**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (4) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje- ronde 9 17 mei (4) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blomma - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 na mk Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 18 mei (6) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Limonadesiroop - 39 jaar - 3e kindje - ronde 1 Evi90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 mei (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 MintyPink - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 20 mei (3) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mimi1988 - 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1ste na miskraam) 21 mei (2) Thyrza89 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 Kaat85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 mei (2) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Totaal (26) Wachten op ovulatie (1) Wachtbankje (12) Ongesteld (9) Zwanger (3) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (1)
Ik meld me ook. Gister m'n NOD, vandaag negatieve clearblue test Nu dus maar wachten. Cyclussen van 38-32-29-31 en nu ronde 6. Eerste maand weet ik geen cyclus ivm spiraal. Maar geprobeerd in december, januari, februari, maart, april en nu mei.
Ik meld me toch maar even. Vanaf afgelopen maandag spotting, ene dag meer dan de andere maar nog geen rood gezien. Nu 7 dagen later nog steeds spotting maar in geen velde of wegen klachten die duiden op ongesteld worden. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Nu mijn vraag kan ik dit dan ook gewoon zien als menstruatie met dus als start afgelopen maandag? Zwanger lijkt me niet mogelijk na zoveel dagen, toch?!
Ik heb een positieve test en verlies al bruin/rood/stolseltjes sinds eisprong 8 mei. Zou toch een test wagen.
Omdanks dat het vandaag je NOD is zou ik odd morgenochtend testen. Succes hopelijk een positieve test in handen
Nu anders. Ik heb 8-4 een curettage gehad. Daarna gebloed tot 19-4 en op 20-4 weer helderrood. Dit was mijn eerste menstruatie. Dit kon ik zien aan de hoeveelheid en aan de duur. Daarna begonnen met ovutesten en op 7 mei mijn piek. 8 mei ei en vanaf die dag begon het. Eerst lichtroze, daarna bruin en daarna wisselend bruin of helderrood. Afgelopen dinsdag de gyn gesproken n.a.v. de curettage en die zei dat ik wel degelijk kans maakte op een zwangerschap omdat ik een eisprong had. Dat bloedverlies zien ze wel vaker na een curettage. Al ben ik zelf nog niet gerust op. Ondanks oplopende testen.
Normaal ook alleen nu duurde het langer. Wist ook niet wat ik tegen mijn man moest zeggen.... hij is ook lichtelijk in shock
Jep alleen rare is wel dat ik nu wel dat ik vergelijking tot gisteren nu wel bloedverlies heb. Verder nergens last van. Bel straks de huisarts wel even voor een bloed onderzoek dan weten we het zeker.
Ik hen Mooie oploop Overigens een tip aan iedereen: streepje op goedkope 2v5 van trekpleister is bij mij net zo duidelijk als dure early predictor