Temperaturen doe ik niet meer, maar maak wel gebruik van ovulatietesten sinds een tijdje.. Ik had de laatste keer de positieve test van de ovulatietesten precies op de dag die ik zelf in gedachten had, maar ik was erna wel zwanger.. Het zat niet goed, maar toch.. Net alsof het beter lukt na het zien van 2 streepjes op zo'n ovulatietest! Haha vind ik nog zo vreemd..
Ik heb tarwekiem al iets vaker geslikt alleen niet regelmatig. Nu begin ik dat wel te doen. Mijn vorige ronde is nog steeds vaag ik ben nog steeds ongesteld maar vloei niet rood bloed. Dat! vind ik dus vaag het is en blijft vaag bruin/rood van kleur. En (sorry) nog geen tampon vol ....per dag.
Pcies, heb het probleem ook bij het forum van de verloskundige hier neergelegd misschien dat zij mij kunnen helpen. En anders raadpleeg ik m'n HA!.
Hoewel ik niet verwacht zwanger te zijn klopt dit stukje wel een beetje met mijn situatie; Bloedverlies rond de 4 weken zwangerschap wordt nogal eens verward met een menstruatie. Er zijn verschillende redenen voor het bloedverlies. Ten eerste kan het nog bloed zijn die afkomstig is van de innesteling. In dit geval gaat het dan om oud bloed, omdat de innesteling rond de 3 weken zwangerschap plaats vindt. Oud bloed is (roest)bruin van kleur. Vaak verliest de vrouw oud bloed gedurende 1 tot 2 dagen. Van internet van mens en gezondheid.
Je hebt wel getest? Ik dacht ook ongesteld te zijn in het begin, maar dat was dus niet zo! Nu zat het hier niet goed, maar dat is weer iets heel anders
Die heb ik vanmorgen maar even gedaan maar ben niet zwanger. Maar ik vraag binnenkort wel even aan m'n HA of het is niet erg is bruin bloed te menstrueren.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Mei 2014 ♥ 16. (0) : 17. (2) : Superhuman, 24jr, 2e ronde (na mk), 1e kindje DeBJjJ, 23jr, 10e ronde, 2e kindje 18. (3) : Mama-in-love, 31jr, 4e ronde, 3e kindje Bubblez, 23jr, 7e ronde, 1e kindje SteffieD, 26jr, 5e ronde, 1e kindje 19. (2) : Loesje86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Silverwings, 29jr, 1e ronde, 1e kindje 20. (1) : Tries123, 31jr, 8e ronde, 2e kindje 21. (5) : Ior, 28jr, 3e ronde, 2e kindje Pluizebeestje, 31jr, 4e ronde, 4e kindje Mamma32, 33jr, 4e ronde, 2e kindje Loesje9, 26jr, 3e ronde na 2e mk, 1e kindje Key, 26jr, 5e ronde, 1e kindje 22. (0) : 23. (2) : Reckless, 34jr, 1e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (1): Annemiek89, 24jr, 2e ronde, 2e kindje 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 15 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. Welkom SteffieD, heb je op de lijst gezet.
Ja das wel k L O T E Zo halfbakken ongesteld. Wat doet je temperatuur? Of temp jij niet Ik had dat namelijk ook en ben nu nog niet heeeel erg ongesteld maar vanmorgen is mijn temp wel gekelderd... Dus daar kan ik dan wel weer iets mee
Nou hehe, dag 4 van cyclus..en jahoor! Mijn temp is dan eindelijk laag! Schoot vandaag van 36.98 naar 36.42.. ongesteldheid is alweer voorbij, hield gistermiddag op dus effectief misschien 1.5 á 2 dagen ongi geweest? Vor7ge cyckus was dat ook al zo kort ( 4 dagen toen ) vind het niet erg!
Ik temp. niet. Maar heb nu de dag dat ik goed vloeide als dag 1 genomen. En ga vanaf dg 10 ovu testen gebruiken T84!
Zou iemand mij misschien op de lijst willen zetten. Morgenzon. 26 jaar oud. 2 de ronde 4de kindje Nod 20 mei Haha grappige tekst!
Hoi zou ik hier weer op de lijst mogen? MyNameIs, 26 jaar, ronde 7, 2de kindje Nod 20 mei met gemiddelde van mijn cyclussen.
Annemiek ik was vorige keer ook maar heel kort ongesteld! Ik denk misschien dat het een teken is dat mn bmslijmvlies niet dik genoeg is.. Als het er niet zit kan het er ook niet uitkomen natuurlijk..