@Mauzy82 @Marietjepietje ik was eerst ook niet heel blij met de action oploop. Maar als ik ze nu vergelijk zie ik toch wel een duidelijke oploop.
@Dafino ik moet mijn woorden ook helaas terug nemen en opeten over de action testen dus bij deze... Hierbij mijn testje van vanochtend. Prima en prachtige oploop.
Definitief rood. Ronde 7 dus en nu weer 30 dagen wachten op mijn ei. Dus zie jullie over 2 rondes voor jullid
Balen, zoveel meiden alweer op rood.. waarschijnlijk zal ik jullie over een paar dagen wel joinen. Alhoewel ik al de hele week menstruatiekrampen heb (anders nooit rond deze tijd), had ik vanochtend op 11 dpo een witte test. Bij mijn vorige zwangerschap al een heel licht streepje op 11 dpo, dus zal nu wel niet raak zijn dan...
He meiden verdorie wat jammer allemaal. Niet leuk Heel veel succes in de volgende ronde voor alle meiden op rood en een dikke knuffel!
Ik deed ook op 9 dpo testje en had toen een licht streepje dus. Vanmorgen was die al wat duidelijker en de kruidvat van zostraks is ook te zien. Vriend zei: zwanger! En die is nogal sceptisch met die streeotestjes. Vandaag 10 dpo.
Oh spannend Mimi! Ik zie niets moet ik zeggen, maar hoop het erg voor je! Nou, gisteravod toch echt ongesteld geworden hier Raar lijf..
Ik was niet zo actief, maar wilde ook nog even laten weten dat ik op rood mag. De bloeding die ik 2 dagen na de terugplaatsing had, was wel degelijk mijn menstruatie bleek na de bloedname gisteren. Ik zit dus al wat verder in mijn cyclus, maar er is wel degelijk wat fout gelopen vorige keer. Helaas, zonde van de goede cryo. Hopelijk kan het volgende ronde toch weer wat vlotter. Heb dit voordien nog nooit voorgehad Aan iedereen op roze: gefeliciteerd! Ik duim nog voor degenen die nog moeten testen! Voor iedereen op rood: veel succes volgende ronde!