Spannend allemaal zeg LIX! Wel fijn dat ze daar voor nu iig wel mee akkoord is gegaan en hopelijk is het volgende week wanneer je belt nog steeds akkoord..
@lix dat klink allemaal wel heel heavy.hoop dat het meevalt! Ik ben vandaag met tarwekiemolie begonnen, ben benieuwd!!
Breek even in: succes Lix, lijkt me zwaar allemaal. Ik kan nog lange na niet mee doen ivm mijn prikpil die eerst nog doorwerkt 6 weken+3 maanden tot een jaar heb ik begrepen. Maar wanneer het uitgewerkt is kom ik graag naar hier. Hopelijk zijn er dan velen weg want is dan zwanger! Ook moet ik wachten op antwoord van de arts of ik zwanger mag raken met mijn medicatie. Succes allemaal.
Vandaag een zwangerschapstest gedaan ,die is (licht)positief... Ik weet even niet wat ik moet zit op cyclusdag 8 denk ik, maar weet niet goed hoe ik dat nu moet rekenen ,sinds vandaag ook ineens weer wat bruinverlies, terwijl het bloedverlies en alles al gestopt was
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Mei 2014 ♥ 16. (0) : 17. (2) : Superhuman, 24jr, 2e ronde (na mk), 1e kindje DeBJjJ, 23jr, 10e ronde, 2e kindje 18. (3) : Mama-in-love, 31jr, 4e ronde, 3e kindje Bubblez, 23jr, 7e ronde, 1e kindje SteffieD, 26jr, 5e ronde, 1e kindje 19. (3) : Loesje86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Silverwings, 29jr, 1e ronde, 1e kindje Babybanjo, 40+, 4e ronde (na mk), 3e kindje 20. (3) : Tries123, 31jr, 8e ronde, 2e kindje MyNameIs, 26jr, 7e ronde, 2e kindje Morgenzon, 26jr, 2e ronde, 4e kindje 21. (8) : Ior, 28jr, 3e ronde, 2e kindje Pluizebeestje, 31jr, 4e ronde, 4e kindje Mamma32, 33jr, 4e ronde, 2e kindje Loesje9, 26jr, 3e ronde na 2e mk, 1e kindje Key, 26jr, 5e ronde, 1e kindje Diaantje1985, 29jr, 2e ronde, 2e kindje Kruiwagen, ?jr, 1e ronde, ? kindje Foekje, 33jr, 2e ronde, ? kindje 22. (1) : Gigii, 26jr, 4e ronde, 1e kindje 23. (4): LinsyVH, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Nonie, 30jr, 14e ronde, 1e kindje Ireen83, 30jr, 2e ronde (1e volle), 2e kindje Ukkie1985, 29jr, 3e ronde, 2e kindje 24. (2): Toeteke, 28jr, 3e ronde, 1e kindje Reckless, 34jr, 1e ronde, 2e kindje 25. (3) : Lindsey89, 24jr, 2e ronde, 2e kindje Wensje88, 25jr, 4e ronde, 1e kindje Brondy, 29jr, 6e ronde, 2e kindje 26. (2) : Anne2408, 34jr, 4e ronde (na 2e ma), 1 kindje Juul83, 30jr, 5e ronde, 3e kindje 27. (1): Mroz, 25jr, 3e ronde, 1e kindje Diamondgirl, 29jr, 3e ronde, 1e kindje 28. (1): Annemiek89, 24jr, 2e ronde, 2e kindje 29. (3): Pinkpanter, 29jr, 3e ronde, 1e kindje Noralie87, 26jr, 9e ronde (5e ronde na MA), 1e kindje Momma, 29jr, 5e ronde, 1e kindje 30. (0): 31. (0): Datumloos (4): Lix, 31jr, 13e ronde, 2e kindje Lucky star, 19jr, 8e ronde (1e na mk), 1e kindje Bbtje, 26jr, 4e ronde, 1e kindje LVtje, 29jr, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 41 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. Mocht er iets veranderen of fout zijn laat het mij weten en ik verbeter het voor je!
Misschien is je bm nog niet leeg? Dat je test licht positief aangeeft kan na een mk. Het duurt even voordat de hcg uit je lichaam is. Bij twijfel zou ik gewoon de HA bellen.
ik hoop wel dat het leeg is.. het bloeden was gestopt en vandaag een paar veegjes bruinverlies maar dat zet niet door. hoelang kan het duren voor hcg eruit is dan . kreeg aangeraden 1x per week een test te doen, maar had verwacht nadat ik voor mijn gevoel een compleet zakje verloor (wel lek) dat me bm leeg zou zijn dus HCG snel af zou nemen. ik doe dit weekend nog maar een testje. hij is in ieder geval lichter!
Helaas zegt het niet veel over je hcg als je "leeg" bent Na m'n laatste miskraam (ik was "pas" 6 weken) heeft het ruim 10 weken geduurd voor m'n hcg echt onder 5 was.... Maar mocht je test over een paar dagen nou ineens donkerder worden, is het natuurlijk een heel ander verhaal. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Succes !
Dat is ook heel verschillend hoelang het duurt, bij mijn eerste miskraam had ik meteen de dag erna een negatieve test, bij mijn tweede duurde het een week of 2 en met mijn bbz heeft het veel langer geduurd, heb het van ellende niet bijgehouden.. Idd over een paar dagen maar eens weer testen..
@lucky star dat kan inderdaad heel lang duren, bij mn 1e mk duurde het 3 weken en bij mn 2e wel 6 weken voordat de test weer negatief was... inderdaad gewoon 1x per week blijven testen. Helaas is afwachten weer eens het sleutelwoord! @hier, lijkt het erop dat mn ei er al weer aan komt... gek, voor mn 2 miskramen had ik altijd een cyclus van 30-32 dagen, en nu na de 2e mk al voor de tweede keer een korte cyclus (zo'n 26 dagen) Nouja, denk dat het geen kwaad kan en vind 26 dagen fijner dan 32 zodra ik mn ei gehad heb zal ik mn nieuwe NOD doorgeven, want denk dat dat wel wat eerder word dan 21 mei!
Ik had de tweede of de derde dag nadat het bloeden was begonnen ook een negatieve test, maar ik was nog maar heel kort zwanger. Het verschilt inderdaad per zwangerschap/miskraam. Veel sterkte iig lucky star!
Haal mij maar weer van de lijst af. Was er van overtuigd dat mijn ongi zou doorzetten maar helaas nog niet Bruinverlies is weer voorbij, blijf wel nog wat buikpijn houden dus ik hoop dat het binnenkort echt door gaat zetten. Maar waarschijnlijk zal mijn nod dan niet in mei zijn.
Hier eigenlijk alleen maandag echt helderrood verlies gehad. Nu al bijna niets meer, alleen nog een beetje bruin. Echt vreemd, normaal ben ik 5/6 dagen ongi, ook met de pil. Wel enorm veel last van m'n buik