Ik ben ook in mei jarig, dus ik vind ook dat ik best een ietwat verlaat cadeautje mag krijgen in de vorm van een positieve test.
Testen: ik weet het eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch eerst moet ontpillen voordat ik echt een goede cyclus heb. Ei: sinds vanochtend veel last van m'n buik. Dus denk dat hij eraan zit te komen. Wel lastig te bepalen zonder ovu testjes, maar ik wil daar nu nog niet mee beginnen.
Ooow haha grappig, zijn meerdere dus.. Ik vind het vreselijk overigens, ik word 30 jaar en ik vind dat voor mijn gevoel echt verschrikkelijk oud! Slaat nergens voor, maar die 2 ervoor bevalt me veel beter..
Ai Silverwing, herkenbaar, ik word dit jaar ook 30, niet leuk! Toch soort van magische grens ofzo, heb altijd voor m'n 30e zwanger willen zijn en hoop dat het gaat lukken!
Ik wilde m'n 1e kindje voor m'n 30e en dat is gelukt. Ze werd geboren en 3 mnd later werd ik 30. Nu voel ik me oud omdat ik nu pas voor de 2e ga. Ik weet het valt mee maar hoop echt voor m'n 35e kindje nr 2 te hebben. Of m'n gevoel zegt dat het raak is? Ik weet het niet vertrouw er niet zo op. Na de 21e test ik pas of later. Zou het graag willen maar durf niet te hopen. Het zal wel een mooi geschenk zijn idd. Wachten duurt zooooooooo lang! Eerst wacht je je ongi af daarna ga je er voor en dan.... Stilte voor de storm grrrr
Ik wilde ook altijd voor mijn 30e mijn eerste kindje... Ben nu 30 en zit pas in de 1e ronde Vind de de gedachte af en toe nog steeds wel doodeng. Maar krijg het ook benauwd omdat we steeds ouder worden. En als ik hier dan lees zijn het over het algemeen veel jonge moeders. Vriendinnen van mij al ruim boven de 30 zijn er soms nog helemaal niet mee bezig. Dan denk ik: Waar maak ik me druk om?
Hee meiden! Leuk om even mee te lezen! Mag ik ook op de lijst? Ik ben 29 en in de eerste ronde voor 2e kindje. Mijn NOD is lastig te zeggen want na mijn vorige zwangerschap ben ik vrij onregelmatig ongesteld. Dit had ik hiervoor niet. Toen eigenlijk altijd 28 dagen. Als ik uitga van de laatste cyclus is het 31 dagen en kom ik uit op 21 mei. Ik vind het weer net zo spannend als bij de eerste!!
Gelukkig zit ik nu nog niet in de stress of het gelukt is of niet. Moet eerst even deze ongi uitzitten. Volgende week kunnen we pas klussen.
Ach joh, 30 worden stelt niet veel voor 31 worden.... Dat is pas erg!!!! Hahahah Nee hoor, ik ben nu 31 en voel me helemaal niet zo Sommige meiden van 31 zijn al echte vrouwen, maar daar mag en wil ik me nog niet aan meten. Laat mij maar lekker lang leve de lol zijn. Nog tijd zat om serieus te doen hihi. Ik ben altijd groot voorstander van op of na NOD testen. Kijken of we het volhouden... Nog maar 14 dagen te gaan dan 😁😁😁
Ja ik ook Mamma32, en ook nogal gek op wijn. Koffie minderen vind ik niet zo erg, Max 3 bakjes per dag moet kunnen. Ik vind alcohol drinken tijdens de 'wachtweken' wel vervelend, vooral als er dan feestjes zijn. Probeer wel echt te minderen, maar om dan gelijk niets te drinken en na een daar dagen weer ongesteld worden is ook niet leuk. Nu klinkt het misschien alsof ik bijna alcoholverslaafd ben, maar zo erg is het ook weer niet...
Mmzzz vervelend! Heb vandaag veel pijn gehad bij de rechter eierstokken maar volgens de planning komt mijn eisprong pas over 3/4 dagen! Kan het zijn dat je de eisprong eerder hebt? Ga voor de zekerheid wel klussen nog heb gisteren avonnd ook wel geklust! Mocht de eisprong er vandaag zijn geweest hoop ik dat gisteren avond genoeg was!
meiden, ik merk dat ik er na mijn miskraam weer zo veel mee bezig ben nu... ik ga proberen een beetje afstand te nemen van het forum nu (ZEGT ze braaf) ik zal wel laten weten wanneer mijn ovu test positief word zal soms nog wel even meekletsen ook maar moet weer heel even minder bezig zijn met zwanger worden dat geeft wat meer rust hier denk ik, ik zit heel de dag bijna op het forum in mijn vrije tijd besef ik nu, dat is best wel een beetje heel erg veel hihi klus-ze meiden!
Dank jullie wel voor de antwoorden... maar om het nog vreemder te maken... de ovutest was nu bijna wit! Echt een tuurstreepje! @Mama32, gelukkig lust ik geen koffie. Hihi. Maar succes! @Lucky star, ik kan me het heel goed voorstellen. Ff wat leuks gaan plannen voor jezelf.
Heb ik ook wat moeite mee idd, ik ben ook een echte koffieleut.. Ow en een borreltje ben ik ook niet vies van