Newby en jeansflower, wat BALEN!! Ik had net even iets geks. Net maar even mijn laatste zwtest opgemaakt onder het mom van, dan heb ik in elk geval niets meer liggen voor volgende maand.. en kan ik niet meer te vroeg testen. Zit er een raar heel dun streepje, maar dan niet op de juiste plek. Te ver naar links als t ware. Véél te ver naar links!! Kan niet op de foto krijgen want raar. Ik zie m als negatief maar vind die testen niet fijn en ga ze niet meer kopen. (2besure) Volgende keer als ik weer testen nodig heb neem ik gewoon weer kruidvat..... Nouja. Afwachten maar dan... De rode devil is nog niet gespot....
Ooow wat zonde van de witte testen Hopelijk ook heel snel roze @Marietjepietje, zou doen wat je gevoel zegt. Ik heb vanmorgen ook eerst action gedaan en toen de CB. Gister op 12 dpo durfde ik het ook nog niet.
Ja hier getest met Kruidvat 2v5 en Testpoint van Etos, allemaal geen early testen, terwijl ik nog wel 'early' ben natuurlijk. Denk dat ik morgen (dan DPO13) met ochtendurine cb digital aandurf.. 't is inderdaad een gevoel, vind het zo zonde als ik hem te vroeg gebruik en hij daarom negatief is.
Ah, dankje. Denk dat ik toch nog even wacht. Heb 'm al wel gehaald, dus moet me vandaag nog even inhouden..
@Marietjepietje : Dat had ik dus ook, gisteren op 12 dpo de CB’s gehaald om vandaag te doen. Nou vanmorgen met bibberende handjes eerst de action gedaan ook normale en trok meteen een roze streep mooi voor 13 dpo en heb de CB los gescheurd en er ingedaan en bam toen stond er zwanger en eventjes daarna 1-2. Dus ik zal ontzettend had voor je duimen morgen !
Aaah, dat is lief! Ik hoop voor jou onwijs dat alles goed blijft gaan, wat een traject al achter de rug. Virtuele knuffel voor jou. Op een ander forum zei een vrouw vanmorgen 'nou, jij laat zwanger worden wel makkelijk lijken'.. omdat ik nog 'maar' in ronde 2 zit.. pffh, die viel even verkeerd na 3,5 jaar hormonen en kijkoperatie voor ons 1e kindje. Dus vind het echt een enórm wonder allemaal, durf er ook nog niet goed op te hopen, wat een emotionele rollercoaster!
Huh wat raar!! Toch wel spannend nog hoor! Heb je die testen vaker gebruikt? En weet je zeker dat het streepje te ver naar links is? Ik heb eigenlijk nog nooit een andere dan kv 2 voor 5 gebruikt. Ohja wel een clearblue digital voor de weken Ik ben ook nog niet ongesteld. Wel al een paar dagen krampen, dus mag van mij wel doorbreken nu.
Nou, ik las het! Niet leuk! Staat ook gewoon in je onderschrift. Wat een wonder is het ook he? Ik ben heel blij voor je en het is je juist zo gegund nu dat het snel is gegaan!!
Nou das idd een vlug opmerking idd, want ja niets is moeilijker als zwanger raken en blijven uiteraad. En welke ronde je zit maakt niets uit. We willen allemaal een gezonde baby op de wereld zetten.
@Mauzy82 dubbel gefeliciteerd!!! @Marietjepietje gefeliciteerd!! Laat je niet gek maken, het is je gegund!!! Je weet zelf wel beter! @Jeansflower & @Newby88 wat ontzettend balen!!!! Dikke knuffel voor jullie
Nou ja zeg wat een rotopmerking. En dat terwijl je voor de 1e zó lang bezig bent geweest. Tis je van harte gegund dat het dit keer zo snel is gegaan, het is juist een enorm wonder daardoor!
Heel erg raar vind ik t. Ja die testen bleven tot nu toe altijd spierwit. Ik vind t ook wel spannend... wacht t maar af. Ja t streepje stond echt te ver naar links.... jij ook nog niet ongesteld, grrrr. Laat t dan inderdaad maar komen dan kun je door...
@Mauzy82 en @Marietjepietje gefeliciteerd! Voor de dames met een (tot nu toe nog) negatieve test: wat jammer, maar wie weet.. Voor de dames die de rode duivels op bezoek hebben: balen, balen, hopelijk volgende ronde meer geluk. Tja ik blijf het lastig vinden, nu ook al 6 maanden met ovulatietesten in de weer en zou toch denken 'nu heb ik de ronde toch wel optimaal benut?' Maar ja... Zo werkt het dus eenmaal niet. Ontzettende angst dat het niet gaat lukken. Zelfs zo'n thuistest gekocht laatst om de vruchtbaarheid van mijn vriend te laten checken . Geen idee óf en in hoeverre dat betrouwbaar is, maar merk dat de onzekerheid hier toch wel behoorlijk begint toe te nemen. Zeker als we alle kansen (ook de rondes waarbij geen ovulatietesten gebruikt) bij elkaar op zouden tellen. Dan nu toch ook wel bijna een jaar bezig. Maar goed. Volhouden maar weer.
Lijkt me ook erg lastig om dmv ovu testjes en dergelijke je piek moet vinden en dan erop gokken dat het slaagt. Kan me best begrijpen dat dat ook weerloos voelt op een gegeven moment. Hebben jullie al eens hulp van ziekenhuis over wogen of kan en gaat dat nog niet ?
Ik herken je onzekerheid heel erg ja.... Zo rot is dat... Ik hoop gewoon dat t snel raak is bij je. Ook al benut je de ronde optimaal en vrij je op t juiste moment en is alles in orde, dan nóg heb je elke ronde maar 20 procent kans. Als je dus optimaal vruchtbaar bent. Hou vol!!
Ik kon me niet inhouden en heb stiekem toch een action early test gedaan. Maar blijkbaar een kapotte, want de controlestreep kwam maar half tevoorschijn. Testvakje spierwit, dus ik denk wel dat het echt negatief is (anders daar neem ik aan ook een halve streep gehad ). Maar niet 100% zeker nog dus, plus nog maar 9-11 dpo. Maar ik ben wel even weer genezen van de testdrang hahah, nu weer wachten tot het weekend. Denk dat mijn man het toch niet erg tof had gevonden als het positief was geweest en ik had moeten bekennen dat ik stiekem zonder hem getest had...
T is gebleven bij een veeg bruin.. bm mond zit hoger dan gister. Wie weet is t toch raak. Spannend toch wel. En @Marietjepietje wat een kansloze opmerking. Is vast de hormonen.