Hoi Meiden hier even niet geweest ivm thuissituatie. @elke dag klussen. Als het zaag goed is maakt niet dit uit. Is er iets mis mee ( te weinig of traag zaad) dan kun je beter om de dag klussen. Hier eigenlijk nooit klachten gehad dus in de betreffende week fijn iedere dag @Hier begin ik al wat lichtelijke steekjes te krijgen. Begonnen met ovutesten en heb nu een licht streepje. Vanavond kijken of hij donker aan t worden is..en voor de zekerheid alvast gezellig maken vanavond Meiden hebben jullie al klachten of tekenen dat jullie ei eraan komt?
Correctie Hij begint toch wel donkerder te worden @de kenners van ovu testen.... M'n ei is er nu bijna ofniet???
@ tries ik zou zeker vanavond gaan klussen maar de streepjes zijn nog niet even donker dus vanavond nog een keer testen en morgenvroeg. Duurt in ieder geval niet meer lang
Ik snap dat de meesten gewoon elke dag klussen, just in case. Helaas is dat hier alleen niet zo simpel en proberen wij de beste dagen eruit te pikken voor de inseminaties. Hier dus gewoon om de dag. Ik denk dat ieder moet doen waar zij zich goed bij voelen. Maar vroeg het me gewoon af, aangezien je zoveel tegenstrijdige info tegenkomt op internet. Des ter meer ik lees, des te onduidelijker het wordt. Ben daar maar mee opgehouden. Ik had een ieniemienie streepje op mijn ovu test dus denk dat het nog wel een weekje duurt.....
@ Juul83 Ja met inseminatie is het natuurlijk een heel ander verhaal, een stuk lastiger inderdaad. Ik zou dan wel heel nauwkeurig gaan testen en eventueel in combinatie met temperaturen om hem in ieder geval niet te missen. Succes!
En ook al volg je de 'regeltjes' allemaal netjes op, de kans op een zwangerschap is maar 20%. Dus om de dag, elke dag, 1x per 3 dagen,.... Doen waar je je goed bij voelt. Met inseminaties kan ik me voorstellen dat het iets ander is. Veel succes!
Hoi meiden, Ik heb vrijdag 23 uur een positieve ovulatietest gehad. De volgende ochtend geklust en de zondag. Ivm werk kunnen we nu denk ik niet meer klussen. Ik hoop dat we op het juiste moment hebben geklust. Wel apart is dat ik deze maand mijn eisprong niet heb gevoeld. Nu is het afwachten tot 17 mei.
Hier nog eentje die met smart staat te wachten op haar ei.. hahaha. Ff vraagje: mijn vorige cyclus startte op 29 maart, mijn ei kwam op 12 april (positieve ovulatietest) en op 23 april werd ik ongesteld (cyclus duurde dus 26 dagen). Mijn ei kwam dus de vorige keer op 14 dagen na mijn eerste dag ongi. Kan ik daar nu ongeveer vanuit gaan? Ben sinds zaterdag aan het testen met de CB digitale ovutesten en tot op heden nog geen smiley . dus 10 dagen. Zaterdagochtend getest en negatief en zondag had ik wedstrijd met de paarden en uit drukte sóchtends vergeten te testen en pas s'avonds getest, ook negatief. Kan ik hem toch ergens gemist hebben of verwachten jullie dat ie nog komt?
Hallo dames, mag ik mij hier misschien nog melden? Ben zaterdag ongesteld geworden.. Was er gisteren al bijna vanaf, dus weer een nieuwe ronde. Sharon01, NOD 30 mei, 25 jaar, ronde 13 na ma, 2e kindje
Ik ben er hier even een ronde van tussen geweest en wilde eigenlijk ook nu nog niet op een lijst, maar als ik alles zo lees dan kriebelt het toch. Dus mag ik ook op de lijst? NOD 24 Mei Zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje, 8e ronde Door de antibiotica in ronde 7 zijn we er toen niet echt voor gegaan, het mocht wel want de kuur was veilig voor zwanger worden en zwanger zijn. Maar toch er niet echt voor gegaan, leek me ook niet echt een pretje met een flinke blaasontsteking. Alleen lijkt m'n cyclus nu wel van slag na de kuur. Van een cyclus van 28 tot 30 dagen ineens naar 24 en 35 dagen. Ik hoop nu dus maar dat de cyclus weer 28 dagen is.
♥♥♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Mei 2014 ♥♥♥ 16. (2) : MommyLife, 22jr, 6e ronde, 2e kindje Loesje9, 26jr, 3e ronde na 2e mk, 1e kindje 17. (2) : Superhuman, 24jr, 2e ronde (na mk), 1e kindje DeBJjJ, 23jr, 10e ronde, 2e kindje 18. (3) : Mama-in-love, 31jr, 4e ronde, 3e kindje Bubblez, 23jr, 7e ronde, 1e kindje SteffieD, 26jr, 5e ronde, 1e kindje 19. (3) : Loesje86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Silverwings, 29jr, 1e ronde, 1e kindje Babybanjo, 40+, 4e ronde (na mk), 3e kindje 20. (3) : Tries123, 31jr, 8e ronde, 2e kindje MyNameIs, 26jr, 7e ronde, 2e kindje Morgenzon, 26jr, 2e ronde, 4e kindje 21. (7) : Ior, 28jr, 3e ronde, 2e kindje Pluizebeestje, 31jr, 4e ronde, 4e kindje Mamma32, 33jr, 4e ronde, 2e kindje Key, 26jr, 5e ronde, 1e kindje Diaantje1985, 29jr, 2e ronde, 2e kindje Kruiwagen, ?jr, 1e ronde, ? kindje Foekje, 33jr, 2e ronde, 2e kindje 22. (1) : Gigii, 26jr, 4e ronde, 1e kindje 23. (4): LinsyVH, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Nonie, 30jr, 14e ronde, 1e kindje Ireen83, 30jr, 2e ronde (1e volle), 2e kindje Ukkie1985, 29jr, 3e ronde, 2e kindje 24. (6): Toeteke, 28jr, 3e ronde, 1e kindje Reckless, 34jr, 1e ronde, 2e kindje Lola1982, 31jr, 1e ronde, 2e kindje Ailya, 26jr, 1e ronde, 1e kindje Blije mama, 34jr, 1e ronde (na mk), 3e kindje Zeeuwse, 29jr, 8e ronde, 1e kindje 25. (5) : Lindsey89, 24jr, 2e ronde, 2e kindje Wensje88, 25jr, 4e ronde, 1e kindje Brondy, 29jr, 6e ronde, 2e kindje 1Hanneke, 30jr, 2e ronde, 1e kindje oOmonaOo, 27jr, 4e ronde (1e na mk), 2e kindje 26. (3) : Anne2408, 34jr, 4e ronde (na 2e ma), 1 kindje Juul83, 30jr, 5e ronde, 3e kindje Haagsmeisje, 30jr, 1e ronde, 1e kindje 27. (2): Diamondgirl, 29jr, 3e ronde, 1e kindje Elf84, 29jr, ronde 11 (ronde 7 na MA/mola), 1e kindje 28. (2): Annemiek89, 24jr, 2e ronde, 2e kindje Lizanne84, 29jr, 13e ronde, 2e kindje 29. (2): Pinkpanter, 29jr, 3e ronde, 1e kindje Momma, 29jr, 5e ronde, 1e kindje 30. (1): Sharon01, 25jr, ronde 13 na MA, 2e kindje 31. (1): Zonnetje04, ??jr, ??ronde, ?? kindje Datumloos (5): Lix, 31jr, 13e ronde, 2e kindje Lucky star, 19jr, 8e ronde (1e na mk), 1e kindje Bbtje, 26jr, 4e ronde, 1e kindje Iez, 32jr, 5e ronde, 2e kindje esklessebes 30jr, ronde 4/5, 1e kindje ♥Zwanger♥ Noralie87, 26jr, 9e ronde (5e ronde na MA), 1e kindje Totaal: 52 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR: naam, leeftijd, ronde, MMM ja/nee en hoeveelste kindje. Mocht er iets veranderen of fout zijn laat het mij weten en ik verbeter het voor je!
Dank je lucky star voor het vernieuwen van de lijst. Heb/had er de tijd even niet voor. Hier duidelijk gister m'n piek gehad. Vandaag nog maar even klussen. Steken in de rechter lies. Nu heerlijk relaxed in de zon op m'n nieuwe loungeset.
Hoi dames! Hier weet ik 't even niet meer! Geen tijd gehad voor ovu-testen en daardoor gisteren en eergisteren op rare tijdstippen getest. Mijn piek is heel kort en de ervaring leert dat ik 's middags om 12 uur altijd het duidelijkste test. Nu had ik gisteren pas om 22.30 uur getest en de dag ervoor pas om 18.00 of 19.00 uur. Meestal is hij bij mij 's avonds lichter, dus eigenlijk had ik het net zo goed niet kunnen doen.. Ze waren wel donker, maar niet positief. Vandaag getest (om 12.00 uur) en die is weer lichter. Rekbaar slijm is weg/minder en nu meer wittig/creamy. Temp laat nog niet echt iets zien. BM stand was afgelopen vrijdag hoog, nu weer lager. Ik weet het dus niet meer, of 'ie al wel of niet is geweest.
Mijn vermoeden zegt dat je hem misschien al gehad hebt. Maar test voor de zekerheid toch maar even door.