NOD lijst 16 mei t/m 22 mei 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door myka27, 14 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat balen dit. En als je morgenochtend clearblue nog eens doet met ochtendurine?
    Welke cyclusdag zit je nu? Die van 2 mei savonds lijkt mij t meest donker maar ik denk dat je piek nog moet komen

2. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Stom he? Ik zit nu op CD 15. Ik heb 2 mei 's avonds ook getest met CB, maar dus ook negatief. En vanochtend twee keer met CB (voor de zekerheid. Dit kost me dus een fortuin haha). Alle andere keren had ik de dag voor mijn eisprong heel veel vruchtbaar slijm, maar dat heb ik nu dus niet, waardoor ik het gevoel heb dat het misschien toch nog wel even gaat duren. Ik geloof dat die teunisbloemolie dus toch niet helemaal lekker werkt voor mij.

Fijn dat jij je piek hebt! Duimen weer op het wachtbankje :o:

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Haha ja die testen zijn reteduur maar ik snap dat je duidelijkheid wil! Wel balen ivm je iui dat ie er nog niet is, maar ook omdat je nog geen vruchtbaar slijm hebt denk ik helaas van wel...
    Ja die oliën werken echt bij iedereen anders. Bij sommige vrouwen helpt t en bij anderen schopt ie de cyclus in de war.

Thanks ik ben echt blij dat ik weer op de wachtbank kan overmorgen... Niet teveel verwachten maar blijf t toch elke maand spannend vinden

PippiMoustache vindt dit leuk.
  4. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Meiden even ego
    Ik heb nog steeds de knaller niet gehad, en heb mezelf weer blij gemaakt met niets :(
    Ik ben even wat rustiger en kom wel als ik een deze dagen toch die knaller vind

5. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Hier gaat het dus precies zo

Ook donkere streepjes en teunisbloemolie geslikt, maar geen knaller :(

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ahh meid super klote. Hopelijk snel je knaller, zó rot dat lange wachten

7. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Dan ligt het dus misschien toch daaraan...Blijf jij wel teunisbloem slikken totdat je je eisprong hebt gehad? Of stop je er nu eerder mee?

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja zou best kunnen bij sommige stelt ie eisprong uit. Ik stop denk ik nu en ga over op tarwekiemolie...

9. Kanarie1988

Kanarie1988 Actief lid

28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Op 6.2 weken is het begonnen, Nja eigenlijk al paar dagen ervoor met wat last en bruinverlies. Vruchtje was waarschijnlijk al gestopt rond 5 weken, heel vroeg dus ...
    een derde zwangerschap zal dus nog meer stress zijn vrees ik...

10. Kanarie1988

Kanarie1988 Actief lid

28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voorlopig nog geen mmm nu? Moet je ook weer een jaar proberen eerst? Laat ons hopen dat het ook helemaal nt hoeft en dat je snel die mooie 2 streepjes hebt

11. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    welke cyclusdag zit jij nu?

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Balen maar "gelukkig" had je een vrij vroege mk. Maar maakt de teleurstelling niet minder groot.

13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Nee voorlopig niet... t liep bij mij wat anders, ik werd niet/moeilijk zwanger door een tussenschot in mijn baarmoeder want die vulde heel mijn baarmoeder op. Die wilden ze alleen verwijderen als ik meedeed aan een wetenschappelijk onderzoek naar dit probleem. Ik kreeg na een jaar proberen een miskraam en na mk werd tussenschot ontdekt. Toen moest ik nog een jaar proberen voordat ik aan het onderzoek mocht meedoen, en daarna werd ik geloot in de controlegroep voor afwachtend beleid(dus nóg een jaar zelf proberen)... lang verhaal kort moest ik dus erg lang wachten tot ik geopereerd werd en toen ik eindelijk geopereerd was, was ik na de operatie in de eerste ronde zwanger... Maarja, nu duurt het al wel weer een maand of negen/tien dus ik weet niet zo goed wanneer ik de mmm weer in ga... wil t zeker nog een jaar de tijd geven...

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    #174 Kangerootje, 3 mei 2019
    Laatst bewerkt: 3 mei 2019
    15. Jij ook op 15 nu? Misschien is de piek vanavond of morgen? Mijn test was gisteravond echt nog wit en vandaag knal

15. Kanarie1988

Kanarie1988 Actief lid

28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat is wel heel intens o_O

16. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Wow, wat een bizar verhaal Kangerootje! Goed dat er wetenschappelijk onderzoek is, maar dat dat een voorwaarde is om geopereerd te worden is idioot. En dat je dan zo lang hebt moeten wachten. Wat een rollercoaster voor je. Ik hoop dat het nu snel gaat voor je!

Ik zit inderdaad nu ook op CD15. Ik denk dat piek pas zondag is. Ik hoop in ieder geval niet later.

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat ie sneller komt.... spannend en zo afschuwelijk dat wachten de hele tijd.

Ja t was een rotperiode. Eerst helemaal blij met zwangerschap na een jaar proberen en toen werd ik 2.5 jaar gewoon helemaal niet zwanger... afschuwelijk dat ze me niet sneller wilden helpen toen ja. En vruchtbaarheidsbehandelingen hadden ook geen zin vanwege dat tussenschot... hoop ook heel erg dat t nu spontaan lukt maar vind t allemaal zó spannend... ook vanwege zwakke baarmoederhals en bedrust achterliggende zwangerschap...

Maar jij zit ook in een heel traject en het romantische van zwanger worden/blijven is er dan wel af.

Hopelijk gewoon allemaal op roze deze maand potverdorie.

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ps als ie zondag is ben je nog op tijd he?

19. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ja zondag is nog op tijd, dan kan ik maandagochtend voor IUI en dan vlieg ik maandagavond o_O

De romantiek gaat er inderdaad vanaf als je het niet gewoon onbezorgd kan proberen. Ben daar wel af en toe jaloers op hoor. Maar ik denk voor veel vrouwen dat de romantiek eraf gaat als het na een aantal maanden niet lukt.
    Ben ook benieuwd hoe het is als het nu eindelijk lukt, of ik dan niet enorm bang ben dat het weer een bbz is, of dat het misgaat. Snap dat jij het ook heel spannend vindt met jouw verleden. Inmiddels heb ik zoveel nare verdrietige verhalen hier op het forum gehoord dat ik het een wonder vind dat het ook gewoon allemaal goed kan gaan. Wij vrouwen moeten wel ongelooflijk sterk zijn om al deze shit iedere keer te kunnen doorstaan en weer op te krabbelen en door te gaan.

Digitale knuffels voor alle powervrouwen in deze groep!

20. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    **NOD 16 tot en met 22 mei**

16 mei (3)
    Fluffyfishy - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Dafino - 35 jaar - 4e kindjes - ronde 4
    Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk

17 mei (2)
    VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3

18 mei (3)
    Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1
    PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 (IUI-D)
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9

19 mei (2)
    Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10

20 mei (1)

Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk)

21 mei (0)

22 mei (1)
    Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje- ICSI 1.2

Datum onbekend (1)
    Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 6

Totaal (13)

Wachten op ovulatie (11)
    Wachtbankje (3)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

Deel Deze Pagina