Jeetje wat rot. Kan me goed voorstellen dat je er nu dan wel onzeker over bent of het allemaal goed zit. Fijn dat je ook niet lang hoeft te wachten op de echo.
Ik ben even een paar dagen afwezig geweest (zat erg in m'n hoofd en lijf), wat een fijne roze lijst ineens! Hier staat 5 juni een echo gepland, vandaag precies 5 weken zwanger (banner klopt niet). Onwijs spannend of er een kloppend hartje dan is. @PippiMoustache : wat onwijs fijn!!! Zo'n spannende tijd, dat prille zwanger zijn! Hopelijk een goede echo! Voor alle zwangeren: ik heb een besloten facebookgroepje aangemaakt 'Mama's januari 2020'. Ik heb bij de eerste ook in een groep gezeten (en nog steeds), echt waardevol om ervaringen uit te wisselen. Word lid, lijkt me ontzettend leuk!
Ik werd net gebeld door mijn moeder die vertelde dat ze een kaarsje brandde in de hoop dat het deze keer gelukt was met zwanger worden. Ik wil het ze pas na de echo vertellen en persoonlijk, niet aan de telefoon, dus ik moest liegen. Dat vond ik echt niet leuk. Voel me daar nu heel rot over . Zullen misschien ook wel hormonen zijn?
Ohh dat is ook echt niet leuk hè?! Wil het hier het liefst ook aan iedereen vertellen, maar wacht toch echt nog wel even. Laat de tijd maar snel gaan!
Ik heb precies hetzelfde, ik hield voor de zwangerschap van mijn oudste een slijmlijstje bij. 1 a 2 dagen voor ik ongesteld moest worden had ik witte glanzende klodderige slijm. Nu is het doorzichtig en dun. Negatieve test vanmorgen. In mijn maandverband begint het al wel wat gelig te kleuren, maar nog steeds geen rood en geen symptomen. Lekkere praat weer.
Ik baal!! Vandaag een 2 voor 5 test van de Etos gedaan. Niet hun eigen merk, maar weet zi even niet hoe het merk wel heet. Deze liet geen oploop zien met de kruidvat 2 voor 5 van 2 dagen terug. Nu in de stress!! Denk dat ik vanmiddag maar de predictor haal en die morgen doen als die ook geen verschil laat zien of afloopt, dan weet ik genoeg. Wel weeeig/misselijk opgestaan en nu nig na een ontbijtje.
Aaah niet bang zijn! Ik denk dat het komt omdat het een ander merk test is! Zou lekker met dezelfde blijven testen! Dikke knuffel!
Wat meer roze zie ik. Wat super leuk! Lalalaura, lastig zeg. Hopen dat het nog een keer kan. Limonadesiroop, zo'n slijmlijstje heb ik niet. Ook niet echt een idee wanneer het hoe is eigenlijk. Wel tijdens m'n vruchtbare periode ontzettend gevoelige borsten, maar nu ook niet meer. Hier nog steeds geen vlag uit. Durf niet eens meer te testen. Kijk het voorlopig maar even aan. Wel elke x snel vol qua eten, moe, stoelgang is anders, en soms wat misselijk. Maar ik snap het niet meer haha
Ik ben ook helemaal in de war ervan, normaal netjes 28/29 dagen en nu al op dag 33 en nog steeds negatieve test, ook geen symptomen. Ik wacht maar (on)geduldig af en hoop dat ik vandaag nog rood ga spotten.
Ik ook vaak netjes op schema. Vaak precies de dag ervoor of de dag van NOD wel ongesteld. En nu dus al 4-5 dagen overtijd (weet niet precies hoe ik moet rekenen, had de 18e m'n NOD). En dus wél symptomen, maar of ik het me verbeeld / te graag wil of dat het echt zo is weet ik niet.
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (4) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje- ronde 9 17 mei (4) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blomma - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 na mk Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2 18 mei (7) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Limonadesiroop - 39 jaar - 3e kindje - ronde 1 bo0tjeee - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 mei (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 MintyPink - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 20 mei (3) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mimi1988 - 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na mk) 21 mei (2) Thyrza89 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 Kaat85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 mei (2) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Totaal (26) Wachten op ovulatie (1) Wachtbankje (7) Ongesteld (12) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0)