Mn vriend denkt dat t deze maand wel raak is. Ik hoop t tenminste. Ik ga wat zwangerschapstesten bestellen. Want om deze maand weer te wachten tot me NOD. Waar kan je goedkope maar goede testen kopen? Ik kocht namelijk altijd die van de kruidvat 2v5. Daar heb ik er nog 1 van liggen.
Heel veel sterkte ukkie. @xBloempjeBij zwanger&kids, alleen lees ik op zp de laatste tijd steeds meer over valse streepjes. Zelf geen ervaring mee, bij mij bleven ze omo-wit. Action heeft ook goedkope testen maar ben er zelf geen fan van. Ik blijf zelf echt zweren bij kv2v5. Na een heel diep dal de afgelopen weken merk ik dat ik vandaag toch behoorlijk opgewekt ben. Ik krijg weer een beetje vertrouwen in m'n lijf en weet dat wij er deze ronde iig alles aan hebben gedaan. Nu braaf op het wachtbankje. Beetje jammer dat ik van nature al niet zo'n geduldig type ben
Ik lees namelijk ook altijd over de valse strepen. Maar bij mij heb ik met de kruidvat ook altijd pech. 1 test die doet het vaak niet die loopt helemaal door en blijft roze.
Ik gebruik ook die van Zwanger&kids en nog nooit een vals streepje gehad.. Omo-wit bij niet zwanger en een streep bij wel zwanger.. Ik vind het wel fijne testen
Ik gebruikte bij de 1e en de 2e de testen van matcare vaak (de dipsticks of cassettes) en de kv 2v1 bij geen van alle ooit een valse streep gehad en geloof me ik heb er heel wat gebruikt!
Ik mag verplaatst worden naar 25 mei! Vandaag voelde ik me heel raar. Dacht dat ik ziek werd. Vond nog een ovutestje, dikke knallerd dus morgen ei denk ik en 25 NOD
Ik gebruik nu de action om het hcg verloop te bekijken nu.. Hij is heel erg tuur, terwijl mijn waarde 35 is al. Die gebruik ik straks niet meer. Ik zweer bij kv2v5 of de clear blue plus.
Dan is de actiontest toch niet per se slecht? Je mag pas spreken van echte hele prille zwangerschapswaarden als je hcg boven de 25 is Dus met 35 een tuur streep klopt dan toch wel? Ik heb nu ook action thuisliggen Vind ze voor die prijs prima zat haha En als ik daar een keer een streep op pies, ga ik wel een keer een duurdere test halen. Anders wordt het zo'n dure hobbie he...
Ze zijn ook niet slecht maar ze werken pas als je overtijd bent. Ik hou niet van turen.. Bij mij is de kv2v5 dan al veel duidelijker.
Ik heb 6 sensitesten besteld. Dan heb ik nog 1 kruidvat test in huis. Genoeg voor een paar rondes. Al hoop ik dat dit de laatste is.
@Smnee ik zie dat je op uitslag van progesteron wacht in de mmm vraag je ook daadwerkelijk de waarde op. Ik weet natuurlijk niet waar je in behandeling bent maar niet elk ziekenhuis hecht evenveel waarde aan de progesteron. Terwijl dat echt veel kan schelen. Bij mijn oudste bleek dat het probleem te zijn (progesteron werd 2x gemeten een keer 4,7 en een keer 2,5 en dat is extreem laag voor na eisprong) En toen heb ik zelf onderzoek gedaan en met de arts besproken en die stond er voor open om me utrogestan te geven. Toen was t binnen 3 maanden raak en dat wondertje is nu bijna 3,5. (misschien weet je dit al maar wil het je wel mee geven! Succes)
Toen ik vanmorgen mijn laatste bloeduitslag opgezocht, schrok ik, want het estradiol was verlaagd...Maar volgens het ziekenhuis is er niets aan de hand, hebben we een heel hoge zwangerschapskans, ook als er 1 eileider dicht zit. Ik kan nu kiezen tussen een hsg of hycosy. Laparoscopie gaan ze niet doen. Maar ook als er één eileider dicht zit hebben we nog een hoge kans en gaan ze ons niet voor 2015 helpen. En in januari houdt het wat mij betreft op....Dus heeft onderzoeken ook geen zin. De kans op verstopte eileiders is klein omdat ik al twee keer zwanger ben geweest wv 1x vmk...
@Lix mag ik vragen waarom het in januari wat jou betreft ophoud? Een Hycosy zegt mij niks Hsg heb ik in t verleden wel gehad, maar dat is op zich een relatief klein onderzoekje waar je even last van hebt, maar dan weet je wel meer. En beide eileiders geven eitjes natuurlijk dus idd als er 1 dicht zit is de kans nog steeds aanwezig dat het lukt. Knuf in elk geval het is en blijft heel irritant als het gewoon niet lukt. Was het bij de eerste ook zo lastig?
@Mamma32 Ik durf de lijst niet bij te werken moet weer even in zp komen na vrij lange tijd weinig aanwezig geweest te zijn