**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (2) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (2) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 19 mei (2) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (9) Wachten op ovulatie (8) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Vanavond mijn piek gevonden. Gigantische buikpijn/eipijn. Verwacht morgen mijn eisprong dus nog even op mijn tanden bijten NOD is dan 15 mei
Nou, mijn eisprong gaat bijna zeker weten voor volgende week maandag vallen , streepje vanmiddag was bijna net zo donker als wanneer ik mijn piek heb. Clearblue gaf nog wel negatief aan. Ik denk vrijdag eisprong. Dat zou echt fijn zijn, dan ben ik gewoon nog in Nederland. @Dafino Spannend, we gaan weer duimen! Wel ellende van de buikpijn... hoop dat het snel overgaat!
Oh wat goed! Ik duim ook heel hard voor jou. Wanneer ga je weer testen? Test je ook 2x per dag of 1x. Wel heerlijk dat je ei eerder valt. Kunnen jullie deze ronde ook gewoon benutten.
Het zou zomaar kunnen dat ik gisterenochtend al mijn LHpiek had. Gisteren ochtend een donkere test, geen knaller, maar dat was afgelopen maanden ook niet. En vandaag weer bijna witte test. Aan de ene kant fijn dat ovulatie eerder is, maar was afgelopen twee dagen voor m’n werk in het buitenland Vanavond nog maar gezellig maken en hopelijk zijn we niet te laat... Blijf nog maar even doortesten en voor de zekerheid morgenavond beginnen met tko, zou vandaag bezorgd worden, maar was niemand thuis,..
Ik zou uitgaan van de eerste smiley Dan kan hij vandaag of morgen vallen.... vanavond nog even gezellig maken dus Veel plezier
Welkom hier Hopelijk mag jij ook snel je eitje vinden en afsluiten met een posi test Succes En voor vannacht werkse
Was niet de bedoeling, maar we gaan er ook niet niet voor. Dus niet speciaal aan de slag voor de eisprong maar ook zeker niet niet
Bedankt jij je ei al gevonden? Andere dames die hun eisprong al hebben gevonden succes!! Daarna beginnen de dramatische wachtweken weer....
Nee ik heb hem nog niet gevangen helaas. Had gisteren wel iets donkere testen en ik hoop vandaag op een knaller. Maar dit pakt bij mij soms anders uit, dus ik wacht het maar af!!
Spannend. Hopelijk snel een knaller. Ik vind dat wachten op die smiley toch zó lang duren hè.... tot nu toe nog niks. Vorige maand op cd 19 positief... succes hoop dat ie vandaag positief is voor jou
Voor mij is de tijd naar die knaller slopender dan het wachtbankje eerlijk gezegd. Hopelijk mag jij hem ook snel vinden, welke cd zit je nu?
Veel succes allemaal! Wel leuk dat bijna alle eisprongen tegelijk vallen. Zitten we ook met zijn alle tegelijk op het wachtbankje!
Hier vanmorgen weer een testje gedaan. Testen lopen alweer af. Heb ze vergeleken met andere rondes maar heb mijn echte piek deze ronde gemist. Die is gisterochtend of zelfs de nacht daarvoor al geweest. Had gister vreselijk buik/ei pijn tot in de de avond. Daarna was het weg. Nu alleen nog een beetje een beurs gevoel. Ik ga dus op het wachtbankje.