Komt mij wel bekend voor maar toen was ik 18 weken zwanger van een druk monstertje. Ze bewoog zoveel aan die kant dat ik daar een stekende pijn kreeg. Maar zou nu niet zo weten wat t kan zijn. Is het continue of komt het in vlagen?
Ja het is wel constant. Ik dacht misschien mijn ei maar kan hem met de ovulatie test niet vinden! En na mijn idee heb ik mijn ei al gehad
Ik heb de hele dag door steken aan beide zijde. Sommige behoorlijk pittig. Denk niet hetzelfde als jou.
Hoi hoi, Mag ik ook op de lijst? Nod 25e (brunette85 , 28jaar , rondes niet geteld , 1e kindje) Ik krijg mijn naam niet in kleur op de tablet, excuus. Bvd Eisprong deze dagen.. strikt om de dag aan het klussen haha, zonder ovu testen.. Vochtige bedoeling hieronder Vorige maand vmk, deze maand zou het leuk zijn, als de test donkerder kleurt.. Groetjes
Pppff hier weer onwijs zere tieten. Erg opgezette melkklieren. Mja het betekende de vorige x gewoon ongesteld.. Dus eigenlijk denk ik dat het deze ronde weer niet raak is.. Zucht..
Wat ik me herinner aan vorig jaar is dat ik een opgezet gevoel had en altijd een volle blaas en ik wist het een week van te voren zeker.
Hoi dames, druk weekend gehad! Helaas nog steeds geen ei hier. Ik weet het niet meer. Al zo ontzettend veel dagen vruchtbaar slijm... Daar kan ik dus ook niks uit opmaken (echt al 9 dagen lang... ). Ovu-testen heb ik maar gelaten, want ik wilde het wat relaxter aan doen. Op zich vind ik dat prima, alleen frustrerend dat m'n temp laag blijft.
Hey meiden, Ik zie al weer genoeg meiden die op zoek zijn naar eitjes! Ook al meiden die bijna mogen testen? Het is tenslotte alweer de 11e! Ik merk dat ik wel benieuwd ben of ik direct na het stoppen van de pil weer op tijd een eitje ga krijgen. Hoe was jullie dag verder? Hier een fijne moederdag gehad, mijn oudste stond vanmorgen al te springen in dr bed jippie het is mamadag! Hihihi heerlijk ontbijtje gekregen en 2 mooie knutsels en een mok en een kom van blond met de allerliefste mama .zoooo lief! Verder weinig gedaan vandaag! Morgen weer aan het werk..
Dit had ik vrijdag ook. Alleen niet in mn lies maar linker onderbuik zeg mar. Vandaag positieve ovu testen Dus wellicht komt jouw ei nog? Hier nog even een test gedaan zojuist. Wat denken jullie is mn ei al geweest of komt hij nog..? Met de roze vlek(onderste test) bij controle raampje is van vanmorgen en andere vanavond. Zowieso wordt het hier gezellig vanavond
ik heb mijn ei nog niet kunnen vinden, ik stop denk ik maar weer met ovulatie testen, word er nu niet wijzer op wel zo nu en dan stekende pijn in mijn baarmoeder(-hals/-mond) temperatuur doet nu ook ineens raar, niet meer stabiel maar dan 36.41 en de volgende dag 36.19 en dan weer 36.41 en vandaag weer 36.31 blaasontsteking is zo goed als over dus we zijn weer volop aan de Klus ik hoop dat mijn eisprong voor 18 mei nog komt, want dan hoor ik tenminste nog in dit topic! ben benieuwd wanneer de eerste testers zijn.