Die komt nog als ik je testen zo bekijk. . Vind die laatste echt positief dus inderdaad het vanavond gezellig maken!
Ik heb al een paar uur flinke steken in mijn onderbuik trekt doornaar mijn liezen best pijnlijk eigenlijk herken het helemaal niet. Ovulatietest negatief dus niet mijn ei...waarschijnlijk ei al gehad...wat zou het kunnen zijn
Mogelijke innesteling kan ook. Wat een lange cyclus heb je trouwens. Heeft dit ook een rede? Sorry als ik iets raars vraag.
Ik hoop het zo...weet niet precies wanneer denk afgelopen maandag weet niet zeker. Het is afwachten denk ik. Mijn cyclus is nog niet helemaal zoals het hoort te zijn. Ik slik wel etos zwanger worden en 1x kortere cyclus maar vergeet vaak te slikken. Misschien omdat ik wat overgewicht hebt.
Wie is eigenlijk de eerste die zou kunnen testen? Ik zie tot nu toe steeds dezelfde mensen terug komen haha
Goedemorgen dames, Jullie hebben weer wat af gekletst hahaha Ik ga niet alles teruglezen hoor. Probeer sowieso wat minder actief te zijn dus ik lees nog maar paar keer per week. Hier nog steeds trouw op het wachtbankje Voel van alles, maar ook weer niet. Ene moment denk ik "hmmmm zou het" andere moment "het zal wel niet" Van de week wel ' snachts wakker geworden, moest enorm plassen en toen ik op stond kreeg ik echt een rare tintelende steek vanaf m'n onderbuik naar "daar" beneden... Ik was toen ongeveer 5 of 6 dpo... Nog ruim een week volhouden.... Dan weten we meer.....
Hallo meiden, Na twee (vroege) miskramen vlak achter elkaar kom ik me toch weer melden. Heb me even afzijdig gehouden maar kan het niet laten om weer mee te kletsen/lezen. Voor het lijstje; Nod: 18-05, ronde 8, 33 jaar, tweede kindje
Even snel een ego berichtje!! Ik heb net een streepje helder bloed verloren .. op 6dpo!! Kan dat van een innesteling zijn?
Dat zou zeer zeker kunnen!!!! Hoop het voor je.. Hier een paar rare symptomen. Ben de laatste dagen heel erg moe. Gisteren had ik echt pijn in de rechter buik/lies nu is het meer in de onderbuik/schaambot. Verder zijn mijn darmen heel erg aan het rommelen, mijn boobs zijn bespannend en tegels gevoelig en heb lage rugpijn!
Is het niet je eisprong Ailya? Heb ook vrij veel buikpijn rond eisprong. Soms ook last van mn borsten, darmen en rug...