**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (2) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (2) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 19 mei (2) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (10) Wachten op ovulatie (9) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik denk dat ik in of na het weekend pas eisprong heb. Maar maken nu vast plezier denk dat als ik mijn man zou zeggen "nu is het voor het echie", dat hij spontaan niet meer kan...
Ja pfffft ik herken het. Duurt zó lang.. ovutesten van clearblue geven mij wel veel.meer rust.... ik zit nu pas op 13. Dus zal nog wel ff duren... Jouw test ziet r goed uit! Denk morgen positief!!
Hoe is het met jou? Hoe zien je testen eruit? Dat gaat de goeie kant op. Heb je al een tweede test gedaan?
Als de streepjes oplopen test ik 2x per dag en soms nog meer, want ik heb vaak 's ochtends een negatieve test en 's middags een positieve. Al kan ik alleen maar 's ochtends bellen naar het ziekenhuis om behandeling te plannen. Dus eigenlijk levert meerdere keren per dag testen me alleen maar stress op haha Vanochtend geen verdere oploop na gisteren. Test vanavond weer en dan hopelijk morgenochtend of vrijdag een positieve test.
Hier komt mijn vriend zelf vragen of ik mijn piek al gevonden heb. We vergelijken ook samen de testen. Vind alleen zelf dat moeten niet zo leuk. Was deze ronde van plan niet te testen. Dat is niet helemaal gelukt, maar heb wel veel minder getest. Dat laatste vind ik nu zelf alleen heel lastig omdat ik nu niet, precies weet wanneer mijn piek was. Andere rondes heb ik hem op zijn top gevonden, nu weet ik alleen zeker dat hij geweest is.
Haha. Ja dat maakt het er niet makkelijker op. Geeft je alleen wel weer meer zekerheid over je piek. Hoop voor je dat je test morgenochtend al lekker knalt dan kan je nog even ontspannen voor je weg moet.
Dag 18 en mijn ovu testen lopen nog niet op... zal weer pas rond 24 a 26 zijn dan. Echt balen zo een lange cyclus. De teunisbloem deed hem dus niet voor mij. Hopelijk geen piek in het weekend als mijn man weg is. Dan zou ik dubbel balen want het is altijd zooo lang wachten... Fijn dat er al wet pieken tussen zitten, go go go voor jullie!
Spannend voor degene die alweer naar het wachtbankje gaan Hopelijk over twee tot drie weken veel mooie testen!
Oef jongens ik zit nog niet eens op het wachtbankje en ik ben nu al helemaal unfhghghghh. Kalmeeeeer Leraje.
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (3) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (3) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 19 mei (2) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (11) Wachten op ovulatie (9) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
**NOD 16 tot en met 22 mei** 16 mei (3) Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 17 mei (2) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 mei (3) Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 19 mei (2) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) Datum onbekend (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6 Totaal (11) Wachten op ovulatie (9) Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!