NOD lijst 16 mei t/m 31 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamma32, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Hoi, mag ik er ook nog bij :)? Ik denk dat ik 1 of 2 dagen geleden mijn ei heb gehad. Als ik uitga dat ik mijn ei had op 6 mei, dan is mijn n.o.d. op +/- 20 mei.

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Succes! Laat het ons idd maar even weten, ga lekker afleiding zoeken (makkelijker gezegd dan gedaan)

3. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    @Lucky Star succes

4. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Pff wat duurt een maand lang als je iets graag wilt :)

Als het goed is heb ik 1 dezer dagen m'n eisprong. Voel nog niks eigenlijk. Af en toe hele lichte steekjes links onder in m'n buik. Of het iets betekent weet ik niet...

Heb net wel even wat slijm weggehaald uit m'n vagina om te bekijken (sorry, beetje ranzig) en dit was plakkerig en licht rekbaar...Is dit positief?

We hebben de afgelopen week regelmatig seks gehad dus ik hoop dat m'n eitje bevrucht gaat worden.

Spannend!

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Mag ik ook op de lijst?

Dyson, 27 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje
    NOD weet ik niet precies maar houdt het op 22 mei.

Ik merk dat ik compleet geobsedeerd ben maar kan (en wil) geen afstand nemen. De teleurstelling zal dan ook gigantisch zijn als het niet raak is deze ronde.

@xBloempje, jij ook hier? Leuk, nog iemand van de novembermama'svan vorig jaar!

6. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL

Oh jeej, ik hou mijn hart vast als ik volgend jaar 31 word :D. Ik ben ook nog steeds lang leve de lol. Vind het idee daarom soms juist zo eng. Ben je niet bang dat je dat juist gaat missen straks? Ook omdat je leven er ineens heel anders uit gaat zien?
    Ik heb van die wisselende gevoelens. Het ene moment ben ik helemaal enthousiast, en het andere moment vind ik het zó spannend. Wij zijn in onze omgeving ongeveer de eerste! Misschien scheelt dat ook?

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Haagsmeisje, in mijn vriendengroep waren wij ook de eerste, in vriendengroep van ml 1 vriendin met kinderen. In het begin vond ik het ook best eng, want wordt je leven niet heel beperkt?
    Het tegendeel is gelukkig waar. De kleine meid gaat overal mee naar toe en we hebben nog steeds zoveel lol als we kinderloos hadden. Groot en volwassen doen kan altijd nog als je 50 bent, nu genieten we vooral.

8. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    @haagsmeisje

Tuurlijk verandert je leven met een kind maar je bent er zelf bij in hoeverre het verandert. Onze kleine is nu 3 jaar en we slepen hem al 3 jaar lang overal mee naartoe. Daarnaast hebben we hem ook al heel jong (7weken oud) regelmatig uit logeren gedaan zodat hij daar ook geen moeite mee heeft.
    Al met al doen wij nog steeds heel veel leuke dingen, met z'n 3en maar ook nog met z'n 2en. Wij vinden het namelijk ook heel belangrijk niet te vergeten dat je ook partners bent en niet alleen maar papa en mama.

De kleine heeft ons leven alleen maar lekker gemaakt! En daarom willen we graag nog zo'n kleine levensverrijker :)

9. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Ik regareer nog even erg weinig. Aangezien ik volgende week pas weet of ik echt een mk heb gehad.
    Ik ga er wel vanuit, maar toch wacht ik even af voordat ik me in deze topic stort.
    Maar voor de lijst: ben 31, dit zou dan ronde 9 zijn en het zou ons 2e kindje worden.

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoi meiden ook even een kort bericht van mij.

Mijn Sv is gisteren overleden dus hier leven we een beetje in een waas...
    ook heel dubbel want komende dagen verwacht ik mijn ei. Aan de ene kant wil ik er toch voor gaan maar afgelopen twee dagen was mn dochter beetje van slag Door alle drukte en laf ze bij ons in bed. Schoonbroertje was ook erg overstuur gisteren dus sliep ook bij ons.. hopelijk krijgen we vanavond wat rust en anders maar de volgende ronde..

11. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @ ukkie sterkte met het verlies!

12. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Heel veel sterkte!! Ik weet ongeveer wat je bedoelt. Zelf stond ik regelmatig voor het punt om mij zelfs uit te schrijven, omdat ik er teveel mee bezig was. Nu kijk ik wel nog regelmatig, maar ben er veel minder mee bezig en wil het gewoon zijn gang laten gaan. Het nam mijn dag in beslag, terwijl er zoveel andere leuke dingen waren waar ik mij mee bezig had kunnen houden. Ik begin nu ook weer langzaam mijn hobbies op te pakken. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Succes ermee!

13. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Aanvulling: Ik ben 37, dit is mijn derde ronde, 1. ronde ma, 2. ronde mk. 2e kindje (13 jaar)

14. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ben blij dat ik niet de enige ben met die gevoelens haha. De meeste op dit forum zijn vooral bezig met ovulatie testen. Ik ben nog aan het verwerken dat we nu toch de keus hebben gemaakt er voor te gaan :D. Je weet ook nooit hoe lang het nog kan duren. Wie weet post ik over een half jaar ook de foto's van mijn ovutestjes ;)

Aha, jullie hebben al een dreumusje rondlopen ;). Je weet al waar je het over hebt. Ik denk ook dat het juist heel leuk is om er een klein mensje bij te hebben. Maar hoop dat we wel ook de aandacht voor elkaar houden;). Precies wat jij dus zegt!
    En zo vaak gaan we nou ook niet meer op stap ofzo :D. We worden toch een dagje ouder haha.

Het is fijn om te lezen hoe jullie het ervaren! ;)

15. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ukkie: gecondoleerd met je sv. Heel veel sterkte meid!

Haagsmeisje: idd er verandert van alles, maar daar ben je zelf bij. Wij vinden het ook heerlijk om uit eten te gaan, een terrasje te pakken, enz. Onze kleine man gaat meestal gewoon mee, tenzij het 's avonds is, dan regelen we oppas. Datzelfde geldt voor verjaardagen en afspreken met vrienden. In onze groep heeft iedereen kids, dus dat scheelt wel natuurlijk! Maar het is natuurlijk ook enorm genieten van zo'n dreumes die de wereld gaat ontdekken!

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Meiden ik kom me ook melden hier :) Wij gaan vanaf deze ronde voor n 3e wondertje. Wil iemand me op de lijst zetten?

Charmedknorrie, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje

*edit: Mijn nod is (denk ik) 29 mei

17. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie! Ja veranderen zal het sws wel. Maar denk dat die onzekerheid ook wel normaal is ;). Eerst maar eens zwanger worden ;) Heb daarna nog 9 maanden om mezelf helemaal voor te bereiden :)

18. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, na veel meelezen wil ik graag op de lijst. Wil iemand me toevoegen?
    EmJo, 34 jaar, ronde 20, 2e kindje. Nod is 17 mei.

We zijn klaar met onze ivf pogingen en gaan op eigen kracht verder.

Herkennen jullie ook dat je lichaam je voor de gek houdt?? Heb vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad en had gisteren een hele felle steek in mijn lies toen ik vd bank opstond (moest echt even gaan zitten), pijnlijke borsten, licht misselijk, kramp alsof menstruatie komt, onwijs koud, steekjes in lies en soms ook bovenbeen...
    Sommige dingen herken ik nog wel vd ivf-periode maar toen kwam het door de utrogeston en pregnyl waar je zwangerschapssymptomen van krijgt. Maar, buiten de gevoelige borsten om, heb ik dit normaliter nooit :(

..

19. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Owja, en steekjes achter mijn schaambot :(

20. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Hallo ik meld me hier ook. Ik verwacht
    Elk moment mijn eisprong. Spannend!!
    Gisteren een licht streepje dus straks nog een ovulatietestje doen.

Deel Deze Pagina