Ah dat is ook gek! Nee, ik bloed nog niet. Wel gevoel alsof het elk moment kan doorbreken helaas. Denk morgen. Jij ook nog niet he?
Ja dat gevoel herken ik ja. Ja ik denk ook dat t morgen doorbeekt, inderdaad ook nog geen druppel Wie weet hebben we toch nog een kans en anders kunnen we mooi samen op tellen volgende maand
Eerste bruin is gespot Betekent meestal niet veel goeds hier. Keurig op schema avond 9dpo.. Nou ik duim maar dat t niet doorzet. En vraag me af waarom die krampen van afgelopen 9 dagen dan nodig waren.
Aan alles voelt het of ik gewoon vandaag ongesteld word. Toch heb ik getest. Natuurlijk zo wit als maar kan. Stom e! Waarom test ik dan... Pff wat balen. Ronde 7 dan maar... gebruiken nu al 4 rondes ovu testen, dacht dat het dan wel gewoon zou lukken..
Hier na bruin gister nog niks gespot maar wel witte test. Kortom, t zal vandaag wel doorzetten. Baal ff ontzettend want we gaan dan alweer richting een jaar proberen. @Mauzy82 dubbel gefeliciteerd
Aaah, balen! Maar goed, kan nog steeds te vroeg zijn he! Ik voel trouwens ook echt dat ik ongesteld moet worden.
Hier 9-11 dpo en gelukkig nog geen spotting. Maar zo in de ochtend weer bijna geen kwaaltjes. Gek is dat, s avonds echt last van borsten,s morgens lijkt het vrijwel weg. Gisteravond wel ook heel duidelijke aders, maar dat heb ik wel vaker, komt omdat ze dan zo opzetten. Zelfde geldt voor gerommel in buik, is ook vooral in de loop van de dag, niet s ochtends. Maar ook dat herken ik van gewone cycli dus het zegt allemaal nog steeds niks
Wat onwijs fijn voor je!!! Ik durf de digitale nog niet aan. Vandaag 12DPO en vanmo deze test. Wat denk jij, nog te vroeg voor digital of kan ik het proberen?