Ook hier even. Vanmorgen een aflopende test en ook een aflopende HCG bloed test. Nu afwachten maar. Zh vind alle testen inclusief hcg bloed niet geldig en rekenen vanaf vandaag en die was nog positief dus zwanger. Hebben me ingepland op 12 juni 1e echo. We wachten af met een sprakje hoop en tis pas over bij kramp/bloed verlies.
Hier hcg waarde met 3.5/3.6 weken van 45. Volgens de huisarts prima voor het termijn. Volgens een tabel op internet ook (even bijgevoegd).
Ken de onzekerheid. Te vaak al gehad helaas. Mocht het niet zo zijn, dan hoop ik dat je snel een menstruatie krijgt.. al duim ik nog steeds voor een baby’tje!
Idd dat denk ik nu dus ook. Als t goed is laat het dan ook goed gaan. Maar als t fout is dan laat het voorbij zijn aub.
Nou deze week niet meer. Wellicht het weekend. Moet eerst psychisch en emotioneel evem weer bijkomen,relativeren. Want ja uit eindelijk weet ik nog steeds niets zeker.
Nou die Etos testen 2v5 doe ik nooit meer. Net een action en die is donkerder dan de action van gistermiddag. Stress om niks denk ik/hoop ik!
Ik hoop het zo voor je mimi. Ik ben mezelf niet. Zo ontzettend emotioneel. Het zal wel weer uitdraaien op ongesteld worden deze keer. Maar vind het elke maand steeds moeilijker.