Pfff, denk dat ik morgen ook maar test ga halen, heb vrijdag avond een feest, dan weet ik of ik met de auto moet of niet Al denk ik dat ik gewoon og ga worden. Voel me echt exact hetzelfde als alle maanden hiervoor..
Nou, stom zeg! Maar toch, hoor je wel vaker dat je pas na NOD positief test! En anders hoop ik dat het de volgende ronde raak is! Bij mij nu ook 10 dpo en ook wel game over weet ik nu. Afscheiding kleurt al een beetje bruin. Dat betekent dat ik dus ongesteld ga worden over een paar dagen. Ach, dit is pas de eerste ronde na de miskraam. Een volgende ronde is toch ook weer leuk en spannend! Hoewel ik hoop dat het wel snel raak is hoor haha!