Zen? Nou niet bepaald. Heb nog zoveel testen in huis dat ik waarschijnlijk al veel te vroeg ga testen en ook veel te vaak. Zen bewaren we wel voor een eventuele volgende ronde
haha succes meiden! Ben benieuwd wanneer de eerste testers zich gaan melden! Ik hoop op een mooie roze lijst!
OH ja de test-tijd is altijd zo spannend!!!! Ik zat gisteren een oud nod-topic door te lezen toen ik net zwanger was van mijn eerste. Werd er helemaal emotioneel van hihihihi
Zen...? Jaaaa, heeeel zen De testen branden uit mijn badkamerkast Ik ben bang dat ik maandag al begin met testen Ik weet dat er het risico is dat je alsnog een vroegtijdige miskraam kan krijgen na een vroege positieve test... maar A) ik ben gewoon vreselijke ongeduldig in de wachtweken... B) voor ons is het juist ook relevant te weten of ik uberhaupt zonder mmm zwanger kan worden... Dat zou al een feestje zijn Wanneer beginnen jullie met testen?
Normaal vanaf 11dpo ongeveer maar ik heb nu nog hcg van de miskraam in me. Woensdag weer bloedprikken en dan houden hun het maar in de gaten
Hmmm, dat maakt het wel lastig/vervelend.... Maar wel fijn dat ze zo snel bloed prikken Op naar een mooi aantal
Echt zen ben ik nooit. Toch al een paar rondes testen in huis en niet gebruikt. Ik weet liever niet dat ik zwanger ben en een vmk heb. En aangezien ik vaak al een korte lf heb, is voor nod testen echt een risico nemen...
H ha ik herken het heel erg hoor! Maar weet niet ben echt chill deze maand.. Hopen dat het ook zo blijft maar zo niet kan ik ook niet veel want heb geen vroege testen. Ik blijf gewoon lekker zen
Ik doe mee Key Heb ook geen testen in huis! @LIX: ik heb een vrij korte cyclus met eisprong rond dag 12/13, dus ook geen lange LF. Ik dacht altijd dat dpo telde om te testen en niet de lengte van je LF. Of begrijp ik het verkeerd?
Hier niet bepaald zen. Ik zit nu ook op het wacht bankje moet wachten tot 20 mei op zijn vroegst! Volgens mij 24 mei NOD maar denk dat ik wel eerder test ivm medicatie die ik slik en ik niet meer mag slikken als ik zwanger ben. Ik ben me ervan bewust dat het dan altijd nog kan eindigen in een menstruatie maar goed we zullen zien
Ik moet nog wachten tot mijn testen binnen zijn. Die zullen vast dinsdag in de brievenbus liggen. Ach moet toch wachten tot het einde van de maand. Ben net eindelijk van mijn ongi af. Dus eerst nog klussen en dan hopelijk een positieve test. Ik doe 1 test de 24ste omdat ik deze maand 3 dagen eerder ongi werd en dan vanaf de 26ste om de dag als dat me lukt. Om weer tot me NOD te wachten gaat me niet lukken. Ben nu veel te ongeduldig.